#VIERLSK-kampen: LSK-Sarpsborg torsdag 14. august kl. 18:00
Collapse
X
-
Jeg tar med ny mann. Unik mulighet til å skaffe klubben penger, og rekruttere nye supportere. ForzaKommentar
-
Klipper fra RB.no
BILLETTBØRSEN
- RB-sporten følger billettsalget til drømmeuka med kvartfinale mot Sarpsborg og derby mot Vålerenga.
- Slik var status mandag 11. aug. (økning fra 8. aug. i parentes):
- 14/8: LSK-Sarpsborg 2.056 (+ 634)
- 17/8: LSK-Vålerenga 5.775 (+ 2)
- #VIERLSK-KAMPEN 14. AUGUST
- Disse bidrar med et kronebeløp for hver tilskuer som ser kvartfinalen mot Sarpsborg torsdag 14. august:
- 3 kroner:
- Dynea, LPG Norge, WT Bygg, Snorre Data AS og Murmester Rolf Holm
- 2 kroner:
- Vanpee Norge AS, Glassmester Reidar Hesler AS, Fjell & Fjordkonferanser AS
- 1 krone:
- McDonald’s, Telexpressen avd. Lillestrøm, TNT, Beto-Bygg, Egon Lillestrøm, BDO Lillestrøm, Kanari-Fansen, DPS Gruppen, Vindveggen Arkitekter AS, Gero Sportsfiske AS, Interoptikk Kjølberg, Milano Gatekjøkken, Gjøco AS, Advokatfirmaet Næss, Lærum, Lier & Stende AS, Strømbergs Plast AS, Melby Auto, Saxi Produkter AS, Romerike Tak og Membran AS, LillestrømBanken, Nokian Dekk, Flexleie, Jekyll & Hyde Public House, Klimt, Ausen Transport AS.
- Totalt: Næringslivet bidrar med 47 kroner for hver tilskuer som ser kvartfinalen mot Sarpsborg.
Kommentar
-
Interessant å se at det bare er de to billettene jeg kjøpte til søpla-kampen som er solgt siden fredag. Gledelig for øvrig at det gjennom helga ble solgt over 600 billetter til køppen! Regner med den tendensen fortsetter de neste 59 timene.MortenKommentar
-
Et skuffende antall med så kort tid igjen....hadde virkelig trodd at det ville bli flere å se på åråsen.Kommentar
-
Fossefallet fra Sarpsborg har kjempemobilisering - allerede 25 (sic) som kommer i buss . . . .
woodyKommentar
-
kommer nok fler, men ikke alle som gidder å kjøpe billetter på forhånd.. isteden så står man i kø og går glipp av de første 5min, fin tradisjon...
Med full utelling så blir iallefall vi 10stk, 5 ganger flere enn bergen matchen.
Kiosken ved felt H skal føle vår tørst etter sucees og gul brus!*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Fra Anita på lsk.no:
Vi SKAL vinne begge kampene. Det er 8 år siden vi slo Enga på hjemmebane, og det er 7 år siden vi vant cupfinalen. Hjelp oss å vinne ved å skape stemning på Åråsen i begge kampene!
2500 solgte billetter PDD.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Beløpet er nå oppe i 61,50 pr tilskuer, klarer man målet på 100,-
Stå på folkens, kjøp billetterHåkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Last edited by Kjell.T.Ring; 12.08.2014, 17:39.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Fra UFC sin facebookside:
"Næringslivet gir nå over 60kr pr tilskuer i #VIERLSK-kampen! Vi i UFC synes dette er ett såpass bra konsept at vi har når ringt til Lillestrøm Sportsklubb og sagt at vi også blir med på denne aksjonen! Så vi håper derfor at alle drar på kamp sånn at vi må ut med masse penger til LSK på fredag! Alle mann på kvarten!"..................Kommentar
-
Synes alle skal ta en runde å sjekke hjemmesiden og like/følge de på fb/LinkedIn.
Koster NADA og alt som gir de ROI (return of investement) er positivt.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Ser på biletter på bilettservice. På felt P har man to alternativer som kalles Fam Barn til 50kr og Fam voksen til 150. Bak begge står det i parantes kun shop og admin. Hva betyr dette?"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Får denne feilmelding på billettservice, prøvd flere ganger.
Feil
En feil har oppstått<p/><a href=javascript:history.go(-1)>Gå tilbake</a>Kommentar
-
Håper dette blir fiksa ASAP! Det har vi ikke råd til!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar