IPad og Safari
#VIERLSK-kampen: LSK-Sarpsborg torsdag 14. august kl. 18:00
Collapse
X
-
-
jeg er så JÆVLIG GIRA orker nesten ikke å vente til kampstart! Vær så snill fugla, ikke la dette bli en nedtur, knus østfoldpakket! Tenk dere finale på leiestadion til søpla det året vi, Norges tøffeste toppklubb sine fantastiske supportere har redda klubben fra ruin! Magisk! #Boneralert------- Forza Fugla! -------Kommentar
-
Siden pollens store far har påspandert meg en bilett, har jeg bestemt meg for å slå på stortromma og ta med hele familien på kamp. 3-4pasienter som ikke er så ofte på kamp."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Fint om du kontakter Billettservice direkte og forhører deg om kjøpet går igjennom og hva som eventuelt går galt. Hvis de sliter med systemene eller om det er en nettleserfeil hadde det vært supert om du kunne sendt meg en PM med informasjon så skal jeg forsøke å følge det opp.
Oppdatering: 70 kroner per tilskuer nå. Siste bidragsgiver: Robert Lauritzen. For en mann!
frustrerende å gå inn på Bilettservice fra LSK.no og få beskjed om at "vedlikehold pågår, ikke tilgjengelig for øyeblikket.
Allikevel kommer jeg inn ved å trykke refresh/oppdater, velger plass og betaler med kort og bekrefter med bank-id. Alt ser såre vel ut, bortsett fra bekreftelse og billetter på epost som uteblir. Når dette kan skje uten at Bilettservice er klar over det, har vi å gjøre med et alvorlig issue på sikkerhetssiden. Ikke bra, og ekstra kjedelig at publikum kanskje gir opp og uteblir pga av dette.
lsk.no bør følge opp dette ovenfor Bilettservice.Kommentar
-
jeg er så JÆVLIG GIRA orker nesten ikke å vente til kampstart! Vær så snill fugla, ikke la dette bli en nedtur, knus østfoldpakket! Tenk dere finale på leiestadion til søpla det året vi, Norges tøffeste toppklubb sine fantastiske supportere har redda klubben fra ruin! Magisk! #BoneralertSkal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Da har jeg også bestilt billett, tok en ekstra billett for å støtte #VIERLSKSkal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Da har endelig jeg konkludert med at jeg skal dra på kampen (selv om det vel aldri var noe tvil...), så kjøpte billett nå til både meg og dattera mi. Selv om hu ikke trenger billett ettersom hu ikke er eldre enn snart 2 år.MortenKommentar
-
Vi har bare et middels lag nå, så her må noen stå fram. Håper på Yohan, sarpedödaren.
Blir dessverre litt nedslått av oppstillinga slik den trolig blir. Vil heller ha en gærn hedmarking i hullet der framme.
Men för fan, LYKKE TIL FOR KLUBBEN VÅR I DAG. Viktig detta ass.Kommentar
-
Man blir ikke akkurat entusiastisk nei, i praksis samme lag som møtte Sarpsborg for noen uker siden uten å klare å produsere en sjanse. Synes det er urovekkende med så mange spillere langt unna formen i en så avgjørende periode for klubben. Den jevne stallen man har snakket så varmt om har man ikke sett så mye til, det drives rovdrift på flere, og kanskje aller mest Ringstad.
1+2 drar snart til Åråsen, forventer ikke seier, men forventer et lag som viser at de vil vinne! Det vil si noe helt annet enn det som ble servert mot bånnlaget Ulf. Nå må LSK få i gang offensiven! Ellers blir det vanskelig å lure med seg følge til stadion stort lenger.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar