Jørgen Kolstad (var:Spillertråd Jørgen Kolstad )
Collapse
X
-
Litt overasket over at ingen har kommentert Kolstad sitt innhopp igår.
God og rolig med ball. Ofte spillbar og flink til å komme inn i mellomrommet.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Jørgen Kolstad kom også på Bjørkelangen Sportsforening sin fotballskole i går. Meget hyggelig besøk som barn og ungdom satte pris på. Skrev autografer og lot seg gladelig avbilde med barn og ungdom.
Det ble satt på pris på av gammel som ung!Sint og tverr på felt NKommentar
-
-
De gjør det. A-laget gjennomfører en totimersøkt med de yngste årsklassene en gang i året i klubben vår. De er også rundt til mange andre lokale klubber i løpet av året.Kommentar
-
Ja, jeg vet de gjør det en håndfull ganger i året. Derfor sier jeg at de kan gjøre det langt oftere, fordi det er så bra tiltak. Send to og to spillere. Ukentlig/annenhver uke i halvannen time i forskjellige klubber, som supplering til de gode klubbmøtene vi har nå.Kommentar
-
Kan supplere med at det skulle kom tre stk fra LSK. Jørgen Kolstad kom. Ingen andre. Kred til Kolstad som kom - det satte barna veldig pris på!Sint og tverr på felt NKommentar
-
Ikke overraskende heller. Denne gutten har mye fotball i seg. Ser alltid etter den gode pasningen og de gode løsningene. Virker som han orienterer seg godt før han får ballen."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Min ene store skepsis til denne spilleren har hele tiden vært at det er for pent og pyntelig, og det jeg mener har vært godt eksempel på hva norsk fotball har mistet med kunstgressepidemien. Men i går så man trykk i spillet hans på alle måter, i tillegg på naturgress.Kommentar
-
Denne latterlige mikke mus kontrakten til Kolstad bør omgjøres til en fornuftig kontrakt snarest, og forlenges flere år, om de vil beholde han. Kontrakten går ut snart, og han kan allerede snakke med andre lag !Kommentar
-
I følge RB lørdag har klubben nå foreslått ny og lengre kontrakt for Kolstad. At han bare har kontrakt ut året var hans eget valg i vinter, da han var usikker på seg sjøl - om fotball var framtida. Mine kilder bekrefter at han nå er veldig gira på fotball og fortsatt spill for LSK og bare har venta på kontraktforslag, som han nå får.
gilbertKommentar
-
I følge RB lørdag har klubben nå foreslått ny og lengre kontrakt for Kolstad. At han bare har kontrakt ut året var hans eget valg i vinter, da han var usikker på seg sjøl - om fotball var framtida. Mine kilder bekrefter at han nå er veldig gira på fotball og fortsatt spill for LSK og bare har venta på kontraktforslag, som han nå får.
gilbert
Gilbert, Gilbert – fan jeg har nesten mancrush på deg! Jeg blir alltid i godt humør av å lese innlegga dine! B-)Kommentar
-
Kolstad hadde på ny en god kamp (selv om han "fadet" litt i andre omgang, på lik linje med laget).
Herlig spiller, som jeg håper vi får beholde til han får grå hår på rognpåsan.¯\_(ツ)_/¯Kommentar
-
Vi har fått en ny Jan Ove Pedersen. Lokal driblefant, høyrekant, godt skudd og kjekk gutt.
Jeg fyrer av en salutt!Kommentar
-
Det som kanskje og er litt hyggelig, er at han vel egentlig ikke er kant. Såvidt jeg har fått med meg, foretrekker han egentlig midt, eller som hengende spiss. Så når Lundemo en gang forsvinner, tror jeg og Kolstad er et godt alternativ som nummer 10. Anvendelig virker han hvertfall !Kommentar
-
Det som kanskje og er litt hyggelig, er at han vel egentlig ikke er kant. Såvidt jeg har fått med meg, foretrekker han egentlig midt, eller som hengende spiss. Så når Lundemo en gang forsvinner, tror jeg og Kolstad er et godt alternativ som nummer 10. Anvendelig virker han hvertfall !Kommentar
Kommentar