kjøpt!
#VIERLSK mobilspill UTE NÅ!
Collapse
X
-
Kjøpt! Kom meg til 1470 i score morsomt!Kommentar
-
#VIERLSK-spillet har så langt tjent litt over 1200,- til LSK!
Tusen takk for alle som har bidratt, og fortsett og vis frem spillet til venner og familie.
Vil også høre litt tilbakemeldinger fra spillet, hva syntes du var bra? Hva syntes du var dårlig? Var spillet for lett osv.?Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
#VIERLSK-spillet har så langt tjent litt over 1200,- til LSK!
Tusen takk for alle som har bidratt, og fortsett og vis frem spillet til venner og familie.
Vil også høre litt tilbakemeldinger fra spillet, hva syntes du var bra? Hva syntes du var dårlig? Var spillet for lett osv.?
- "Du går aldri aleine til Åråsen" som introsang når du starter spillet?
- "Skarru værre virru værra Lillestrømgutt?! JA FOR FAEN!" når du setter ny highscore?Kommentar
-
Kudos for en knallinitiativ. Har mobben på rep så har ikke prøvd spillet men det er jo fantastisk at 1200 har kommet inn til nå og at dere har gjort det bra på listene over nedlasta betalingsapper. Håper bidragene hjelper dere til nye prosjekter.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
-
Da har jeg endelig mottatt utbetalingene som har kommet til spillet. Dessverre ble det ikke så mye som jeg hadde håpet på, men fortsatt såpass at jeg syntes det var verdt innsatsen.
Regnskapet fordelte seg slik:
iOS: $458.69
Google Play 231.64
total 690,33
I NOK 4525,60
50% til LSK 2262,8 avrundet 2 263,-
Så kroner 2 263,- er nå satt inn på #VIERLSK-kontoen, tusen takk til alle som bidro og til dere som ikke har lastet ned enda, så er det fortsatt ikke for seint.
PS: Husk å fortsett støtt klubben og #VIERLSK aksjonen, det er fortsatt langt frem til målet på 4 millionerSkal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Kommentar