0-0. Det er iallefall poeng. Resten av sesongen blir en overlevelseskamp med så tynn stall, så jeg er mer fornøyd enn misfornøyd.
Viking FK - Lillestrøm SK, Søndag kl. 19:00
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-det er kontakt, så det ekke filming..
Fotballspillere imponerer med sin filosofering.
For øvrig husk at Erling gjør mye bra, buer løpene så det ikke blir offside bl a.Kommentar
-
Fungerer bra når vi ikke ønsker å spille eget spill, men må ha noen som løper på alle avklareringene. Fikk mye press mot oss når han gikk ut på vingen og Viking kunne starte angrepene på nytt etter hver avklaring fra oss.Kommentar
-
Imponert over måten vi avslutter kampen på. Jævlig imponert faktisk! Vi sliter som faen med både økonomi og skader. Spiller med fuckings TO(!) forsvarsspillere på banen. Likevel kjemper gutta godt, spesielt siste halvtimen. Da kunne/burde vi også tatt med oss alle poenga.
Riise, Ødegaard og Andersson våre beste. I tillegg spiller Lundemo seg opp stort synes jeg. Friday var også frisk når han kom inn...................Kommentar
-
Mitt ydmyke poeng er at EK godt kunne prøvd seg med å slippe beina der. Med fare for en teatralsk oppvisning.Kommentar
-
Nå er det viktigere enn noensinne å ha en ledelse som viser at de tenker positiv og utviklende fotball, man har et dårlig rykte å rette på.Kommentar
-
- Oj, der kom ballen, gitt. Faen at jeg ikke tenkte på det.
Dette kunne vært snakkebobla over flere av våre spillere om dette hadde vært tegneserie. Medspillere innafor en radius av 10 meter fra ballinnehaver må ha keeperberedskap i sekundet før ballen blir spilt. Ballen må ikke komme som den berømte julekvelden på kjærringa når den i utgangspunktet kan sprette som haren. Men uavgjort er hakket bedre enn forventa, sjøl om vi hadde de desidert største sjansene. BHR antakelig banens beste.Kommentar
-
Sorry men jeg klarer ikke holde kjeft.
Fy faen hvor mange møkkafolk det er på forumet her. Det er noen som må rakke ned på spillere og slenge drit hele jævla tida. Det er til og med folk som ikke klarer å skrive et eneste positivt innlegg. Bare negativt og i tillegg finne en eller annen spiller som virkelig så få slengt dritt hele tida. Klubben trenger MER ENN NOEN GANG STØTTE akkurat nå.
Noen spillere som ikke spiller bra denne kampen, det skal jeg være enig i. Men når det ble som det ble i denne kampen med henhold til skader, spillere på uvante plasser og mangel på spillere så må jeg si at jeg er JÆVLI STOLT AV GUTTA I DAG. Spesielt forsvaret. De fleste andre blødde også for drakta i dag.Kommentar
-
Poenget er vel heller at folk gnager på det samme om og om igjen. Vi har ingen gudegitt rett til å spille superbt hver eneste kamp over hele bana. I dag var Arnold god og forsvaret strålende, resten middelmådig. Også? Alle kan ikke være søpla, med griseflaks i nesten hver eneste kamp. Poeng i Stavanger er alltid godt nok uansett, tre av dem er bonus. Vi var fullt på høyde med laget under oss på tabellen på bortebane, og det er greit etter siste ukes krisemaksimering. Jeg telte forresten én hel situasjon der ballen spratt vår vei. Det var moro, husker ikke sist det skjedde. Viking må ha hatt 20, søpla har 89 hver kamp.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
Kommentar