Viking FK - Lillestrøm SK, Søndag kl. 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LasseN
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 1610

    0-0. Det er iallefall poeng. Resten av sesongen blir en overlevelseskamp med så tynn stall, så jeg er mer fornøyd enn misfornøyd.
    LasseN

    Kommentar

    • Vidarw
      Medlem
      Hoffnarr
      • Apr 2006
      • 67

      0-0 mot viking i Stavanger er HELT innafor. møkkakamp var det men men...

      Kommentar

      • Uwes disippel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6039

        Forsvaret har vært strålende, midtbanen hanglete og angrepet ræva.

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          0-0 i dag er seier
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            Opprinnelig skrevet av Sovekanaris
            Erling MÅ bli bedre på alt. Spesielt skudd og mottak.
            LSK må forstå at dette ikke er en spiss, ikke nå og ikke i fremtida. Nå må Bjarmann følge opp sitt eget utsagn om at det er de unges tid i LSK.

            Kommentar

            • Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

              Opprinnelig skrevet av LasseN
              0-0. Det er iallefall poeng. Resten av sesongen blir en overlevelseskamp med så tynn stall, så jeg er mer fornøyd enn misfornøyd.
              Verste med kampen er Kippe og Ringstad. Med strekk på begge, så har vi 16 stykk å velge mellom.

              Kommentar

              • Pingla
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2006
                • 376

                Med tanke på oppladning til kamp, og intet mindre en to skader i forsvarsrekka, synes jeg vi må være godt fornøyd med kampen.
                Mye å gå på ennå, men kan vel ikke akkurat klage synes jeg
                ¯\_(ツ)_/¯

                Kommentar

                • Yellow-not-jella
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2009
                  • 1606

                  -det er kontakt, så det ekke filming..

                  Fotballspillere imponerer med sin filosofering.

                  For øvrig husk at Erling gjør mye bra, buer løpene så det ikke blir offside bl a.

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9484

                    Tar det poenget

                    Så kan alt anna bare surfe avgårde på krøssfinér.

                    Kommentar

                    • tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

                      Vi slipper til Viking på 1 sjanse i hele kampen , med så mange skader og omrokkeringer er jeg kjempefornøyd med 1 poeng ...... Forsvaret var klart best.

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6090

                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                        LSK må forstå at dette ikke er en spiss, ikke nå og ikke i fremtida. Nå må Bjarmann følge opp sitt eget utsagn om at det er de unges tid i LSK.
                        Fungerer bra når vi ikke ønsker å spille eget spill, men må ha noen som løper på alle avklareringene. Fikk mye press mot oss når han gikk ut på vingen og Viking kunne starte angrepene på nytt etter hver avklaring fra oss.

                        Kommentar

                        • tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

                          Og jeg trekker tilbake alt om Fofana har nå fått info at han spiller med brist i ribbeinet sitt.

                          Kommentar

                          • Folke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2008
                            • 5955

                            Enig med Erling.. Kunne falt uten at hadde vært filming. Fotballen er rar.. Straffe og 3 poeng til en dust i Trondheim som filmer, men ikke straffe og 2 tapte poeng til en ærlig spiller/lag. Ikke riktig!

                            Kommentar

                            • _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4387

                              Imponert over måten vi avslutter kampen på. Jævlig imponert faktisk! Vi sliter som faen med både økonomi og skader. Spiller med fuckings TO(!) forsvarsspillere på banen. Likevel kjemper gutta godt, spesielt siste halvtimen. Da kunne/burde vi også tatt med oss alle poenga.

                              Riise, Ødegaard og Andersson våre beste. I tillegg spiller Lundemo seg opp stort synes jeg. Friday var også frisk når han kom inn.
                              ..................

                              Kommentar

                              • Yellow-not-jella
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2009
                                • 1606

                                Opprinnelig skrevet av Folke
                                Enig med Erling.. Kunne falt uten at hadde vært filming. Fotballen er rar.. Straffe og 3 poeng til en dust i Trondheim som filmer, men ikke straffe og 2 tapte poeng til en ærlig spiller/lag. Ikke riktig!
                                Mitt ydmyke poeng er at EK godt kunne prøvd seg med å slippe beina der. Med fare for en teatralsk oppvisning.

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  Opprinnelig skrevet av HSft
                                  Fungerer bra når vi ikke ønsker å spille eget spill, men må ha noen som løper på alle avklareringene. Fikk mye press mot oss når han gikk ut på vingen og Viking kunne starte angrepene på nytt etter hver avklaring fra oss.
                                  Hvis vi ikke har som mål å ha eget spill så kan man glemme ambisjonene som fortsatt er å spise kirsebær med de store, umiddelbart bak storbyklubbene. Slik det er nå er fortsatt alt "up for grabs". Så er det alltid slik at man av og til må justere på ting i spillet, men så lenge vi ikke satser på en spiss som kan involvere seg langt mer i det oppbyggende spillet, og som lukter mål ikke minst, så vil klubben aldri bli en faktor å regne med. Vi kan ikke basere et angrepsppill på langballer og blinde stikkere i bakrom, det er forhistorisk norsk fotball.

                                  Nå er det viktigere enn noensinne å ha en ledelse som viser at de tenker positiv og utviklende fotball, man har et dårlig rykte å rette på.

                                  Kommentar

                                  • nebbjævel
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2009
                                    • 511

                                    - Oj, der kom ballen, gitt. Faen at jeg ikke tenkte på det.

                                    Dette kunne vært snakkebobla over flere av våre spillere om dette hadde vært tegneserie. Medspillere innafor en radius av 10 meter fra ballinnehaver må ha keeperberedskap i sekundet før ballen blir spilt. Ballen må ikke komme som den berømte julekvelden på kjærringa når den i utgangspunktet kan sprette som haren. Men uavgjort er hakket bedre enn forventa, sjøl om vi hadde de desidert største sjansene. BHR antakelig banens beste.

                                    Kommentar

                                    • WAK
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2006
                                      • 968

                                      Sorry men jeg klarer ikke holde kjeft.

                                      Fy faen hvor mange møkkafolk det er på forumet her. Det er noen som må rakke ned på spillere og slenge drit hele jævla tida. Det er til og med folk som ikke klarer å skrive et eneste positivt innlegg. Bare negativt og i tillegg finne en eller annen spiller som virkelig så få slengt dritt hele tida. Klubben trenger MER ENN NOEN GANG STØTTE akkurat nå.

                                      Noen spillere som ikke spiller bra denne kampen, det skal jeg være enig i. Men når det ble som det ble i denne kampen med henhold til skader, spillere på uvante plasser og mangel på spillere så må jeg si at jeg er JÆVLI STOLT AV GUTTA I DAG. Spesielt forsvaret. De fleste andre blødde også for drakta i dag.

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        Mensen er no dritt.. Faen er det ikke mulig å ha meninger om det som ikke er positivt så kan vi bare legge opp.

                                        Kommentar

                                        • Grusom B
                                          Generalissimo Bellisimo
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6248

                                          Poenget er vel heller at folk gnager på det samme om og om igjen. Vi har ingen gudegitt rett til å spille superbt hver eneste kamp over hele bana. I dag var Arnold god og forsvaret strålende, resten middelmådig. Også? Alle kan ikke være søpla, med griseflaks i nesten hver eneste kamp. Poeng i Stavanger er alltid godt nok uansett, tre av dem er bonus. Vi var fullt på høyde med laget under oss på tabellen på bortebane, og det er greit etter siste ukes krisemaksimering. Jeg telte forresten én hel situasjon der ballen spratt vår vei. Det var moro, husker ikke sist det skjedde. Viking må ha hatt 20, søpla har 89 hver kamp.
                                          Ni principe ni rey...

                                          D10S!

                                          Kommentar

                                          Working...