Viking FK - Lillestrøm SK, Søndag kl. 19:00
Collapse
X
-
De 6-7 første sidene i denne tråden består nesten bare av dritt og negative innlegg. Synes det er unødvendig. Greit nok at man skal ha lov til å ha egne meninger, men de første sidene i denne tråden er jo bare bullshit. Og sånn er det hver kamp, fra de samme folka. Jeg var ikke spesielt imponert over førsteomgangen jeg heller, men jeg har bestemt meg for at jeg heller lar være å spy ut negative innlegg, og heller holde kjeft. Klubben er i den værste krisen noensinne, hvertfall så lenge jeg har levd. Det siste vi trenger er negativ drittslenging enten det er på forumet, tribunen eller en annen plass...................Kommentar
-
Poenget er vel heller at folk gnager på det samme om og om igjen. Vi har ingen gudegitt rett til å spille superbt hver eneste kamp over hele bana. I dag var Arnold god og forsvaret strålende, resten middelmådig. Også? Alle kan ikke være søpla, med griseflaks i nesten hver eneste kamp. Poeng i Stavanger er alltid godt nok uansett, tre av dem er bonus. Vi var fullt på høyde med laget under oss på tabellen på bortebane, og det er greit etter siste ukes krisemaksimering. Jeg telte forresten én hel situasjon der ballen spratt vår vei. Det var moro, husker ikke sist det skjedde. Viking må ha hatt 20, søpla har 89 hver kamp.Kommentar
-
Nyansert??? De har en god spiss og resten er stort sett middelmådige. De har griseflaks i stort sett hver kamp, og med normal uttelling hadde de vært der de var i fjor. Uten Kjartansson kollapser de på dagen, vent og se. Kampen mot oss, som burde endt 0-5 er kroneksempelet, og om noen uker kommer det enda en. Jeg spår total rundspilling og 3-0 til dem på en straffe som var fem meter utafor, et selvmål og en sleivtreff.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Kamp for kamp har LSK nok kommer "dårlig" ut poengmessig kontra spillemessig. Men vi veit hvor skoen trykker og det må da være lov til å ha meninger om det? I dag var man ekstra uheldig, med 3 stk ut med skader. Men at man ikke har en større stall, det handler ikke om uflaks. At man "forvalter" spillemessig overtak over flere kamper dårlig, er heller ikke uflaks. Men om laget avslutter med samme guts som i dag, så blir det forhåpentlig en god høst.. Spesielt i forhold til forutsetningene!Kommentar
-
Dette forumet her har tapt seg så vanvittig, det er en orgie av sutring og klaging på hakkekyllingene spesielt og laget og alle rundt generelt.
Forøvrig, fint innhopp av Friday i dag. Håndterte kantrollen utmerket. Johan er en vanvittig god fotballspiller som håndterer alle posisjoner på banen. Men trenger riktignok litt ekstra valium når han driver med fiksfakseriet sitt bakerst på banen, men han redder seg inn nesten hver gang...
Digge Erling som holder seg på beinaMvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Nyansert??? De har en god spiss og resten er stort sett middelmådige. De har griseflaks i stort sett hver kamp, og med normal uttelling hadde de vært der de var i fjor. Uten Kjartansson kollapser de på dagen, vent og se. Kampen mot oss, som burde endt 0-5 er kroneksempelet, og om noen uker kommer det enda en. Jeg spår total rundspilling og 3-0 til dem på en straffe som var fem meter utafor, et selvmål og en sleivtreff.Kommentar
-
Kommentar
-
Burde ikke være nødvendig å falle for å få straffe når det er kontakt og han blir hindret. Derfor folk filmer for det virker som du må falle for å bli dømt straffe. Og Berntsen og da.... UghKommentar
-
-
Kommentar
-
Erling jobber alltid ræva av seg. Han gjør en stor jobb i første pressledd, men scorer dessverre for lite mål. Men synes han ofte har utrolig vanskelige arbeidsforhold. Stort sett er han helt alene der oppe mot to stoppere, og fysikken er ikke hans største styrke. Måten vi spiller på hadde fått seg et ekstremt løft dersom vi hadde hatt denne forbanna targetspissen som vi aldri får tak i. Sånn som det er nå så må vi alltid være millimeterpresise i pasningsspillet eller lempe i bakrom for å skape noe. Hadde vi hatt en svær jævel der fremme så kunne vi mata på med høye innlegg som skaper kaos og sjanser. En litt enklere måte å skape sjanser på, og vi hadde fått langt større variasjon i angrepsspillet, noe som er vanskeligere å forsvare seg mot. Kommer aldri til å slutte å irritere meg over akkurat det! Det er nå vi skulle hatt Olivier Occean
Men, angående valg av spiss så er jeg usikker på om Friday eller Osvold er et bedre alternativ enn Erling. Hadde vært spennende å sett Osvold igjen. Synes han var overraskende god i vinter før han ble skada. Friday er litt ustabil synes jeg. Er nok ikke klar for å starte, men kan godt få en del innhopp fremover. Det gjør han sikkert og!..................Kommentar
Kommentar