Viking FK - Lillestrøm SK, Søndag kl. 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gjest

    Møkkafolk på forumet har også bidratt med det klubben først og fremst mangler: Penger.
    Det er særdeles ufint å kalle medsupportere møkkafolk.

    Opprinnelig skrevet av WAK
    Sorry men jeg klarer ikke holde kjeft.

    Fy faen hvor mange møkkafolk det er på forumet her. Det er noen som må rakke ned på spillere og slenge drit hele jævla tida. Det er til og med folk som ikke klarer å skrive et eneste positivt innlegg. Bare negativt og i tillegg finne en eller annen spiller som virkelig så få slengt dritt hele tida. Klubben trenger MER ENN NOEN GANG STØTTE akkurat nå.

    Noen spillere som ikke spiller bra denne kampen, det skal jeg være enig i. Men når det ble som det ble i denne kampen med henhold til skader, spillere på uvante plasser og mangel på spillere så må jeg si at jeg er JÆVLI STOLT AV GUTTA I DAG. Spesielt forsvaret. De fleste andre blødde også for drakta i dag.

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      Kippe ute i 3-6 uker

      Kommentar

      • ynnor
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 857

        Finnes det et lag i verden med flere spillere med strekk ?

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4387

          De 6-7 første sidene i denne tråden består nesten bare av dritt og negative innlegg. Synes det er unødvendig. Greit nok at man skal ha lov til å ha egne meninger, men de første sidene i denne tråden er jo bare bullshit. Og sånn er det hver kamp, fra de samme folka. Jeg var ikke spesielt imponert over førsteomgangen jeg heller, men jeg har bestemt meg for at jeg heller lar være å spy ut negative innlegg, og heller holde kjeft. Klubben er i den værste krisen noensinne, hvertfall så lenge jeg har levd. Det siste vi trenger er negativ drittslenging enten det er på forumet, tribunen eller en annen plass.
          ..................

          Kommentar

          • Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

            Opprinnelig skrevet av Grusom B
            Poenget er vel heller at folk gnager på det samme om og om igjen. Vi har ingen gudegitt rett til å spille superbt hver eneste kamp over hele bana. I dag var Arnold god og forsvaret strålende, resten middelmådig. Også? Alle kan ikke være søpla, med griseflaks i nesten hver eneste kamp. Poeng i Stavanger er alltid godt nok uansett, tre av dem er bonus. Vi var fullt på høyde med laget under oss på tabellen på bortebane, og det er greit etter siste ukes krisemaksimering. Jeg telte forresten én hel situasjon der ballen spratt vår vei. Det var moro, husker ikke sist det skjedde. Viking må ha hatt 20, søpla har 89 hver kamp.
            Jada, søpla har bare flaks.. Kom igjen a, litt mer nyansert! Vi spiller til tider bra, men etter 16 kamper ligger vi der vi fortjener og det gjelder alle lag.

            Kommentar

            • Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

              Opprinnelig skrevet av Folke
              Jada, søpla har bare flaks.. Kom igjen a, litt mer nyansert! Vi spiller til tider bra, men etter 16 kamper ligger vi der vi fortjener og det gjelder alle lag.
              Nyansert??? De har en god spiss og resten er stort sett middelmådige. De har griseflaks i stort sett hver kamp, og med normal uttelling hadde de vært der de var i fjor. Uten Kjartansson kollapser de på dagen, vent og se. Kampen mot oss, som burde endt 0-5 er kroneksempelet, og om noen uker kommer det enda en. Jeg spår total rundspilling og 3-0 til dem på en straffe som var fem meter utafor, et selvmål og en sleivtreff.
              Ni principe ni rey...

              D10S!

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                Kamp for kamp har LSK nok kommer "dårlig" ut poengmessig kontra spillemessig. Men vi veit hvor skoen trykker og det må da være lov til å ha meninger om det? I dag var man ekstra uheldig, med 3 stk ut med skader. Men at man ikke har en større stall, det handler ikke om uflaks. At man "forvalter" spillemessig overtak over flere kamper dårlig, er heller ikke uflaks. Men om laget avslutter med samme guts som i dag, så blir det forhåpentlig en god høst.. Spesielt i forhold til forutsetningene!

                Kommentar

                • Rønnern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6690

                  Dette forumet her har tapt seg så vanvittig, det er en orgie av sutring og klaging på hakkekyllingene spesielt og laget og alle rundt generelt.

                  Forøvrig, fint innhopp av Friday i dag. Håndterte kantrollen utmerket. Johan er en vanvittig god fotballspiller som håndterer alle posisjoner på banen. Men trenger riktignok litt ekstra valium når han driver med fiksfakseriet sitt bakerst på banen, men han redder seg inn nesten hver gang...

                  Digge Erling som holder seg på beina
                  Mvh Ronnie "The Runner"
                  LSK for alltid

                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    Opprinnelig skrevet av Grusom B
                    Nyansert??? De har en god spiss og resten er stort sett middelmådige. De har griseflaks i stort sett hver kamp, og med normal uttelling hadde de vært der de var i fjor. Uten Kjartansson kollapser de på dagen, vent og se. Kampen mot oss, som burde endt 0-5 er kroneksempelet, og om noen uker kommer det enda en. Jeg spår total rundspilling og 3-0 til dem på en straffe som var fem meter utafor, et selvmål og en sleivtreff.
                    Men han spiller? Og han gjør det bra.. Han er en del av laget. Rekdal kunne jo like gjerne brukt "kjente" fjes som Berre eller Fredheim Holm?

                    Kommentar

                    • knut
                      Make knut Great Again
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2006
                      • 9479

                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                      Dette forumet her har tapt seg så vanvittig, det er en orgie av sutring og klaging på hakkekyllingene spesielt og laget og alle rundt generelt.
                      Ganske ulikt de få tilskuera som er igjen på stadion mao...

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        Ser reprise på episoden med Erling på sporten nå. Han burde jo fått straffe selv om han ikke falt? Han blir jo hindret.. Og at han har fair play i behold skal vel ikke være en straff for han?!

                        Kommentar

                        • kunden
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 2395

                          Mulig det er påpekt tidligere, men vi står med to mann igjen på defensiv dødball(corner). Vi satsa. Erling kunne falt og gitt oss tre. Honør allikevel.

                          Kommentar

                          • Fuglamannen
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2011
                            • 543

                            Burde ikke være nødvendig å falle for å få straffe når det er kontakt og han blir hindret. Derfor folk filmer for det virker som du må falle for å bli dømt straffe. Og Berntsen og da.... Ugh

                            Kommentar

                            • Yellow-not-jella
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2009
                              • 1606

                              Opprinnelig skrevet av zkinny
                              Fy faen Erling er ræva
                              fy f du er rævva

                              Kommentar

                              • ynnor
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2008
                                • 857

                                Viking har hatt, hvis man tar i 2,5 målsjanse mot oss i løpet av to kamper ,og vi står igjen med 1 poeng. Nå må det prøves noe nytt på topp.

                                Kommentar

                                • tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

                                  Opprinnelig skrevet av ynnor
                                  Viking har hatt, hvis man tar i 2,5 målsjanse mot oss i løpet av to kamper ,og vi står igjen med 1 poeng. Nå må det prøves noe nytt på topp.
                                  hva med en spiss på topp ved siden av Erling.

                                  Kommentar

                                  • Ginola
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2010
                                    • 549

                                    Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                    hva med en spiss på topp ved siden av Erling.
                                    Flere enn meg som synes Fred Friday så veldig treg ut mot Viking? Virket lite eksplosiv i den kampen, rett og slett treg.

                                    Kommentar

                                    • zkinny
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2012
                                      • 322

                                      Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                                      fy f du er rævva
                                      Mulig...... men så spiller ikke jeg spiss og det burde ikke Erling gjort heller...han er IKKE Spiss. bruk han på kant.

                                      Kommentar

                                      • _Jonern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 4387

                                        Erling jobber alltid ræva av seg. Han gjør en stor jobb i første pressledd, men scorer dessverre for lite mål. Men synes han ofte har utrolig vanskelige arbeidsforhold. Stort sett er han helt alene der oppe mot to stoppere, og fysikken er ikke hans største styrke. Måten vi spiller på hadde fått seg et ekstremt løft dersom vi hadde hatt denne forbanna targetspissen som vi aldri får tak i. Sånn som det er nå så må vi alltid være millimeterpresise i pasningsspillet eller lempe i bakrom for å skape noe. Hadde vi hatt en svær jævel der fremme så kunne vi mata på med høye innlegg som skaper kaos og sjanser. En litt enklere måte å skape sjanser på, og vi hadde fått langt større variasjon i angrepsspillet, noe som er vanskeligere å forsvare seg mot. Kommer aldri til å slutte å irritere meg over akkurat det! Det er nå vi skulle hatt Olivier Occean

                                        Men, angående valg av spiss så er jeg usikker på om Friday eller Osvold er et bedre alternativ enn Erling. Hadde vært spennende å sett Osvold igjen. Synes han var overraskende god i vinter før han ble skada. Friday er litt ustabil synes jeg. Er nok ikke klar for å starte, men kan godt få en del innhopp fremover. Det gjør han sikkert og!
                                        ..................

                                        Kommentar

                                        Working...