Nedrykkstråden
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
👍 2
Kommentar
-
Da er vi offisielt nede. En takk til Georgson, Asterhed, Nielsen, Gabrielsen, Lehne Olsen, Ibrahimaj, Hedenstad, Tønnesen, Larsson, Krygård, Åsen, Hoff, Kitolano og alle de andre udugelighetene på dette laget. Takk også til Kokkim, Lauritsen og styret. Uten dere ville ikke dette vært mulig. Og sist men ikke minst, selve arkitekten bak det hele. Takk til deg Mesfin. For en enorm prestasjon du nå har gjort. Igjen får vi vel si.Last edited by bjarmann; 10.11.2024, 18:49.I år så tar vi alt👍 14Kommentar
-
Da er vi offisielt nede. En takk til Georgson, Asterhed, Nielsen, Gabrielsen, Lehne Olsen, Ibrahimaj, Hedenstad, Tønnesen, Larsson, Krygård, Hoff, Kitolano og alle de andre udugelighetene på dette laget. Takk også til Kokkim, Lauritsen og styret. Uten dere ville ikke dette vært mulig. Og sist men ikke minst, selve arkitekten bak det hele. Takk til deg Mesfin. For en enorm prestasjon du nå har gjort. Igjen får vi vel si.Kommentar
-
Mesfins plan hele veien, det, så da er vel alle fornøyde.
Fy faen så opprørt, provosert og rasende jeg er. Av å tenke på ansiktene til folkene i administrasjonen. Med de selvtilfredse, fårete, romeriksbondske kvasiverdensvante flåkjeftsmilene sine. De sjelløse, glatte markedsfredag-ansiktene. "Det viktigste er jo at vi har det hyggelig på jobb"-ansiktene.
Det er helt sikkert mange av dem som ikke kommer til å forlate Åråsen i vinter, det er sikkert flere av dem jeg kommer til å se rundt i Lillestrøm. Da kommer de til å få et blikk som sier "Husker du den båsen som du, flirende og snadrende, var med på å sette Geir Bakke i i fjor? Der er du også. Vel fortjent. Og du kommer aldri ut derfra. Du er ikke velkommen her, du blir aldri velkommen her mer. Men du er åpenbart for dum til å reise vekk herfra hvor ingen vil vite av deg, så dum som man vel må være for å forårsake sesongen 2024."
Det kommer de helt sikkert ikke til å få med seg, for "Det der virket ikke noe hyggelig, så - da var det sikkert ikke myntet på meg! Jeg er jo en hyggelig fyr som bare vil at alle skal ha det hyggelig! Det var sant - jeg må ta en telefon til ned til Colin og Henrik, jeg."Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 2Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar