Neste år tipper jeg vi ligger ca.midt på tabellen i oktober/november i obos
Nedrykkstråden
Collapse
X
-
👍 4Kommentar
-
Hadde vel nesten avskrevet å ta igjen vif - men med 4p.. så noterer i margen og med glede, at RBK leder 1-0 etter 4 min. Da ser det ut som det fortsatt er mulighet for 4p opp med 4 kamper igjen. Vi har nå slått et av TL dårligste lag .. så det er ingen grunn til å ta av.. men det som er mulig er fortsatt mulig👍 2Kommentar
-
RBK leder 3-1 nå, søpla har ikke det letteste programmet igjen, så med seier mot dem er det mulig å ta dem igjen. De møter stabæk neste runde, svært viktig kamp for begge.
Hvis Odd slår Aafk og Molde slår Tromsø så har for en gangs skyld resultatene gått vår vei.👍 2Kommentar
-
Aafk kan vi glemme å ta igjen nå, da må de tape resten, lite sannsynlig etter fire seire på rad og hjemmekamp mot B/G neste. For Tromsø blir de to neste kampene borte mot start og hjemme mot søpla svært viktige.
LSK må nok slå både Start og Søpla for å klare seg, og helst klare en uavgjort mot enten Brann eller Molde. Jeg så andre omgang av Tromsø - Molde, og det er definitivt mulig å slå Molde på hjemmebane.
Usikker på om jeg ønsker at søpla skal slå Stabæk og Tromsø. Hvis de slår dem har de ikke mye å spille for når de møter oss, det er en fordel, og samtidig øker sjansen for å ta igjen Stabæk og Tromsø. Men hvis Tromsø slår start er det lite sannsynlig å ta dem igjen, Stabæk skal også møte start. Det hadde vært fryktelig gøy å gå forbi søpla ved å slå dem på Ullevål.Kommentar
-
Fy faen. Jeg har gått fra å ha innsett at vi rykker ned til å være superoptimist.
Brann - LSK Sikker B med Erlandsen på benken. Tok 6 seire og en uavgjort i Bergen i sin forrige periode.
LSK - Start Start er allerede nede. Denne skal vi ta.
Søpla - LSK Alltid helt åpne kamper. Med den given som er rundt laget og fansen nå så ender denne kampen med at Kippe stuper inn vinnermålet.
LSK - Molde Penger holder ikke helt inn. Vi vinner.Kommentar
-
Vi trenger to seire til, men å klare uavgjort i de to andre kampene kan være avgjørende. Det er mange lag som for kan havne på 31-33 poeng, inkludert LSK, 1-2 poeng kan fort skille mellom direkte nedrykk og trygg plass. Å vinne i bergen er statistisk svært lite sannsynlig, men ett poeng der kan bli svært viktig.Kommentar
-
Fy faen. Jeg har gått fra å ha innsett at vi rykker ned til å være superoptimist.
Brann - LSK Sikker B med Erlandsen på benken. Tok 6 seire og en uavgjort i Bergen i sin forrige periode.
LSK - Start Start er allerede nede. Denne skal vi ta.
Søpla - LSK Alltid helt åpne kamper. Med den given som er rundt laget og fansen nå så ender denne kampen med at Kippe stuper inn vinnermålet.
LSK - Molde Penger holder ikke helt inn. Vi vinner.Custodes
Contra o futebol moderno!Kommentar
-
Brann borte kan vi ta. Cluet der er å få en goal, siden Brann er solide bakover. Fremover derimot er de ikke spesielt imponerende. Tror de får trøbbel hvis vi tar ledelsen. Start hjemme er jeg redd for. Skal være 3 sikre, men det er jo nettopp problemet. Lukter bananskall, men heldigvis har vi Erlandsen som jeg tror er flink på det mentale sånn sett. Enga borte er rein bingo. Tipper U. Det samme er egentlig Molde hjemme. Mest sannsynlig har de medaljer å spille om, så det kan bli et reint helvete. Vanskelig å spå dette her. Jeg var 100% innstilt på nedrykk før lørdagen. Nå er håpet tilbake, men tipper vi må ha 7 poeng til. Da har vi hvertfall kvalikk, og kanskje sikker plass. Jævlig irriterende at vi ikke har 2-3 poeng til, da hadde håpet vært så mye større. Heldigvis er det flere lag som er innblanda nå. Sjansen er større for at ett lag går på en smell mot slutten her...................👍 1Kommentar
Kommentar