Måtte en lsk-supporter til for at de skulle score ja
Nedrykkstråden
Collapse
X
-
-
-
Med seier i morgen, vil vi være fire poeng foran Stabæk og direkte nedrykk- med to matcher igjen. Hvem hadde vel trodd det for noen kamper siden.. Etter tapet mot Sogndal var jeg laangt nede. Nå har gudskjelov alt snudd!
Får bare håpe gutta følger opp i morgen. Start med lave skuldre og bare æren igjen å spille for bør ikke tas for lett..Kommentar
-
-
-
VG tror Glimt og LSK havner på de to nedrykksplassene, og at målforskjellen vil avgjøre hvem som får kvalikplassen. De tror at Tromsø, Stabæk og søpla havner ett poeng over. Nordlie har en litt annen oppfatning.
"- Jeg tror Lillestrøm tar et poeng mot Vålerenga og vinner en av de to hjemmekampene sine. Start er et potensielt bananskall, der det er ventet at LSK fører kampen. Jeg både håper og tror at LSK klarer seg, men det kan fort stå om målforskjell mellom Glimt og LSK, mens jeg tror Stabæk går ned, sier tidligere LSK-trener Tom Nordlie."
Kilde: VGKommentar
-
Hvis vi vinner mot Start nå så kan ikke Stabæk tape noen av de to siste hvis de skal unngå direkte nedrykk.
At vi vinner Start er slett ikke sikkert. Tror ikke vi er noe bedre,selv med Arne, til akkurat det å styre kamper. Og tror ikke en sentral midtbane med Sherif og Bonke blir kreativ nok. Tror det nesten er like stor sjanse for at vi slår Molde eller Søppla som Start.
Men hvem vet. Start har ikke noe å tape. Kanskje de ikke legger seg bakpå. Fa blir det en mer åpen kamp og vi har større sjanse til å vinne.
Er uansett optimist. En seier til og jeg tror ikke vi rykker direkte ned.Kommentar
-
Elsker Særp akkurat nå. Deilig.
Vinner vi i morra er vi fire poeng foran direkte nedrykk. Stabæk skal til Molde i neste runde, og jeg ser ikke at de kan få med seg noe derfra, ikke minst nå som Keita er suspendert. Jeg så det siste kvarteret av kampen Stabæk-Sarpsborg, og det er ikke mye selvtillit igjen i det Stabæk-laget. De var pisseredde og ble passive, og tapte på det.
Vålerenga skal til Tromsø i morgen og avslutter i Stavanger. De kan utmerket godt finne på å tape de to kampene. Men taktisk sett er det kanskje vel så bra for oss at vif vinner i morgen. Tromsø avslutter borte mot Sarpsborg og hjemme mot Odd, og de skal få det vanskelig i begge de kampene. Glem heller ikke at Glimt må gjennom to veldig vanskelige bortekamper mot Haugesund og Rosenborg. Vinner vi i morgen tror jeg vi unnslipper direkte nedrykk.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Jeg tviler på at start legger seg bakpå, alt de har å spille for er å underholde fansen. De vil nok ikke storme frem i angrep, men de har ingen grunn til å parkere bussen for å få med seg ett poeng.
Hvis start får det første målet kan det bli skummelt, men det bør gå greit å slå dem så lenge våre spillere klarer å gi maks innsats og unngår dumme tabber.Kommentar
-
Hvis vi vinner mot Start nå så kan ikke Stabæk tape noen av de to siste hvis de skal unngå direkte nedrykk.
At vi vinner Start er slett ikke sikkert. Tror ikke vi er noe bedre,selv med Arne, til akkurat det å styre kamper. Og tror ikke en sentral midtbane med Sherif og Bonke blir kreativ nok. Tror det nesten er like stor sjanse for at vi slår Molde eller Søppla som Start.
Men hvem vet. Start har ikke noe å tape. Kanskje de ikke legger seg bakpå. Fa blir det en mer åpen kamp og vi har større sjanse til å vinne.
Er uansett optimist. En seier til og jeg tror ikke vi rykker direkte ned.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Helt vanvittig deilig å se Særp snu til seier i dag. Var minst like deilig som å se oss selv vinne om dagen, da dette med all sannsynlighet gjør at vi i alle fall ikke havner på direkte nedrykk med seier mot Start i morgen. Nå har vi alt servert, så er det kun for oss selv å levere i morgen. Deilig👍 1Kommentar
-
Brann slo Molde på Stadion i kveld, noe som betyr at vi fortsatt er det eneste laget som har reist fra Bergen med tre poeng i kofferten. Det bør gi laget god tro på at vi kan slå Molde også på Åråsen i siste serierunde!Elska þetta félag👍 1Kommentar
-
Ha-ha-ha, hva i all verden er det Stabæk holder på med? Klubben ligger på direkte nedrykk med tre kamper igjen, skal spille en livsviktig hjemmekamp mot Sarpsborg, og så velger både klubben og supporterklubben å flytte fokus vekk fra fotballen og over på en eller annen homomarkering. På Onkel Blaa ladet de opp til kampen med "sosialt samvær og faglig påfyll" med lederen for foreningen for kjønns- og seksualitetsmangfold, og fulgte opp med pride-tog opp til stadion. Det satt stemningen, tenker jeg! Og ut på matten kommer kapteinen hånd i hånd med en mann i sminke og regnbueskjerf, og virker ikke å ha det minste fokus på kampen som skal sparkes i gang. En timing på det arrangementet som er nedrykk verdig. Takk, STB!
Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.👍 1Kommentar
Kommentar