Nedrykkstråden
Collapse
X
-
Samtlige resultater gikk vår vei forrige runde. Stabæk tapte i går. Med tap mot Brann i går, er det god sjanse for at Molde ikke har noe å spille for i siste kamp på Åråsen. I dag er det ny nøkkelkamp mellom TIL og vif. Uavgjort må vel fortsatt være det beste, selv om det smerter å håpe på poeng til blånissene.
Også veldig viktig at Haugesund slår Bodø/Glimt.Kommentar
-
Kommentar
-
Der Uwe har trua:
– Jeg er sikker på at Lillestrøm holder seg, og jeg er glad de hentet inn Arne Erlandsen. Han fikser dette, han er mannen som redder Lillestrøm, sier Rösler.
– Lillestrøm er i hjertet mitt. Og jeg håper og tror at de skal klare seg, sier Rösler. Han begrunner det med at Erlandsen er en tøffing som «ikke mister nattesøvnen» av motgang, og at han er grunnen til at Rösler tror Lillestrøm klarer seg.
– Arne klarer å få spillerne til å forstå alvoret, han klarer å motivere dem til full innsats, og jeg tror også Arne klarer å få publikum til å kjempe for laget. Det er jeg ganske sikker på, sier Rösler
– Lillestrøm har to strake seirer nå. Det bør gi selvtillit nok til å slå Start søndag. Jeg tror de overlever, noe som er viktig for både historien og alle i og rundt klubben. Jeg ønsker dem lykke til på søndag, sier tidligere LSK-trener Uwe Rösler.👍 9Kommentar
-
Stabæk tar max 3, kanskje ikke mer ett poeng. Tromsø tror jeg tar maksimalt ett, sannsynligvis null. Glimt vinner hjemme og taper borte og tar dermed 3.
For oss betyr det at null eller ett poeng kan bety at målforskjellen avgjør om vi går rett ned, havner på kvallik eller klarer oss.
3 poeng blir dårligst kvallik, men sannsynligvis sikker plass, 4 poeng eller mer da klarer vi oss garantert.👍 2Kommentar
-
Under Erlandsen har vi vunnet alle bortekampene! Holder den trenden seg, vinner vi på Ullevål.
(Korrigert etter "påtale"!)
Korrigering: Selvsagt tapte vi mot Sogndal. Jeg hadde fortrengt det! Legger meg paddeflat!Elska þetta félagKommentar
-
Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFL👍 1Kommentar
-
livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Tror Tromsø taper siste 2
Bodø tar poeng mot Viking (U) taper mot RBK
Stabæk mot Start , taper mot Molde.
Vi klarer oss på målforskjell, spår uavgjort neste helg.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Vi kan sikre oss ny kontrakt v. følgende scenario på søndag;
1. Vi vinner mot vif.
2. Stabæk ikke vinner i Molde.
3. Tromsø taper borte mot Sarpsborg.
Da vil vi være tre poeng foran TIL før siste runde. Vi har allerede 6+ mål å gå på mot Tromsø, og dette vil øke til min. 8+ før siste runde hvis Tromsø taper og vi vinner i helga.
Vi taper neppe 8-0 mot Molde, mens TIL slår Odd. Og vips, så er ny kontrakt spikret!👍 2Kommentar
-
Vi taper mot Søpla, Glimt U mot Viking, Stabæk taper mot Molde og Tromsø taper mot Sarps.
Vi spiller U mot Molde, glimt taper med 2-3 mål mot rbk, Stabæk slår Start og Tromsø spiller U mot Odd.
Vi berger plassen på målforskjell. Tromsø rett ned med -13, Glimt kvalikk med -9 og vi akkurat trygg plass med -7👍 4Kommentar
-
Kanskje passer det klubben at det er vinn eller forsvinn. Stabækkampen var en sånn kamp. Når vi har mulighet til å komme oss ut av driten svikter det mot Start. Nå har vi to muligheter for en siste seier. 33 poeng skal holde....Kommentar
-
Kåre Ingebrigtsen (50) tør ikke tippe mulig utfall av nedrykksdramaet i Tippeligaen, men Odd-trener Dag Eilev Fagermo (49) våger seg ut på glattisen o👍 2Kommentar
Kommentar