Pokker. Halloween og nedrykksspøkelset kommer i år igjen
Nedrykkstråden
Collapse
X
-
Den høyresida vi brukte i går er det tammeste vi har stilt opp med på øverste nivå på mange, mange år. En flanke som verken har tempo eller selvtillit, og en back som kanskje har truffet på to innlegg i hele år. Brenden er kjapp og teknisk, hva med å bruke ham på rett side? Afrikanerne på midten var like dårlige som hverandre, og det ser ut til at ingen av dem gidder å ta det defensive ansvaret. Jeg telte TRETTEN kurante klareringer fra forsvarerne bare i første omgang som landet på 25 meter, Ezeh og Mathew står altfor høyt oppe til at noen av dem klarer å få med seg ballen, og vi setter dermed opp Odd i power play 25 meter fra vårt mål. Tagbajumi er helt håpløs og Erling er totalt ute av form (og har han mistet litt toppfart?). Nok en gang står vi og sover når kampen begynner, bare Antonijevics hasardiøse inngripen hindrer Odd i å ta ledelsen etter ett minutt.
Nei, vi kan fort rykke ned med dette laget, jeg ser ikke hvem som er dårligere enn oss i ligaen akkurat nå. Pasningskvaliteten og bevegelsene som ble vist i går holdt skrekkelig lav kvalitet, og vi slipper inn målet på at vi er mye feigere enn strengt tatt nødvendig mot dette svært tamme Odd-laget. Vi kan ikke gå utpå på samme måte mot Aalesund.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 1Kommentar
-
Nei, vi kan fort rykke ned med dette laget, jeg ser ikke hvem som er dårligere enn oss i ligaen akkurat nå. Pasningskvaliteten og bevegelsene som ble vist i går holdt skrekkelig lav kvalitet, og vi slipper inn målet på at vi er mye feigere enn strengt tatt nødvendig mot dette svært tamme Odd-laget. Vi kan ikke gå utpå på samme måte mot Aalesund.
👍 1Kommentar
-
Håper virkelig ikke spellera hører den siste poden som jeg hørte i dag. RB kåret Håkenstad til Lillestrøms beste mot sogndal og her skylles Håkenstad ned i dass etter en mindre god kamp mot Odd. Kringkasting av slikt dritt bør og skal unngåes fire kamper før slutt. Håkenstad har gjort mye bra i år og du glemmer den utrettelige løping hans som har vært viktig i år. Er så enig med Rønnern, og drittslenging på forumet er en ting men 45 minutter med podcast tar kaka.👍 1Kommentar
-
Jeg er ikke villig til å bidra til drittslengingen mot Haakenstad. Ja, passningskvaliteten mot Odd var ille (og tidvis i andre kamper også), men jeg kommer aldri til å kritisere en spiller som legger ned en så helhjertet innsats - hver eneste gang.👍 7Kommentar
-
Noen interessante kamper for oss i kveld.
Må vel forvente at Tromsø på hjemmebane slår Viking og havner på 31. Om Kristiansund klarer poeng hjemme mot Odd er vel heller ikke usannsynlig. Uavgjort og de er på 31. Seier og de er forbi. Sogndal får det sannsynligvis tøft i Drammen, men kan kanskje overraske de også. Vi får se. Skulle mye av dette skje så blir Ålesundkampen jævla viktig.Kommentar
-
Kommentar