Send b-laget til semien, jeg driter i cupfinalen. Matchen mot Glimt betyr alt!
Nedrykkstråden
Collapse
X
-
Kommentar
-
"For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
- Ivar Hoff👍 1Kommentar
-
Ikke så bekymra for kampen på Lerkendal. Det som derimot er værre er at de møter søpla hjemme i nest siste runde. Aldri i verden at slummen fra oslo øst gir oss noe gratis der. Vi må definitivt slå Glimt selv. Og trolig vinne 2 av de 3 siste. Klarer vi det (33 poeng) så tror jeg det går. Da vil Glimt neppe få mer enn 32 poeng (seier mot vif, tap mot oss og rbk) og Stabæk tror jeg også havner bak. Men vi er dønn avhengige av å få Kippe tilbake. Pluss at Smarason, Pedersen og Mathew må spille alt, og levere opp mot sitt beste. Føler meg definitivt ikke trygg foran denne innspurten!..................👍 2Kommentar
-
Kjipt at Brann ikke vant. Faren er at de rakner og at Godset vinner på Brann stadion, og således er Godset klare før siste kamp mot Stabæk (sikrer plasen med 1 eller 3p mot oss).
Men vinner vi begge hjemmekampene skal det mye til for at vi rykker direkte ned. Slik jeg ser det nå er det B/G og Stabæk vi må få bak oss.
Skulle vi tape mot B/G er kvalik absolutt det beste vi kan oppnå. Fy f dette er uuholdelig.
Kommentar
-
Vi kan rykke ned med 33 poeng også. Avhengig av andre resultater som ikke er helt utenkelige med Rosenborgs seier i Bergen i går i bakhodet (Brann-Godset uavgjort, RBK-Bodø borteseier) kan vi ende under streken selv om vi vinner to av de tre siste. Vi MÅ unngå tap i Drammen.
Sjekk selv: https://www.worldfootball.net/table_...r-eliteserien/
Jeg tror ikke vi klarer bedre enn kvalik. Jeg mistet motet av måten laget forsvarte seg på i går etter at de tok ledelsen. Det er OBOS-kvalitet på alle måter.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 1Kommentar
-
Vi kan rykke ned med 33 poeng også. Avhengig av andre resultater som ikke er helt utenkelige med Rosenborgs seier i Bergen i går i bakhodet (Brann-Godset uavgjort, RBK-Bodø borteseier) kan vi ende under streken selv om vi vinner to av de tre siste. Vi MÅ unngå tap i Drammen.
Jeg tror ikke vi klarer bedre enn kvalik. Jeg mistet motet av måten laget forsvarte seg på i går etter at de tok ledelsen. Det er OBOS-kvalitet på alle måter.Kommentar
-
Jeg tror ikke vi klarer bedre enn kvalik. Jeg mistet motet av måten laget forsvarte seg på i går etter at de tok ledelsen. Det er OBOS-kvalitet på alle måter.Elska þetta félagKommentar
-
Vi har ikke noe annet valg enn å vinne våre to hjemmekamper. 33 poeng gjør at Stabæk må vinne alle 3 for å gå forbi oss. Det kan skje men trolig ikke. 33 poeng for Start og vi er også forbi sannsynligvis på målforskjell. Start - Molde i kveld er viktig. Brann bør ikke svikte mot Godset og enga kan vel for svarte ta ett poeng i Bodø.....Kommentar
-
Takk for hjelpen, Molde.
Start med Sandefjord borte i neste. Lukter tre poeng for Start, men får håpe Sandefjord kan knipe til seg ett poeng der samtidig som vi slår B/G. Da er vi på samme poengsum men med bedre målforskjell.👍 1Kommentar
-
Sandefjord har alt å spille for, de har et dårlig lag på kvalikkplass med 27 poeng de kan ta igjenKommentar
Kommentar