Vi må nok ha fokus på å holde Stabæk bak oss. Vi har 4+ mål å gå på. En nytt 3-0 tap i Drammen så er den fordelen borte til siste runde.
Nedrykkstråden
Collapse
X
-
👍 2Kommentar
-
Kampen igår passet egentlig ganske dårlig. Vi har ikke mannskap ellers spillerstil til å spille ut eller dominere i 90min. Vi gjør det stort sett bedre mot motstandere som går mer offensivt ut. Unntaket var Godset sist da vi ble fullstendig utspilt. Nå stiller de redusert, uten Tocmac, og da blir det lettere for Kippe eller Anton å stokke beina. Selvom det har vært 3 kjipe kamper på rappen har jeg tro på 3p. Vi må gjerne ligge lavt men mer kompakt, og ikke minst få press på ballfører. Jeg mener fortsatt Smara skal ned på sentral midt. Hvis Krogstad skal spille, skal det ikke være på kant. Sett han gjerne sentralt ved siden av Smara, med DAP bak og Matthew foran. Så kan det bli terningkast hvem som spiller av Erling eller TLO på topp.
Første fokus er å få 3p slik at vi ikke rykker rett ned, så får ev rot fra de andre laga være bonus hvis vi skal klare å unngå kvalik.Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
2 - 0 i Drammen og 0 - 2 i Skien og det er direkte nedrykksplass før siste runde og 2 uker landslagspause for å vente på kuleramme kamper i siste runde. I fjor ble det 7 mål i Sogndal og 7 mål i Ålesund.
Jeg blir ikke akuratt mere beroliget av at Smarasson sier på lsk.no at de har lært av sist Godset match og at de nå skal kunne kombinere fint og ha et fint passningspill på plasten i Drammen til helgen. Problem sist lå etter min mening i at ambisjonenen i eget spill er altfor høye, derfor håper jeg at noen med vettet i behold sporenstreks forteller Smarasson at for å få poeng i bunnstriden i norsk tippeliga så må man ta krigen, klarere over tribunetaket og ta vare på en dødball. Der er vår eneste sjanse i Drammen til helgen....Last edited by maxpayne; 06.11.2018, 13:29.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg blir ikke akuratt mere beroliget av at Smarasson sier på lsk.no at de har lært av sist Godset match og at de nå skal kunne kombinere fint og ha et fint passningspill på plasten i Drammen til helgen. Problem sist lå etter min mening i at ambisjonenen i eget spill er altfor høye, derfor håper jeg at noen med vettet i behold sporenstreks forteller Smarasson at for å få poeng i bunnstriden i norsk tippeliga så må man ta krigen, klarere over tribunetaket og ta vare på en dødball. Der er vår eneste sjanse i Drammen til helgen....
👍 1Kommentar
-
Taper vi i dag, og Stabæk vinner, så rykker vi rett ned. Punktum.
Strømsgodset har da null og niks å spille for i siste match mot Stabæk, og Stabæk vinner greit hjemme mot et Godset som for lengst tenker på cupfinalen. Litt avhengig av resultatene i dag, så må vi da vinne med flere mål mot KBK, enn det Stabæk slår Godset med.
I tillegg har mest sannsynlig motstanderne til Glimt og Start, Haugesund og RBK ingenting å spille for i siste runde heller, da de verken kan avansere eller falle på tabellen. I så måte er faktisk Molde - Haugesund en nøkkelkamp for oss i dag, vinner Haugesund, så kan de ta tredjeplassen ved å slå Start i siste.
Jeg er kvalm.👍 3Kommentar
-
👍 3Kommentar
-
Merker at de neste to ukene blir ulidelige. Kristiansund virker å være skammelig gode om dagen. Håpet er at NFF ser på albuen til Coly i etterkant og gir han karantene, men har ingen tro på at det skjer.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Dommer Saggi sier at de ikke ser den, har sett på den i ettertid i "mediabank", og mener at det skulle vært rødt. Hvis rapporten hans sier dette, så får Coly karantene.👍 3Kommentar
Kommentar