Regner med du mener Stabæk siden vi møter Viking i Stavanger.
Nedrykkstråden
Collapse
X
-
Tipper han tenkte Viking borte.
Vi møter Viking på et gunstig tidspunkt med tanke på semifinalen i går kveld. Tør likevel ikke håpe på mer enn ett poeng da Viking er i god form om dagen. Stabæk hjemme neste helg blir vanskeligere enn det burde. Det virker som om Janne Jønson har fått dreis på laget, men vi burde klare uavgjort. Ranheim virker like tannløse som oss, og det lukter per i dag 0-0 der oppe. S08 hjemme i avslutningen kan bli avgjørende. Vi bør vinne uansett, men det kan fort bli en krig dersom de har noe å spille om.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Jeg mener at det er den nærmest grenseløse feigheten i klubben og laget som ødelegger for oss. Hadde vi vist den samme innstillinga som det Godset viste i går, ville jeg ha vært stolt.Elska þetta félag👍 3Kommentar
-
Kommentar
-
Det tikker mot nedrykk, kanskje i år, kanskje ikke i år, men det virker uungåelig......________________________
TBKommentar
-
Jeg sleit med å sove i går kveld, og lå derfor å tenkte litt på denne nedrykkstriden. Det jeg der kom frem til er at det er helt utrolig viktig for oss at Godset og Særp rykker ned. Grunnen til dette er at om de overlever kommer de til å skjerpe seg til neste år, og vil derfor ikke være en del av nedrykksstriden.
Dette vil da resultere i at det kun er Sandefjord som er en klar nedrykkskandidat, og det er virkelig ikke optimalt for oss. Hvis derimot Godset og Særp rykker ned vil vi fortsatt ha Mjøndalen og Ranheim som to andre dumpkandidater, og vi vil da ha en betydelig større mulighet til å overleve. Dette betyr at kampen mot Ranheim kanskje ikke blir en nøkkelkamp for å overleve i år, men heller for å overleve neste år.
Et tap, om vi er mattematisk sikkret mot nedrykk, kan derfor være en taktisk genistrek av Lennatsson. Vi er derfor helt avhengig av minst ett poeng i dag, og tre poeng mot Stabæk.
Beklager å ødelegge søndagen deres med slike negative tanker, men dette illustrerer vel egentlig bare hvor usannsynlig hardt det må jobbes i vinter.Kommentar
-
Ja det hadde vært typisk at de rykker ned året den spilleren som har størst ære for at de ikke har rykka ned siste 20 åra ikke lenger er i stallen .Kommentar
-
-
Særp ser ut til å vinne og ja. Flaksen vår med resultater har tatt slutt. I år går vi faktisk nedKommentar
-
Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Slapp av folkens. Kippe spiller mot Stabæk. Salquist ute med kort. Den vinner vi, Frode kommer til å tenne til. Neste år derimotKommentar
Kommentar