Slik at vi kan hente inn flere spillertyper som Melgalvis og Rafn? Lederne i denne klubben har gang på gang vist at de ikke evner å hente spillere som har kvalitet og passer til spillestil (spillestil, hva faen er det?). Alle pengene i verden løser ikke den uløkka vi har havna i!
Nedrykkstråden
Collapse
X
-
Slik at vi kan hente inn flere spillertyper som Melgalvis og Rafn? Lederne i denne klubben har gang på gang vist at de ikke evner å hente spillere som har kvalitet og passer til spillestil (spillestil, hva faen er det?). Alle pengene i verden løser ikke den uløkka vi har havna i!
Største feilen ved kjøpene etter mitt syn , er at vi har handlet altfor mange "poteter".
Altså vi kjøper spillere som evt kan brukes på flere plasser , istedet for å kjøpe inn spillere til deres naturlige plass på banen.
Kjøper vi en venstre back , så skal vi ikke ha en som også evt kan spille høyre back.
Kjøper vi en sentral midtbane spiller , skal vi ikke ha en som også evt kan spille kant osv...
Da vet vi med LSK at disse etterhvert blir brukt på feil plasser.
Ingen tvil om at laget svekkes betraktelig , ved at vi til enhver tid bruker spillere som ikke er 100% komfortable på den plassen de får utdelt.
Last edited by Playboy1; 05.08.2020, 12:07.👍 6Kommentar
-
Det er aldri for tidlig å gi opp, som det heter! Selv pleier jeg å bruke silly season til å dulle meg inn i forestillingen om at vi engang igjen skal kunne bli et topplag. Et par-tre måneder i året må vi prøve å fordrive angsten!Elska þetta félag👍 5Kommentar
-
Kommentar
-
Fleip er det iallfall ikke. Våknet dagen etter opprykket med skrekk og gru for det som sparkes i gang i april, vi har mye å gjøre for å unngå å gå rett ned igjen. Bodø/Glimt borte? Herre fred.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar
-
Frykter ikke så mye Glimt neste år.Tipper de mister 3-5 spillere og plutselig kjemper de mot nedrykk. Pdd gruer jeg meg mer til to visse andre kamperKommentar
-
Veldig fugla å "åpne" denne tråden igjen. Ville nesten vært rart uten..
For min del, som DoubleHi5 skriver, så lever jeg i en utopisk verden frem til seriestart. Der nedrykksangst er byttet ut med optimisme og en drøm om å igjen få en knallsesong. Samme hvor naivt det er👍 4Kommentar
-
Mesfin har en jobb å gjøre i vinter. I verste fall må vi erstatte hele midtbanetrioen vår. Likevel har han gjort ganske mange gode trekk, og tenker da spesielt på DAP, Smarason, og Kairinen som de færreste hadde hørt om før de ble signert. DG har også funnet sin rolle i laget etter en trøblete debutsesong.
Selv om jeg ser på meg selv som nøktern optimist, så ser jeg også hvorfor denne tråden finner dagens lys igjen.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Herregud nå må folk roe seg her. En totalt betydningsløs kamp mot et lag som kjempa for livet. Vi er nødt til å være verdens mest pessimistiske supporterskare. Hjelpe meg👍 4Kommentar
-
Det snur fort i fotball. Mye kan skje ila vinteren. Først i 2021 har Bakke muligheten til å forme laget med spillere han ønsker og ikke arven etter diverse trenerhavarier.👍 7Kommentar
-
Siden vi - tross alt - har rykket opp i år, er det upassende å fortsette å kalle denne tråden for nedrykkstråden! Jeg foreslår at vi døper den om til Begravelsestråden, eventuelt Svartmalermestertråden. Det passer bedre i et opprykksår og harmonerer også bedre med den premature nederlagsmentaliteten flere av bidragsyterne gir så sterkt uttrykk for!
Ha en fantastisk jul og forsøk å grave frem et snev av optimisme for fremtiden!Last edited by DoubleHi5; 13.12.2020, 21:39.Elska þetta félag👍 7Kommentar
Kommentar