Nei, derfor jeg sa at du er "inne på noe" ift at han mente at feilen var at ikke flere ble vraket og nevnte akkurat de to. De to navnene ble bare tatt med fra innlegget jeg siterte som et eksempel på at Runar sin vraking av Ofkir ble feil fordi ingen andre ble vraket. Verken for å tenke mest på seg selv, eller prestere svakt som mange har ment Skogseid har gjort i en del kamper.
Nedrykkstråden
Collapse
X
-
Når du varsler at egoistene, ikke egoisten, skal vrakes - da er det feil å velge en spiller. Attpåtil en av de yngste. Det går igjen og igjen at de yngste ofres. Hadde feks Moa og Martin sittet på tribuna, hadde jeg ikke reagert noe negativt på det. Her snakkes det om å gjøre en spiller til syndebukk når man snakket om flere før oppvaskmøte.Kommentar
-
Håper snart gutta på gresset straks ser alvoret og knyter på seg skoa skikkelig å trøkker til i hver eneste duell. Intet annet hjelper slik ståa er i dag.Kommentar
-
Kunne ikke vært mer enig, selv om jeg neppe tror at det er viljen det står på. Alle vil jo i utgangspunktet gjøre sitt beste, men noen ganger er det vanskelig å få det ut. Tippeligaen er dog ikke bedre enn at nesten ethvert lag som får til dette stabilt gjennom en hel sesong havner godt oppe på øvre halvdel."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
En ting er i alle fall sikkert; viser vi den gløden og den innsatsen som vi viste mot Godset, så tar vi mange poeng hjemme i høst.Kommentar
-
Det blir med skippertak som GIF har sagt flere ganger. Skippertak borte mot Odd. Skippertak hjemme mot Godset med slitne bein. Aldri to gode kamper på rad. 7 poeng siden starten av mai. Fortsetter man i samme stimen når ikke laget 30 poeng i år.
Tom Nordlie fikk sparken med bedre poengsnitt enn Runar Kristinsson, bare for å nevne det. Og ja, det var rett valg den gangen.
Man kan gjerne stikke hodet i sanden og late som at ting ordner seg. Jobber hele tiden med å vinne kamper forteller LSK på SoMe - en plan som har fungert to ganger siden starten av mai.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Kunne ikke vært mer enig, selv om jeg neppe tror at det er viljen det står på. Alle vil jo i utgangspunktet gjøre sitt beste, men noen ganger er det vanskelig å få det ut. Tippeligaen er dog ikke bedre enn at nesten ethvert lag som får til dette stabilt gjennom en hel sesong havner godt oppe på øvre halvdel.
Å jobbe hardt i forsvar er forsåvidt en bra ting det, men hvis alle jobber hver for deg blir det et problem. Da skapes rommene, og vi har blitt hardt straffet der mange ganger. Det ser ut som rommene som åpnes ikke blir fylt inn av andre og da blir det for enkelt å spille oss ut. I tillegg har vi hatt en haug av personlige feil, og det hjelper jo lite.
Her har du oppskriften på nedrykk. Kun ved hard jobbing sammen som et lag kan vi komme oss ut av dette, og det ser dessverre ut som Runar ikke er mannen som har de rette egenskapene for jobben.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Hvorfor har man ikke sett den innsatsen i mer enn 1 av de 10 siste kampene? 7 tap, 1 uavgjort og 1 heldig seier hjemme mot SKB som kjørte store deler av kampen. Røyk i cupen mot Sandefjord. En trener som vil legge seg bakpå hjemme mot Stabæk på 15 plass, men møte RBK på 1 plass høyt og kjøre kampen. Kan noen fortelle meg den røde tråden her uten å komme med fabler?
Det blir med skippertak som GIF har sagt flere ganger. Skippertak borte mot Odd. Skippertak hjemme mot Godset med slitne bein. Aldri to gode kamper på rad. 7 poeng siden starten av mai. Fortsetter man i samme stimen når ikke laget 30 poeng i år.
Tom Nordlie fikk sparken med bedre poengsnitt enn Runar Kristinsson, bare for å nevne det. Og ja, det var rett valg den gangen.
Man kan gjerne stikke hodet i sanden og late som at ting ordner seg. Jobber hele tiden med å vinne kamper forteller LSK på SoMe - en plan som har fungert to ganger siden starten av mai.
Jeg tenker at laget må ha fokus på det det kan få gjort noe med nå, ikke historikken. Dersom laget fokuserer på full innsats, Runar utvikler seg og legger gode kampplaner, som følges og respekteres av spillerne, så har vi gode muligheter på Åråsen fremover til å ta mange hjemmeseire. Lørdagens kamp blir en svenneprøve. Den må vi få noe ut av sånn som situasjonen er nå. Full innsats er det eneste som gjelder i tillegg til god coaching, god kampplan og en god inngang til kampen sammen med gode treninger fremover nå. Vi har en liten fordel overfor RBK ettersom de fikk "en enorm nedtur" som Hoftun sa etter kampen til TV3. De har fullt fokus på oss nå, men jeg tror de har fått en mental nedtur i tillegg til at dette ble tunge minutter fysisk i varmen der nede som endte med tap. RBK er bedre enn oss i 7 av 10 kamper, men dette kan gå med nevnte momenter på plass. Hva som skjedde i mai, er ikke så viktig nå.Last edited by Frode D. Homb; 04.08.2016, 00:18.Kommentar
-
Jeg tenker at laget må ha fokus på det det kan få gjort noe med nå, ikke historikken. Dersom laget fokuserer på full innsats, Runar utvikler seg og legger gode kampplaner, som følges og respekteres av spillerne, så har vi gode muligheter på Åråsen fremover til å ta mange hjemmeseire.
Vedrørende kampplan, så ser jeg ikke helt hvordan han skal revolusjonere sitt eget arbeide. Det har vært jevnt over dårlig og kun enkelte ganger vært veldig bra.
Aktiv coaching fra sidelinja er et eget kapittel. Jeg har sittet noen rader bak trenerbenken samtlige hjemmekamper i serien. Gjennomgangsmelodien er at Runar Kristinsson sitter i hjørnet sitt på trenerbenken - veldig lite aktiv på sidelinja. En kamp var han skikkelig aktiv. Det var mot Godset. Fremme hele tiden. (Stabæk sin nye trener er hyperaktiv på sidelinja. Klar og tydelig. Geleider og maner spillerne rundt).
Jeg håper LSK vinner hver jævla kamp, men trua på det er veldig lav. Ledelsen av laget er rett og slett ikke god nok.Sint og tverr på felt NKommentar
-
[QUOTE=Børge;616190]Historikk henger ved uansett - det er det man byggde opp selvtilliten eller rev den ned. Det kommer man ikke bort fra.
Da er jo i alle fall Godset-kampen og Ålesund-kampen noe å legge vekt på. Samtidig har vi fått en ny spiller som kan endre et kampbilde og som gir oss flere tenner i angrep.
Er uenig i at Runar ikke coacher på sidelinja. Jeg synes han er aktiv.Kommentar
-
[QUOTE=Frode D. Homb;616191]Historikk henger ved uansett - det er det man byggde opp selvtilliten eller rev den ned. Det kommer man ikke bort fra.
Da er jo i alle fall Godset-kampen og Ålesund-kampen noe å legge vekt på. Samtidig har vi fått en ny spiller som kan endre et kampbilde og som gir oss flere tenner i angrep.
Er uenig i at Runar ikke coacher på sidelinja. Jeg synes han er aktiv.Kommentar
-
Helt enig. Enkelte omganger, gjerne første omgang, sitter han i hjørnet på benken tilnærmet hele omgangen. Han har vært aktiv på sidelinja gjennom en hel kamp i år. Det var mot Godset.
Dette er noe jeg ser. Sitter noen rader bak trenerbenken.Sint og tverr på felt NKommentar
-
-
Kudos for god statistikkinformasjon, men jeg tenkte i år med den stallen vi har. Dette er selvsagt umulig å etterprøve, men jeg tror og tipper, slik mange andre gjør her inne. Synsing er vel et annet ord.Kommentar
-
I tre av 17 fullførte runder i 2016 har Lillestrøm et bedre resultat enn bart.MortenKommentar
-
Fotball er spill og motspill. En kamp mellom RBK og LSK vil avgjøres av spill og motspill, ikke hvordan LSK gjør det mot andre motstandere. Jeg tror vi står bra til RBK dersom vi kan ligge kompakte og kontre, mens mot andre lag vil dette fungere dårligere og vi må skape mer selv.Kommentar
-
Fotball er spill og motspill. En kamp mellom RBK og LSK vil avgjøres av spill og motspill, ikke hvordan LSK gjør det mot andre motstandere. Jeg tror vi står bra til RBK dersom vi kan ligge kompakte og kontre, mens mot andre lag vil dette fungere dårligere og vi må skape mer selv.
Vi er ikke på kvalik enda, men avhengig av ett godt resultat på lørdag for at ikke krisen skal ta klubben helt.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Enig. Vi kan rett og slett ikke tape på lørdag. Gjør vi det, er det krise, selv om jeg tror vi med full spiker på hjemmebane kan ta mange poeng på Åråsen i høst. Spillerne og Runar må fokusere på en smart kampplan og Runar må være taktisk smartere enn Kåre. Ellers kan dette bli på håret!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar