Nedrykkstråden

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DagFredriksen
    Medlem
    Bøffel
    • Aug 2023
    • 34

LSK Pr 4.august styrer stødig mot OBOS fotball i 2025.
    Tullpratet om å dominere er patetisk. Skaper lite og spiller bedriten fotball til tross for kostbar satsning.
    Prosjekt Asterhed døde etter 2 kamper.

Kommentar

• Svart og gul
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2004
      • 457

Opprinnelig skrevet av DagFredriksen
      LSK Pr 4.august styrer stødig mot OBOS fotball i 2025.
      Tullpratet om å dominere er patetisk. Skaper lite og spiller bedriten fotball til tross for kostbar satsning.
      Riktig. Må ha inn en mer rutinert trener før dette blir trøbbel.

Kommentar

• occean-fan!
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 753

Hello darkness, my old friend
        I've come to talk with you again
        Because a vision softly creeping

Kort fortalt: Vi kan ikke drive med utvikling av spillestil på denne måten lenger. Asterhed må være ferdig og vi må skaffe resultater fremfor prestasjoner. Dog disse kan henge sammen, men vi må være langt mer kyniske. Og jobben må begynne nå, før det er for sent. MÅ også ha Karlsbakk i 11er

Kommentar

• maxpayne
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 1315

Når jeg ser hvem vi møter i de fire neste så må jeg si jeg er bekymret. Husk at poengfangsten slutter med 90% sannsynlighet i runde 29 for oss. Glimt borte venter i runde 30. Krise er det foreløpig ikke men en ny trener må inn.

Kommentar

• trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7157

Jeg er 90 % sikker på at vi rykker ned. Alt peker i retning av det.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Svart og gul
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2004
              • 457

Opprinnelig skrevet av trigz
              Det blir for useriøst, men vi er nødt til å hente en ny trener. Og det må være en med mer tyngde enn Johan Andersson.

Kommentar

• DagFredriksen
                Medlem
                Bøffel
                • Aug 2023
                • 34

Jeg tror du har rett,( tenkte det samme i forkant av 2019 sesongen, og boikottet hele dritten)

Kommentar

• Playboy1
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 2204

absolutt en mulighet for at vi kan rykke ned ,
                  men syntes vi har bedre enn 10% sjanse til å holde oss da?
                  Men alle i og rundt lager bør også innse dette først som sist , at denne sesongen handler det kun om å ‘over leve’

Kommentar

• Dole
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 1648

Opprinnelig skrevet av DagFredriksen

Jeg tror du har rett,( tenkte det samme i forkant av 2019 sesongen, og boikottet hele dritten)
                    Det er i alle fall greit å innrømme at man er verdens største medgangssupporter

Kommentar

• DagFredriksen
                      Medlem
                      Bøffel
                      • Aug 2023
                      • 34

[QUOTE=Dole;n972990]

Det er i alle fall greit å innrømme at man er verdens største medgangssupporter [/QUOTE

Jeg ble rekruttert som medgangssupporter siste halvdel av 70 tallet, og er stolt av det.
                      At jeg var klok og forutseende i 2019 og valgte ett år uten live fotball var et smertefullt men riktig valg.

Men tilbake til det tråden dreier seg om. Hvis LSK fortsetter i dette sporet tror jeg de rykker ned.

Kommentar

• Henke25
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Jun 2018
                        • 136

Klamrer meg til at det ofte snur fort i fotball. Det som skremmer meg mest med denne utgaven er fraværet av matchvinnere i begge bokser.

Kommentar

• Børge
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2013
                          • 2565

Opprinnelig skrevet av Henke25
                          Klamrer meg til at det ofte snur fort i fotball. Det som skremmer meg mest med denne utgaven er fraværet av matchvinnere i begge bokser.
                          Sett mot 2019, så har LSK en klart bedre stall enn den gangen. Må sette den samme mest mulig riktig ut fra de styrkene stallen har og være langt mer kyniske. Denne trillingen av ball og "dominere kamper" er noe som tydeligvis ikke passer. Historien fra mange er at man blir god på dette bare man står i det og fortsetter på jobben. Helt ærlig og oppriktig kan jeg ikke se at man har tatt synlige og varige steg i retningen som er staket ut? Defensivt er det ræva og man slipper inn nesten to mål i snitt. Offensivt er man fryktelig dårlig der det teller mest - inne i motstanders 16 meter og score mål.

Georgson klarte på 7-8 måneder å bli trener, legge om fra en relativt velfungerende 3-5-2/3-4-3 defensivt (dog ikke spesielt godt offensivt høsten 23...) til 4-3-3 som kun fungerer en gang innimellom offensivt, men sjelden defensivt. Forlater klubben i dårligere forfatning når han dra enn når han kom.

Med en trener inn som kan trykke på de rette knappene og utnytte stallen bedre, så skal det laget her klare seg bra. Lar man det skure og gå slik det er nå, vil det bli nedrykk enten direkte eller via kvalik. Tre poeng og fem baklengsmål unna direkte nedrykk pr nå. Tilsvarende har man faktisk ikke mer enn tre poeng og syv plussmål opp til sjetteplassen, men da må det skje noe ASAP - man har ikke tid. Bruker man tid, vil man bare komme lengre og lengre ned i den onde spiralen man er inne i.
                          Sint og tverr på felt N

Kommentar

• maxpayne
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 1315

Det er ingen krise for nedrykk ennå. 1.25 poeng i snitt så langt og det bør styre oss til en poengsum på ca. 35 til 37. Likevel så fikk vi uforholdsmessig mange poeng borte i første del av sesongen så jeg er ikke helt trygg ass. Vi skal tilbale til 2017 før vi finner kvalikkplass på godt over 30. Sogndal hadde 32 på kvalikk i 2017. I år ligger nok kvalikk på ca. det samme. RA bør få en to tre kamper til, men jobben med plan b bør absolutt intensiveres..
                            Last edited by maxpayne; 05.08.2024, 10:55.

Kommentar

• Stan
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2006
                              • 1099

LSK er årets soleklare nedrykkskandidat. De spiller til tider bra, men svikter foran begge mål. Ligner veldig på VIF i fjor, bortsett fra at LSK sparer seg til fant.

Kommentar

• Svart og gul
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2004
                                • 457

Kastet bort ett poeng i dag på hasardiøst spill, både i frispillingen og lengre fram i banen (som på 1-2). Hent en mer rutinert trener før det er for seint.

Kommentar

• Zindrinho
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2019
                                  • 645

Ser mørkt ut når vi i tillegg til å være så upresise og uheldige i boksene også skal ha dommer imot oss.
                                  Var det som skulle til i 2019, havna på kvalikk 1 mål bak mjøndalen mens Lehne fikk ca 10 mål feilaktig avblåst for offside, uten atn bynte å følja me den dommerjæveln!

Kommentar

• occean-fan!
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2006
                                    • 753

Hvem tror vi får ansvaret med å føre oss opp igjen? Dag Eilif?

Kommentar

• Egumen
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Sep 2011
                                      • 206

Opprinnelig skrevet av occean-fan!
                                      Da vil jeg heller spille i PostNord.

Kommentar

• Zindrinho
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2019
                                        • 645

Opprinnelig skrevet av occean-fan!
                                        Hvor er blokke-funksjonen på forumet her for alle som foreslår DEF, reka, arne E og Tom N?

Kommentar

• bjarmann
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 3037

Opprinnelig skrevet av Zindrinho
                                          Ser mørkt ut når vi i tillegg til å være så upresise og uheldige i boksene også skal ha dommer imot oss.
                                          Var det som skulle til i 2019, havna på kvalikk 1 mål bak mjøndalen mens Lehne fikk ca 10 mål feilaktig avblåst for offside, uten atn bynte å følja me den dommerjæveln!
                                          Så du mener VAR ville reddet oss det året?
                                          I år så tar vi alt

Kommentar

Working...