Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
LSK Pr 4.august styrer stødig mot OBOS fotball i 2025.
Tullpratet om å dominere er patetisk. Skaper lite og spiller bedriten fotball til tross for kostbar satsning.
Prosjekt Asterhed døde etter 2 kamper.
LSK Pr 4.august styrer stødig mot OBOS fotball i 2025.
Tullpratet om å dominere er patetisk. Skaper lite og spiller bedriten fotball til tross for kostbar satsning.
Riktig. Må ha inn en mer rutinert trener før dette blir trøbbel.
Hello darkness, my old friend
I've come to talk with you again
Because a vision softly creeping
Kort fortalt: Vi kan ikke drive med utvikling av spillestil på denne måten lenger. Asterhed må være ferdig og vi må skaffe resultater fremfor prestasjoner. Dog disse kan henge sammen, men vi må være langt mer kyniske. Og jobben må begynne nå, før det er for sent. MÅ også ha Karlsbakk i 11er
Når jeg ser hvem vi møter i de fire neste så må jeg si jeg er bekymret. Husk at poengfangsten slutter med 90% sannsynlighet i runde 29 for oss. Glimt borte venter i runde 30. Krise er det foreløpig ikke men en ny trener må inn.
Jeg er 90 % sikker på at vi rykker ned. Alt peker i retning av det.
absolutt en mulighet for at vi kan rykke ned ,
men syntes vi har bedre enn 10% sjanse til å holde oss da?
Men alle i og rundt lager bør også innse dette først som sist , at denne sesongen handler det kun om å ‘over leve’
Det er i alle fall greit å innrømme at man er verdens største medgangssupporter [/QUOTE
Jeg ble rekruttert som medgangssupporter siste halvdel av 70 tallet, og er stolt av det.
At jeg var klok og forutseende i 2019 og valgte ett år uten live fotball var et smertefullt men riktig valg.
Men tilbake til det tråden dreier seg om. Hvis LSK fortsetter i dette sporet tror jeg de rykker ned.
Klamrer meg til at det ofte snur fort i fotball. Det som skremmer meg mest med denne utgaven er fraværet av matchvinnere i begge bokser.
Sett mot 2019, så har LSK en klart bedre stall enn den gangen. Må sette den samme mest mulig riktig ut fra de styrkene stallen har og være langt mer kyniske. Denne trillingen av ball og "dominere kamper" er noe som tydeligvis ikke passer. Historien fra mange er at man blir god på dette bare man står i det og fortsetter på jobben. Helt ærlig og oppriktig kan jeg ikke se at man har tatt synlige og varige steg i retningen som er staket ut? Defensivt er det ræva og man slipper inn nesten to mål i snitt. Offensivt er man fryktelig dårlig der det teller mest - inne i motstanders 16 meter og score mål.
Georgson klarte på 7-8 måneder å bli trener, legge om fra en relativt velfungerende 3-5-2/3-4-3 defensivt (dog ikke spesielt godt offensivt høsten 23...) til 4-3-3 som kun fungerer en gang innimellom offensivt, men sjelden defensivt. Forlater klubben i dårligere forfatning når han dra enn når han kom.
Med en trener inn som kan trykke på de rette knappene og utnytte stallen bedre, så skal det laget her klare seg bra. Lar man det skure og gå slik det er nå, vil det bli nedrykk enten direkte eller via kvalik. Tre poeng og fem baklengsmål unna direkte nedrykk pr nå. Tilsvarende har man faktisk ikke mer enn tre poeng og syv plussmål opp til sjetteplassen, men da må det skje noe ASAP - man har ikke tid. Bruker man tid, vil man bare komme lengre og lengre ned i den onde spiralen man er inne i.
Det er ingen krise for nedrykk ennå. 1.25 poeng i snitt så langt og det bør styre oss til en poengsum på ca. 35 til 37. Likevel så fikk vi uforholdsmessig mange poeng borte i første del av sesongen så jeg er ikke helt trygg ass. Vi skal tilbale til 2017 før vi finner kvalikkplass på godt over 30. Sogndal hadde 32 på kvalikk i 2017. I år ligger nok kvalikk på ca. det samme. RA bør få en to tre kamper til, men jobben med plan b bør absolutt intensiveres..
LSK er årets soleklare nedrykkskandidat. De spiller til tider bra, men svikter foran begge mål. Ligner veldig på VIF i fjor, bortsett fra at LSK sparer seg til fant.
Kastet bort ett poeng i dag på hasardiøst spill, både i frispillingen og lengre fram i banen (som på 1-2). Hent en mer rutinert trener før det er for seint.
Ser mørkt ut når vi i tillegg til å være så upresise og uheldige i boksene også skal ha dommer imot oss.
Var det som skulle til i 2019, havna på kvalikk 1 mål bak mjøndalen mens Lehne fikk ca 10 mål feilaktig avblåst for offside, uten atn bynte å følja me den dommerjæveln!
Ser mørkt ut når vi i tillegg til å være så upresise og uheldige i boksene også skal ha dommer imot oss.
Var det som skulle til i 2019, havna på kvalikk 1 mål bak mjøndalen mens Lehne fikk ca 10 mål feilaktig avblåst for offside, uten atn bynte å følja me den dommerjæveln!
Kommentar