Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
At Haglund (evt RB) fristiller seg litt mtp på resultater jfr den tynne stallen, er kanskje naturlig. Men fokus nå er forøvrig alt annet enn "nedrykk" - heldigvis. Redde økonomi, klare cup - kamp for kamp, kjempe i serie og sikre det som er mulig av poeng.
Jeg dedikerer denne tråden heller nå til Brann, - her borte i Bergen er det ikke "krisestemning", men i dag var nedrykk tema i mange kanaler og aviser... - Så får vi se om noen mnd..
- Snakkes heller i andre tråder - da denne vel handler om LSK
Da er vel plutselig denne tråden mer aktuell enn da den opprinnelig ble laget? Å tenke på nedrykk i juli 2014 var tøysete, men nå kjenner jeg nervøsiteten brer seg. Spesielt mtp de neste kampene. Mjøndalen, møkka, Rosenborg, Molde er våre neste motstandere. Jeg tpper 1 poeng, og håper det blir hjemme mot bydelslaget. 17. mai ligger vi dønn sist på tabellen med mindre Aafk er like sensasjonelt dårlige.
Kampen i dag og poengfangsten mot overkommelig motstand så langt lover ille, det er ingen tvil om det. Sentrallinja holder ikke mål, og ingen av de nye signeringene ser ut til å ha kvalitet.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Jeg har aldri vært så bekymret for nedrykk som jeg er akkurat nå. Fullstendig hawaii-fotball med null plan offensivt og defensivt lover ikke bra. Dette laget ser ut som Brann i fjor på samme tid. Kommer til en del farligheter, men det ser enda farligere ut hver gang motstanderen har ballen.
At poengfangsten er dårlig kunne jeg levd med om man så fremgang, men dette blir egentlig bare bleikere og bleikere synes jeg.
Jeg har aldri vært så bekymret for nedrykk som jeg er akkurat nå. Fullstendig hawaii-fotball med null plan offensivt og defensivt lover ikke bra. Dette laget ser ut som Brann i fjor på samme tid. Kommer til en del farligheter, men det ser enda farligere ut hver gang motstanderen har ballen.At poengfangsten er dårlig kunne jeg levd med om man så fremgang, men dette blir egentlig bare bleikere og bleikere synes jeg.
Det som kan redde oss er at Aabrekk får sitte ut året, og at et annet lag bailer hardt og presterer å havne under oss. Håpe vi møter Follo i kvalikken, dem er det mulig å slå over to kamper.
Det som kan redde oss er at Aabrekk får sitte ut året, og at et annet lag bailer hardt og presterer å havne under oss. Håpe vi møter Follo i kvalikken, dem er det mulig å slå over to kamper.
Jeg trur nesten vi må komme over kvalik. Vi ser ut som Brann :S
Enda godt. Jeg begynte å bli bekymret for at tråden skulle klare å komme seg unna, men nå ble den heldigvis pågrepet før den fikk tatt seg over til side 6.
Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.
Etter fire kamper er det lett å se hvilke lag som vil kjempe i toppen, og hvem som vil være i bunn når sesongen er over.
Sikre lag, i toppen: Molde, Odd, RBK, Vif (dessverre), Godset
Usikre, mulig nedrykk: Aafk, Tromsø, LSK, Haugesund og muligens Sandefjord, kanskje Start. Vi får håpe Håndbrekk i Aalesund sitter ut sesongen, for det laget der er fryktelig svakt, tilskuersvikt, intern uro og ingen profiler. Barrantes er en skygge av seg selv, resten er tynn suppe. Tromsø virker også ustabile, men kommer nok til å ta de fleste poengene hjemme, og tror derfor de ikke rykker direkte ned, mulig kvalik.
Noen andre må jo svikte totalt om vi skal klare oss med den setup'en vi har per dags dato. Det virker som om folk tar det for gitt at Aafk blir årets jumbo. Tør jeg minne dere på at vi ikke en gang klarte å slå Aafk?
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Noen andre må jo svikte totalt om vi skal klare oss med den setup'en vi har per dags dato. Det virker som om folk tar det for gitt at Aafk blir årets jumbo. Tør jeg minne dere på at vi ikke en gang klarte å slå Aafk?
Grytebust stod å sippa etter kamp nå fordi dem er mentalt nedkjørt og ikke har idrettspsykolog. Egentlig er det en quick-fiz for dem; spark Åbrekk.
Tenk at det sitter noen i Ålesund som kom fram til at han var det beste alternativet. Håpet for oss blir at den/de ansvarlige lar det gå på æra løs og beholder han ut sesongen.
Kvitter de seg me'n blir de plutselig mer farlige :S
Dette laget ser ut som Brann i fjor på samme tid. Kommer til en del farligheter, men det ser enda farligere ut hver gang motstanderen har ballen
Huh? Kommer vi til farligheter? Jeg tror vi har skapt mindre enn ti målsjanser på de første fire kampene til sammen! Og fem av dem kom den ene omgange vi spilte med ti mann. I dag hadde vi en!
Huh? Kommer vi til farligheter? Jeg tror vi har skapt mindre enn ti målsjanser på de første fire kampene til sammen! Og fem av dem kom den ene omgange vi spilte med ti mann. I dag hadde vi en!
Én målsjanse? Mener du skuddet i tverrliggeren eller ett av de to annullerte målene? Eller teller ikke det som målsjanser så det er noe annet du tenker på?
Én målsjanse? Mener du skuddet i tverrliggeren eller ett av de to annullerte målene? Eller teller ikke det som målsjanser så det er noe annet du tenker på?
Glem ikke markkryperen til Margeirsson som strøyk stolpen!
Sjansetelling er en særdeles upresis vitenskap. Er jeg streng, noe mine barn kan bekrefte at jeg er, så vil jeg kalle kun tverrliggertreffet til Knudtzon for en sjanse. Sjøl om jeg mener at Arnis mål blei feilaktig annulert, så teller jeg ikke annulerte mål. Både Arnis heading og Finnurs langskudd hadde keeper god kontroll på.
Poeng er at vi, i motsetning til Brann 2014, ikke er all verden offensivt. Vi har lite offensivt trøkk, har dårlig offensiv samhandling og er tannløse. Så kan man sjølsagt lure seg sjøl og telle enhver lompe og blokkerte skudd i retning av mål som en målsjanse. Men da får man gjøre det også den andre veien.
Kommentar