Bjarmann. Våkn opp nå. Eller tre til siden og la noen andre prøve. Kan ikke bli værre
Nedrykkstråden
Collapse
X
-
Etter miseren i kveld, går jeg ut fra at vi rykker ned i år. Alt annet får komme som en bonus. Klubben har mistet alt av ambisjoner. Virker som om planen i år var å ta så mange poeng før sommervinduet, og så berge økonomien ved å gi bort/selge spillere.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Riise anno 2015 skal du få gratis av meg. I dobbel forstand. Han kan da ikke være ensbetydende med Sportsklubbens være eller ikke være? Da var det i så fall dårligere stillt enn jeg trudde...Kommentar
-
Høsten 2011 - velkommen tilbake. Du er ikke noe hyggelig gjensyn, men utsiktene for gjenforening er meget dystre.... Har sagt det en stund, men det blir avfeid som tøv.
Med opphørssalg, stallens beste spiller på skadelista og med dårlige utsikter til forsterkninger - ser det veldig likt ut. Legg på at trenerstaben fremstår veldig svak og manglende motivasjon inn mot spillergruppa, så er gjensynet nærmere enn man skulle ønske. Du gjør en sjeldent slett jobb som trener inn mot spillergruppa når du mønstrer så mange spillere som fremstår så uinteresserte som mange gjorde i dag.
En hver kamp blir nå ekstremt viktig. Sandefjord på søndag blir ingen enkel oppgave - dem kommer til å kjempe for eksistensen som skadde dyr. De har kniven på strupen og de første bloddråpene har kommet til syne.
Blir spennende å se hvordan RK setter opp laget og hvilken inngang til kampen vi får se. Tipper på at Sandefjord snakkes opp.Sint og tverr på felt NKommentar
-
-
6 poeng på de 8 siste. Det er poengfangst rett til førstedivisjon.
God første i dag, men hjelper lite når nerver står langt på utsiden av drakta til tider i andre.Kommentar
-
vi tapte mot 2.plass i ligaen, men at det er mulig å tape ALLE poengene siste 10min er håpløst. Alt avhenger av kampen mot Tromsø nå. Vi MÅ vinne den for å kunne ta steget vekk fra sumpa og rykke ned.
Skal ikke si at bytter avgjør kampen, men Runar må for hælvete se at det trengs litt friske bein når vi blir overkjørt på midten!Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Kommentar
-
Pisspreik. Skal spilles om 30 poeng til. På de siste 8 kampa har vi knapt tatt poeng, mens flere av lagene under oss er inne i en bedre form.Kommentar
-
Har du sett poengsnittet vårt de siste rundene? 9 poeng de siste 10. 3 poeng de siste 5. Kun Start har vært dårligere de siste 5.Last edited by andersmm; 16.08.2015, 21:31."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Start og Sandefjord har 7 på de siste 10 kampene. Det er ikke aktuelt at 4-5 lag under oss får en superhøst. Hvis man trur på nedrykk nå, så er man urealistisk pessimistisk***Større baller enn vett***👍 1Kommentar
-
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Kommentar
Kommentar