Nedrykkstråden
Collapse
X
-
Stabæk vil nok ta endel poeng utover nå, de har jo vært nære i flere kamper frem til nå.
Og, Alanzinio har kanskje lavere tempo enn før, men med sin erfaring, og sin kvalitet tror jeg det er en rimelig god signering. Han trente med de i over en uke, så de fikk god tid til å vurder om han har 1 kilo for mye eller ikke ;-)-
Glimt mister kanskje Jevtovic , men får en stopper fra Kaiserslautern. Vil ikke si de svekker seg i.f.t. sportsklubbens signeringer ? Ville heller hatt Osvold , en en 1kg for tung GM.
Får håpe og tro Malec nå er i gang med sine 4 mål, men 3 divisjon er jo et fryktelig lavt nivå.... Det er ikke 2 divisjon akkurat, som er et syvmilsteg opp, men som heller ikke er høyt nivå.Kommentar
-
Kommentar
-
Tror 3 poeng mot Haugesund nesten er avgjørende. Da kan man få litt flyt og ta inn 10-14 poeng til som forhåpentlig holder. Med tap så ser jeg ikke for meg at det vil bli mer enn 4-6 poeng utover høsten, om det ikke gjøres endringer. Laget er jo godt nok, men det fungerer jo bare ikke !Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Herregud for en høst vi har i vente:O vi har hvertfall en f.håpentligvis dugelig reservekeeper og to spiller med noen Kg for mye xD og en Nigerianer som "venter på grensa"! G.M og Malec på top neste kamp ville vært gull ( om de funker da) eller så er vi ikke bedre-_-Kommentar
-
Denne City signeringen bekrefter i alle fall at Deila allerede nå er ganske mye involvert i det som rører seg i klubben, og nok har vært viktig ift at de har klart å snu den dårlige trenden.Kommentar
-
Så du GM mot Bodø Langballa ??
Håper virkelig ikke han starter, selv om han på Norsk nivå 4 hadde en god kamp.
Malec bør komme innpå siste 30, for å bevise at han har funnet formen, syntes han har mer å bevise før han starter en kamp, men om han gjør det veldig godt på treningene, så Ok.Kommentar
-
Nei, da er vi to. Tilsynelatende helt vanvittige prioriteringer var min første tanke, og den ble rimelig godt fundamentert mot BG.runarMKommentar
-
Da får vi bare be om at Kippe holder seg skadefri utover. Amundsen er vel sjeldent skadet. Jakobsen er tilbake. SKM kan vikariere som stopper, så det bør gå greit. Men hva gjør vi hvis Skogseid blir skadet? Kan Falkeborn hentes tilbake?Kommentar
-
Så du GM mot Bodø Langballa ??
Håper virkelig ikke han starter, selv om han på Norsk nivå 4 hadde en god kamp.
Malec bør komme innpå siste 30, for å bevise at han har funnet formen, syntes han har mer å bevise før han starter en kamp, men om han gjør det veldig godt på treningene, så Ok.Kommentar
Kommentar