Enig i at det er det som burde vært fakta. At de var gode begge to, og gode sammen. Men etter hva GM viste i sin første kamp, er det ett stykke igjen. Vil gjerne ta feil, men selv om de viser kvaliteter i 3 div. så virket det for meg som tippeligaen var et par nummer for stort.
Nedrykkstråden
Collapse
X
-
Enig i at det er det som burde vært fakta. At de var gode begge to, og gode sammen. Men etter hva GM viste i sin første kamp, er det ett stykke igjen. Vil gjerne ta feil, men selv om de viser kvaliteter i 3 div. så virket det for meg som tippeligaen var et par nummer for stort.Kommentar
-
-
Hadde nok lett tatt Alanzinho og Keita istedenfor Assante og Issah. De to sistnevnte har ikke vært allverden i år. Keita har vært en av TL's beste i sommer. Alanzinho er usikker, men tipper han holder greit nivå ennå. Regner med at de ikke hadde signert han hvis han hadde vært søppel på prøvespill...................Kommentar
-
Tror også det er en psykologisk effekt her. Tror en gruppe med spillere som taper ofte har godt av å få inn nye folk.Kommentar
-
Kommentar
-
Ja, men mente at det kommer inn noen som gjør at spillerne tenker: Han er jeg glad for at han er på vårt lag og ikke motstanderns. Noe sånt syns jeg ikke vi har henta. Det er basicly de samme som har tatt 5 poeng på de siste 10 som må gjøre jobben.
Haugesund er en jævlig viktig kamp, for etter dem er det Viking borte og Odd hjemme. Blir ikke akkurat overraska om poengfangst de neste tre er antall poeng vi tar mot Haugesund. Da kan kampene mot Tromsø, Sogndal og Stabæk bli blytunge. Start hjemme bør vi slå, før vi runder av mot Brann og søpla borte og hjemme mot Molde.
Er bekymra over rekkefølgen på motstanderne. Brann borte kan bli tøft, de er gode i Bergen. Søpla vil alltid være en tøff kamp og Molde er sikkert sugne på å redde stumpene av sesongen. Skulle gjerne avslutta mot lag som ikke har noe å spille for.Kommentar
-
Molde har / ender sannsynligvis med lite eller ingenting å spille for - de har trygg avstand ned til lagene bak, samtidig som de har for lang vei opp til medalje / Europa. VIF virker å være ordentlig på gang, og hvis vi greier å sanke nok poeng til nest siste runde slik at vi er sikret mot å unngå nedrykk så kan kampen gå begge veier. Brann borte blir ikke lett. De kjemper om medalje, men på en god dag (ala Odd borte) kan vi ta dem.
Tar vi tre poeng mot Haugesund, så tror jeg vi kan ha fem poeng ned til direkte nedrykk etter helgas runde. Regner med Stabæk tar seg av AAFK hjemme i helga. Da vil vi fortsatt ha fire poeng ned til en evt. kvalik (Stabæk passerer AAFK med seier). Samtidig får vi nesten håpe (!!) at VIF tar seg av Glimt på fredag, noe jeg regner med de gjør gitt formen på lagene. Da vil vi også ha fire poeng ned til Glimt med seier på lørdag.Kommentar
-
Største problemet til LSK, er at samme mann som har ledet laget til å ta 5 poeng på de siste 10 kampene skal fortsette å lede laget. Det er intet mindre enn smått utrolig.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Ganske skremmende at laga under oss ser ut til å styrke troppene sine, mens vi er helt avhengig av to spisser som ikke er i form (men som forhåpentligvis snart er det). Nei.. jeg får sørge for å vinne i lotto i kveld. Da blirre penger på bok for LSK til å hente et par virkelige forsterkninger. Gleder meg til Mathew er spilleklar!---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Ganske skremmende at laga under oss ser ut til å styrke troppene sine, mens vi er helt avhengig av to spisser som ikke er i form (men som forhåpentligvis snart er det). Nei.. jeg får sørge for å vinne i lotto i kveld. Da blirre penger på bok for LSK til å hente et par virkelige forsterkninger. Gleder meg til Mathew er spilleklar!Kommentar
-
Får Erling trua på seg selv igjen, og Bassel, moa eller Martin får god selvtillit på 10 er plass , er jeg ikke så bekymret for det offensive. forsvaret er også godt nok uten skader og karantener , og midtbanen skulle være god nok.
Så hvorfor er man i dette uføre??
På grunn av en trener som er den beste eller er det han som er ♿?Kommentar
-
Erling er overmoden for en kamp fra benk. Er vel å banne i kjerka, men det han leverer holder ikke mål på noen barometere for en moderne spiss. Ikke er han god nok i oppspillsfasen heller, og det er kanskje først og fremst på dette som Martin bør være et langt bedre alternativ til Malec. Det må røres litt i gryta nå, uten at det trengs en revolusjon.Kommentar
-
Jeg tror/håper det Erling trenger er en medspiss... har ikke akurat vært vanskelig for motstanderne å hindre han bakrom når han er alene.. får vi inn en ordentlig kødd ved siden av han på topp tror jeg han får mye mer rom. + han er jo ogsp veldig flink til å skape andre spillere rundt seg romKommentar
-
Jeg tror/håper det Erling trenger er en medspiss... har ikke akurat vært vanskelig for motstanderne å hindre han bakrom når han er alene.. får vi inn en ordentlig kødd ved siden av han på topp tror jeg han får mye mer rom. + han er jo ogsp veldig flink til å skape andre spillere rundt seg rom
Jeg tror fortsatt at brorparten av langballene fra enten Amundsen eller Kippe vil slås mot bakromsspissen.Kommentar
Kommentar