Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Forøvrig tok Enga ett poeng hjemme mot Godset i kveld. Så delvis 2.omgang, og må si jeg er imponert over det Enga viser offensivt om dagen. Mye takke Zahid. Briljerer på U21 og bør i mine øyne være aktuell for A-laget. Enga åtte kamper uten tap, og vi kan stryke de fra nedrykk. Enten man liker det eller ei.
Vi må håpe på at Stabæk og Aalesund fortsetter å være ræva.
Jeg mener at tapet i dag ikke var avgjørende. Nøkkelkampene er mot Tromsø, Stabæk, Sogndal og Start.
Men for et lag som har vinni én kamp av 14 mulige er oppoverbakken svært bratt.
Jeg tror vi er helt avhengige av at andre er ræva, for at vi skal klare kvallik.
Både Aafk og TIL har fått fornyet selvtillit etter tre poeng denne runden.
Ryktes at Alanzinho hadde vært på byen i Oslo på lørdag, sammen med Stabæk legendene Daniel Nannskog og Thomas Finstad.
Jævlig stilig når fansen betaler lønna hans.
Er bare å mure igjen i Tromsø med 4-5-1.
Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!
Jeg tror vi er helt avhengige av at andre er ræva, for at vi skal klare kvallik.
Både Aafk og TIL har fått fornyet selvtillit etter tre poeng denne runden.
Ryktes at Alanzinho hadde vært på byen i Oslo på lørdag, sammen med Stabæk legendene Daniel Nannskog og Thomas Finstad.
Jævlig stilig når fansen betaler lønna hans.
Er bare å mure igjen i Tromsø med 4-5-1.
Det må bli opp til Erlandsen hvordan formasjonen blir. Noe annet vil være dødfødt.
tror vår største sjanse til å unngå neddrykk eventuelt kapre kvalikplassen er om vi gjennomfører en aksjon rettet mot Viking. Vi kan samles mannssterke og nekte folk inngang på stadion, samt gjennomføre anonymt hærverk på gressmatta slik at de blir slått konkurs og blir degradert.
Jeg tror vi tar 8 eller 9 poeng på de siste 7 kampene. Og jeg tror 9 poeng, slik at vi ender på 32, holder. Tror vi tar 6 poeng mot Sogndal og Start hjemme, og 2-3 poeng totalt mot Tromsø (b), Stabæk (b), Brann (b), vif (b) og Molde (h). Jeg tror man klarer kvalik på 30-31 og.
Sogndal har tøffest program igjen og kan fort ende med å klare bare 2-5 poeng. Tror de tar rundt 4 og ender på 31-33 poeng
Det nærmeste laget, Aalesund, tror jeg har 5-7 poeng og ender på 28-30 poeng.
Stabæk har enklest program igjen, og kan ta alt fra 8-12 poeng, tror jeg. Ender på 29-33 poeng.
B/G har p.t. tre minusmål, mens vi har seks minusmål, med allerede flere skårede mål. Dersom vi havner a poeng med dem går vi sannsynligvis forbi på målforskjell.
Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!
Odd vs. Stabæk neste runde. Vi kan faktisk være fem poeng foran Stabæk etter lørdagen. Det ville vært utrolig viktig for klubben og en selvtillitboost for alle. Jeg tviler på at Stabæk tar med seg poeng fra Skien.
Men så var det det å vinne fotballkamper igjen da..
Odd vs. Stabæk neste runde. Vi kan faktisk være fem poeng foran Stabæk etter lørdagen. Det ville vært utrolig viktig for klubben og en selvtillitboost for alle. Jeg tviler på at Stabæk tar med seg poeng fra Skien.
Men så var det det å vinne fotballkamper igjen da..
Synd at Odd fikk både skade på Zekhnini og karantene på Samuelsen i går.
Jeg tror vi tar 8 eller 9 poeng på de siste 7 kampene. Og jeg tror 9 poeng, slik at vi ender på 32, holder. Tror vi tar 6 poeng mot Sogndal og Start hjemme, og 2-3 poeng totalt mot Tromsø (b), Stabæk (b), Brann (b), vif (b) og Molde (h). Jeg tror man klarer kvalik på 30-31 og.
Sogndal har tøffest program igjen og kan fort ende med å klare bare 2-5 poeng. Tror de tar rundt 4 og ender på 31-33 poeng
Det nærmeste laget, Aalesund, tror jeg har 5-7 poeng og ender på 28-30 poeng.
Stabæk har enklest program igjen, og kan ta alt fra 8-12 poeng, tror jeg. Ender på 29-33 poeng.
Det er tre i øyeblikket 3 lag som sloss om 13.plass. At vi tar flere poeng enn både Stabæk og AaFK i de 7 neste er jeg ikke sikker på. Men vi møter Start, som ikke har vunnet på et år, på hjemmebane og jeg er ikke sikker på om vi vinner den heller. Så kanskje jeg er for pessimistisk? Vi har tross alt knapt vunnet på et halvt år vi heller.
Synes heller ikke vi har så lett program igjen. Vi møter to lag som sloss om sølv, søpla på bortebane, to nedrykksrivaler på bortebane og to på hjemmebane. Altså har vi INGEN kamper igjen mot lag som har tatt vinterferie alt i oktober.
Vi kan slå Sogndal, Start, Stabæk og Tromsø og ende opp på minst 35. Eller vi kan fortsette som vi har gjort siden mai og ikke vinne fotballkamper de neste ukene også. Dessverre mener jeg at det siste er mest sannsynlig. Tror vi må opp i minst 32 og kanskje enda flere.
Kommentar