Jeg gjør oppmerksom på at 15. plassen de siste sesongene har gått blant annet så "billig" som 20, 21, 24 og 26 poeng. Når det er sagt, tror jeg vi må ha mionst 30 poeng i år for å klare kvalik. #hopeinhangingsnore
Nedrykkstråden
Collapse
X
-
Noen som har lenke til en nedrykkskalkulator? Prøvd å finne en men uten hell. Sånn jeg ser det må vi ha minst 10 poeng for å klare kvalikk og da er seier mot Stabæk inkludert. Og så må vi ha flaks med de andre resultatene. Faen så deprimerende fotball er.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
-
JJ ser ut til å ha troen på Arne. Hvor mye vi skal legge i det, er jeg kanskje mer usikker på.
Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
JJ ser ut til å ha troen på Arne. Hvor mye vi skal legge i det, er jeg kanskje mer usikker på.
http://joacimjonsson.blogg.no/Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Her kommer noen interessante tall fra Erlandsens tidligere periode i klubben: Totalt ble det spilt 156 kamper i Tippeligaen. Av disse endte 46 % med seier, 22 % uavgjort og 32 % med tap.
Så hvis han greier å opprettholde den statistikken de siste kampene så betyr det at det vil bli 3 seire, 1 uavgjort og 2 tap.
Noe jeg tror er nok til at vi holder oss, men som tallene til JJ viser ikke er noen garanti for at vi holder oss heller.
Mitt håp er at han kan forbedre statistikken, og legge et solid grunnlag neste års tippeligaspill.Last edited by Gjest; 21.09.2016, 15:06.Kommentar
-
Mens Tromsø spiller borte mot Brann på søndag, og måtte jo ut i ekstraomganger i går, så kanskje de vil være litt redusert. Brann borte er uansett en vanskelig kamp.Kommentar
-
Osvold rakk også å score for Glimt i går.
Stor sjanse for at dette er en fordel i nedrykksstriden at de har større belastning, men problemet med kampene i går er vel at de klarte å innkassere mer selvtillit og kanskje har funnet en god formel , men tromsø fikk vel og en nedtur.!Kommentar
-
Vet ikke hvor mye nedtur det er å tape på straffer mot landets beste lag. Uansett veldig vanskelig å vite hva som er bra for oss eller ikke når det gjelder lagene rundt oss.
det eneste vi vet er at vi rykker ned om ikke vi vinner noen kamper. Tror vi må ta 10 poeng til. Veien vår ut av dette er å slå Sogndal, Stabæk og Start. Alle tre er kamper vi MÅ vinne. Om ikke det blir tre poeng mot Sogndal er jeg redd løpet er kjørt.👍 1Kommentar
-
Både Bodø og Tromsø fikk nok masse tro på egne ferdigheter etter cupkampene. Vi må jo håpe på at Bodø slår Stabæk og at LSK gjør det samme. Sogndal MÅ slås. Alt annet er OBOS, selv om det teoretisk ikke er helt kjørt.Elska þetta félagKommentar
-
Slår vi ikke Sogndal så må møter vi en nedrykksrival, to lag som sloss om sølvet, søpla. Og Start.
Hvis vi slår Start og Stabæk, så må vi trolig ta 4 poeng fra kampene borte mot Brann og søpla og hjemme mot Molde.
Så ja, tror nok Sogndal er vinn eller forsvinn. Teoretisk kan vi fortsatt ende opp med 38 poeng, selv med tap. Realismen i det er likevel ikke til stede.👍 1Kommentar
-
Norsk Tipping har ihvertfall litt trua på at vi skal unngå nedrykk- Rykker direkte ned
- Stabæk3,75
- Aalesund2,75
- Lillestrøm4,00
- Tromsø10,00
- Bodø/Glimt4,00
- Sogndal15,00
- Vålerenga30,00
lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....👍 1Kommentar
-
Kommentar
Kommentar