Enig i at vi trolig må ha 7 poeng til. Og da er ikke tap i Bergen godt nok.
Nedrykkstråden
Collapse
X
-
👍 2Kommentar
-
-
-
Vikstøl gjør comeback etter skade og kommer inn etter 75 spilte. Får direkte rødt etter 77, slik at Start må spille med 10 mann de siste 13 pluss tillegg. 86 minutter nå og fortsatt 2-1 til Start.Elska þetta félagKommentar
-
..................👍 1Kommentar
-
Da er det slutt og Start vinner 2-1. Da har både B/G og Tromsø tapt og står med 30 poeng. Det samme har Vålerenga før kampen mot Stabæk. Hvis vi skulle klare 3 poeng i Bergen, tror jeg nesten jeg håper på at Stabæk slår VIF. I så fall kan vi gå forbi VIF etter at vi slår dem på Ullevål, forutsatt at vi unngår bananskallet Start. Likevel bør vi nok håpe på VIF-seier mot Stabæk. Med Stabækseier på Ullevål, vil fire lag stå på 30 poeng. 3 poeng i Bergen i dag ville ha vært utrolig!Elska þetta félag👍 1Kommentar
-
Seier i Bergen kan ha vært livreddende! Nå tror jeg vi skal håpe på uavgjort mellom VIF og Stabæk. Da holder vi Stabæk bak oss, samtidig som vi kan passere VIF med seier over dem, hvis vi slår Start. Uansett er vi nå bare ett lite poeng bak både B/G og Tromsø! Dette kan gå, noe få trodde bare for to-tre kamper siden!Elska þetta félag👍 1Kommentar
-
Kommentar