Nedrykkstråden
Collapse
X
-
👍 4Kommentar
-
👍 4Kommentar
-
Mobiliseringen til Engakampen bør starte nå. Blir helt ulidelig viktig.
Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.👍 1Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Vi må slå Start. Det tror jeg vi gjør med Arne-skjerping. Samtidig kan VIF fort tape i Tromsø. Når vi da slår dem på Ullevål vil vi være 4 poeng foran dem med én kamp igjen. Da kan de reise til Stavanger og prøve å redde plassen, mens vi ødelegger Moldes medaljesjanser på Åråsen i siste serierunde i pur glede over å ha berga plassen!Elska þetta félag👍 3Kommentar
-
"Ekspertene" Nordlie og Sandstø gir VG sine tips for nedrykksdramaet. Selv om begge våre to siste kamper er helt åpne, frykter jeg at vi fort kan ende sesongen på 32 poeng (kampen mot Start MÅ vinnes). I så fall er det bare å håpe at de andre bunnlagene ikke tar for mange poeng. Stabæk mot Sarpsborg til lørdagen blir veldig viktig.
Det store spørsmålet med tre serierunder igjen, er hvem som slår følge med Start ned i OBOS-ligaen. Tom Nordlie og Arne Sandstø mener de har fasiten på hvem som blir taperne i Tippeligaens nedrykksstrid.
👍 1Kommentar
-
-
Selv om Start har løftet seg noe de siste kampene vil det nok være betydelig lettere å møte dem hjemme enn på Sør Arena. Det blir nok ingen walkover, men LSK må regnes som klare favoritter.
Med seieren i Bergen vil det muligens holde med U mot søpla eller molde, men det avhenger av hvordan andre kamper går, alle kampene til Tromsø og B/G blir viktige, i tillegg til stabæks kamp mot S08.Kommentar
-
👍 9Kommentar
-
Hver kamp fremover er NM-finale. Enga away er europacupfinale. Ska kunne ha to tanker i hodet samtidig.Custodes
Contra o futebol moderno!👍 1Kommentar
-
La oss ta en kamp om gangen. Start skal vi slå, derfor blir jeg nervøs allerede nå. Vi er ikke spesielt gode på å styre kamper mot lavtliggende lag. Tidlig skåring kan være med å åpne opp.
Her er det bare å måke på, gå rett i strupen på Start. Rett å slett kjøre over fra start med innsats, tæl, styrke, fart og en faen!
Kjør på, skrem vannet av søpla før derbyet!👍 1Kommentar
-
-
👍 3Kommentar
Kommentar