Nedrykkstråden
Collapse
X
-
Oppfordrer alle som har råd til å bruke noen innsparte kroner på gode formål som f.eks KFLs Junioraksjon, TIFO-støtte, droppe middagen denne dagen og heller kjøpe pølser og burgere i kioskene, gi litt til #VIERLSK eller handle på den pågående auksjonen!
Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.👍 6Kommentar
-
Prøvde å kjøpe billetter i sted, men kampen var naturlig nok fjernet fra web.
Oppfordrer alle som har råd til å bruke noen innsparte kroner på gode formål som f.eks KFLs Junioraksjon, TIFO-støtte, droppe middagen denne dagen og heller kjøpe pølser og burgere i kioskene, gi litt til #VIERLSK eller handle på den pågående auksjonen!
Alle som kommer til stadion søndag vil få utdelt billett ved porten.
Men allerede fra tirsdag er det mulig å skaffe seg gratisbillett følgende steder:
DnB (Lillestrøm og Jessheim)
Kaos (Lillestrøm Torv og Metrosenteret
G-max (Strømmen storsenter).
👍 1Kommentar
-
Drømmesenario denne runden: Viking-AAFK H (Viking i medaljekamp), Stabæk-08 B, Brann-Molde B( Molde i medaljekamp), TIL-VIF B, Haugeund-Glimt H, LSK-Start H, RBK-ODD H, Sogndal-Godset Ett fett. Skulle Stabæk slå Molde i neste runde da er Molde utenfor medaljekamp og lettere for oss.Kommentar
-
Viking under 1-2 med 10 mann. Ikke heldig ettersom Viking har Glimt og VIF igjen. Blir fort sesongen er over tankegang der nå......Kommentar
-
Florerer med kort til Viking og spillere som må stå over mot Glimt. 1-3 nå. Taper garantert mot GlimtKommentar
-
Sporten.com har trua på sportsklubben. Etter å ha lagt sine "hoder i bløt" har de kommet fram til følgende sannsynlige tabell etter 30 serierunder:
11. Lillestrøm - 34 poeng (-4)
12. Vålerenga - 33 poeng (-5)
13. Stabæk - 33 poeng (-5)
-----------------------------------------
14. Bodø/Glimt - 33 poeng (-8)
-----------------------------------------
15. Tromsø - 33 poeng (-11)
Ikke meg imot, sjøl om jeg glatt hadde ønska å bytte nr 12 og 13 med nr 14 og 15.Kommentar
-
VG tror Glimt og LSK havner på de to nedrykksplassene, og at målforskjellen vil avgjøre hvem som får kvalikplassen. De tror at Tromsø, Stabæk og søpla havner ett poeng over. Nordlie har en litt annen oppfatning.
"- Jeg tror Lillestrøm tar et poeng mot Vålerenga og vinner en av de to hjemmekampene sine. Start er et potensielt bananskall, der det er ventet at LSK fører kampen. Jeg både håper og tror at LSK klarer seg, men det kan fort stå om målforskjell mellom Glimt og LSK, mens jeg tror Stabæk går ned, sier tidligere LSK-trener Tom Nordlie."
Kilde: VGKommentar
-
Personlig har jeg en underlig, deilig følelse av at Vålerenga rykker ned. For dem vil det være en enda større katastrofe enn både for oss og de andre kandidatene. Med nytt "milliardstadion" på gang og med Deila inn allerede nå er panikken på Ullevål tydelig. De har nok også den spillergruppa som aller mest føler at de "er for gode til å rykke ned"!Elska þetta félagKommentar
-
Kommentar