Nedrykkstråden
Collapse
X
-
Samtidig mener jeg det er rart at mange her inne nærmest budsjetterer med 6p mot Ranheim og KBK. Blir fort langt tøffere enn kampene mot Brann og RBK. Mulighetene ligger heller i sekspoengsoppgjørene mot B/G og Godset. Det er her det avgjøres. Og jeg tror vi styrer greit unna. Men trygg føler jeg meg på ingen måte.👍 2Kommentar
-
Tromsø H 3 pLSK Start Stabæk Strømsgodset Bodø/Glimt Stabæk (H) 1 p VIF (B) 0 p LSK (B) 1 p S08 (B) 0 p Haugesund (B) 0 p Brann (B) 0 p S08 (H) 0 p VIF (H) 0 p Haugesund (H) 3 p Molde (H) 0 p RBK (H) 0 p TIL (B) 3 p Brann (H) 1 p Sandefjord (B) 3 p Ranheim (B) 1 p Ranheim (B) 1 p Molde (H) 1 p Bodø/Glimt (B) 3 p VIF (H) 1 p Stabæk (H)
0 pBodø/Glimt(H)3p Sandefjord (B) 3 p KBK (H) 3 p Brann (B) 0 p LSK (B) 0 p Strømsgodset (B) 0 p RBK (H) 0 p Odd (B) 1 p LSK (H) 3 p VIF (H) 3 p KBK (H) 3 p Haugesund (B) 1 p Strømsgodset (H) 1 p Stabæk (B) 1 p RBK (B) 0 p
11 poeng 8 poeng 10 poeng 11 poeng 4 poeng
Godset 34 poeng
Stabæk 33 poeng
Start 31 poeng
B/G 31 poeng
eLSKer 30 poeng
Sandefjord
Dette tror jeg blir et helvete og avgjøres i siste runde. Det beste vi kan håpe på er kvalik.
Start 34 p
LSK 34 p
Stsbæk 32 p
Godset 31 p
B/G 31 p
Sandefjord
Kommentar
-
Så langt så bra for tipsene mine for noen uker siden.
Men tar mer enn gjerne 3p i Trondheim neste helg for å miste orakelstatusen.
Med seier der og B/G hjemme er mye gjort. Tar vi poeng i Drammen i tillegg så er saken biff!
👍 3Kommentar
-
– Jeg vet jeg kommer til å være ute i alle fall noen uker, men jeg er spent på hva det er for noe, ja, sier Marcus Pedersen til Drammens Tidende.
Er klar over at Marcus Pedersen ikke har scoret på et par måneder, men Godset har vel knapt andre spisser? Mos og Pellegrino to the rescue! Godset trenger et mirakel nå. Jinx begone, for øvrig
Kommentar
-
– Jeg vet jeg kommer til å være ute i alle fall noen uker, men jeg er spent på hva det er for noe, ja, sier Marcus Pedersen til Drammens Tidende.
Er klar over at Marcus Pedersen ikke har scoret på et par måneder, men Godset har vel knapt andre spisser? Mos og Pellegrino to the rescue! Godset trenger et mirakel nå. Jinx begone, for øvrig
👍 1Kommentar
-
Er klar over at Marcus Pedersen ikke har scoret på et par måneder, men Godset har vel knapt andre spisser? Mos og Pellegrino to the rescue! Godset trenger et mirakel nå. Jinx begone, for øvrig👍 2Kommentar
-
-
👍 3
Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Så sant resten av kampene går som jeg håper, så er vi foran skjema selv med tap mot Ranheim. Da blir evt. kampene mot B/G og KFK blir litt viktigere, pluss Godset. Har beregnet seks poeng på de tre siste, men tar gjerne flere poeng tidligere.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Håper på U. Stort sett alltid det beste. Hvis ikke U, tror jeg det er viktigst at Stabæk taper, slik at det er mulig å hekte av dem.👍 1Kommentar
-
-
-
Kommentar