Her har vi fått nærmest fått en matchball fra KBK, nå gjelder det å være på serven
Nedrykkstråden
Collapse
X
-
Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339 -
👍 1Kommentar
-
-
Start måtte få en reaksjon etter å ha ledet mot molde og tapte 1-3, for så å ryke i semien 30s før slutt mot bart. Har blitt fullstendig rundspilt av Sandefjord til nå. Hvalfangerne har gjort seg til eksperter på å rote bort ledelse, så tar ingenting for gitt. Men blir overasket om de ikke putter på mer. Start virker helt ute av det. Brann seier nå og vi moser Glimt og vi er på kjempetrygg 11.Kommentar
-
4-1. Pau Morer med sitt andre. Fyren er så klasse. Håper vi har ham på blokka som en mulig Smara-erstatterKommentar
-
Der ja Brann 1-0 etter 1 min. På vei til å bli en helt sinnsykt bra helg. Gult kort på Tocmac nå så slipper vi han neste helg👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Nå er det viktig at spillerne forstår at de fortsatt har en stor jobb å gjøre. Vi MÅ fortsatt slå Glimt og selv om vi gjør det trenger vi minst ett poeng til for å være sikker på å ikke gå direkte ned. Jeg lurer nesten på om jeg håper på Godset-seier mot Brann i kveld, da kan det hende både Godset og LSK vil være fornøyd med ett poeng i neste runde. Jeg mener vi nå bør ha en god mulighet til å styre unna direkte nedrykk.Elska þetta félagKommentar
-
Kommentar
Kommentar