Tror ikke vi slår Stabæk, ikke engang Ranheim hadde vi scora på_____
Nedrykkstråden
Collapse
X
-
-
I år kommer nedrykket. Klarer maks U mot Stabæk. Taper selvsagt mot Ranheim. Sarp får sving på sakene. Alt vil stå å falle på den kampen. Tror vi ryker der og. Nesten like greit. 10 år i sumpa skal egentlig ikke være mulig å overleve. Alt i denne klubben må røskes opp med rota skal det bli noe bedre. Værste er at jeg ikke tror det har gått opp for klubben at det nå er full krise. Tror ikke de innser det før tapet mot Ranheim er et faktum. Da er det for seintI år så tar vi alt👍 1Kommentar
-
Tipper vi blir knust av Stabæk. Jeg har tidligere år aldri egentlig trodd at vi kom til å rykke ned, men når man ser hvordan utviklinga i laget bare går den gale veien og hvor ekstremt elendig vi har prestert over lang tid, tror jeg dette blir året. Ingen kvalik. Rett ned.Elska þetta félagKommentar
-
Sakset fra positivitetstråden – som jeg for øvrig måtte bla til side 3 for å finne. Sier litt om situasjonen...
Åtte poeng (og åtte mål) på de siste ti er altså fasiten. Tenk at vi er her igjen. Hadde jeg aldri trodd da jeg skrev innlegget over. Vi er så tannløse og begredelige om dagen at jeg ikke har ord. TLO brukes totalt feil, men vi har samtidig ikke angrepsspillere. En Ødemarksbakken som egentlig er klassisk ving i 4-3-3 og en hanglende Smarason er det eneste vi har å komme med framover. Melga er en hybridspiller som egentlig ikke passer inn noe som helst sted. Krogstad er ryddegutt, Mathew det samme. Absolutt ingen offensiv kraft i laget, og det er en katastrofe at det ikke ble gjort noe i sommervinduet.👍 3Kommentar
-
Kommentar
-
Ettersom Stabæk er klare får vi håper at de slipper opp på gasspedalen. Bedre utgangspunkt kunne vi ikke fått.
Før eller siden vil det komme uttelling. Selv om tabber ga oss et elendig resultat igår er det elementer i spillet som er positivt.
Noe av det kjipeste med å ligge der vi ligger er at man blir vefd flere anledninger nødt til å heie på vif, som til søndag når de spiller borte mot Tromsø.
En annen viktig kamp for oss er Mjøndalen-Ranheim. Skulle Møndarn vinne og vi tape er de plutselig bare 2p bak oss.
Aldri en kjedelig og ubetydelig høstsesong når man heier på Fugla...
👍 2Kommentar
-
I år skjer det. Laget er i oppløsning, og svensken har faen ikke snøring. Det er ikke så jævlig rart at vi ikke scorer mål når vi angriper med maks tre spillere, Lennartson!
Stabæk har lave skuldre og høyt teknisk nivå. Vi taper der og taper mot Ranheim. Får i beste fall kvalik.
Det verste er at jeg ikke klarer å mønstre noe desperasjon over dette. Ti år i bånn er for lenge.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 2Kommentar
-
-
LSK-Stabæk 0-1
Ranheim-LSK 1-0
LSK-S08 0-1
29 poeng.
Mjøndalen-Ranheim 1-0
Ranheim-LSK 1-0
RBK-Ranheim 0-1
30 poeng
Mjøndalen-Ranheim 1-0
Stabæk-Mjøndalen 0-0