Nedrykkstråden
Collapse
X
-
Men dette fritar ikke Lennartsson i det heletatt, da man i eliteserien kan komme jævla langt på innsats og teamspirit alene, noe han effektivt dreper all den tid målet hans i hverenda kamp er 0-0, noe han ikke har fått til i det heletatt.
Spiller du 10 kamper, skal du gå for 30 poeng, noe du ikke får til, men so be it, du har da prøvd.
Lennartsson har på 10 kamper gått etter 10 poeng, men han har kun fått 4. HVA FAEN?
Det er også ødeleggende for tilskuertallene - jeg orker snart ikke gå på kamp lenger når planen er å legge seg lavt, selv mot de svakeste av svake, for å la dem pumpe innlegg. Vi klarer jo ikke holde unna, det er så hjernedødt.
Og slutt med disse intervjuene med floskler om gode treningsuker (betyr ikke noe når man ikke spiller som på trening), at vi har alt i egne hender (det motsatte av tillitvekkende og optimistisk) og hvordan en ledelse kan føre til at "frykten for å tape ble større enn lysten til å vinne" (dette gir jo ikke mening i det hele tatt)..Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.👍 7Kommentar
-
Før kampen mot Sarp har LSK ca 20% sjanse til direkte nedrykk, 25% sjanse for kvalik og 55% sjanse til å sikre plassen. Dette er resultatet av hjemmesnekra beregninger basert på odds på kampene i siste runde. Lite hyggelige, men ikke katastrofale odds. Faktisk litt bedre enn jeg hadde trodd.Last edited by TomLundby; 26.11.2019, 21:24.👍 2Kommentar
-
Skal man tro på modellen til 538 ser det enda lysere ut: 21% sjans for nedrykk (9% for direkte, 24% for kvalik). https://projects.fivethirtyeight.com...s/eliteserien/👍 2Kommentar
-
-
Vi lemper i retning TLO og forventer at han skal fikse resten på egen hånd.👍 2Kommentar
-
Etter den møkkasesongen Jørgen har levert i år har vi ingen rett til å sette oss på noen form for høy hest. Pr i dag vil KFUM valse over oss selv om de har en dårlig dag.👍 6Kommentar
-
Hva refererer du til her? Jeg har selv barn som spiller i Kåffa. Klubben er bredt anerkjent i Oslo-fotballen for å være veldig dyktige til å få opp bra årganger, og er kjent for sitt verdigrunnlag og innstilling til sportsmanship. Jeg var fotballtrener i en annen klubb i ti år før sønnen min gikk til Kåffa også, har møtt Kåffa utallige ganger som trener, og aldri hatt inntrykket du her skildrer.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 2Kommentar
-
Da endte vi på kvalik. Stabek bommet på "alene mot keeper" i 94. minutt.
FY FAEN, VI ER SÅ JÆÆÆVELELIG RÆVA.
Kommentar
-
👍 5Kommentar
Kommentar