Nedrykkstråden
Collapse
X
-
Viktigste kampen i Lillestrøm sin historie nå på onsdag. Vi må vinne. Det er ikke sikkert det holder med å vinne en gang. For de med hjerteproblemer: Blodfortynnende, betablokkere, antikoagulerende. Snakk med legen din. For oss andre: Lag så mye leven som mulig på stadion. Folket fra krsand skal merke at det er ubehagelig å spille på Åråsen.👍 2Kommentar
-
-
Supporterbråk i forkant av kampen, enda en drittkamp levert av et middelmådig bedritent drittlag ledet en n00b av kandidatene til #meetoo sin hederspris og enda et ræva resultat. Det er fasiten i kveld. Håper Keiko fikk tafsa på noen flyvertinner på vei hjem, så er ihverfall noen fornøyde i kveld. Det som en gang var en bauta i Norsk fotball, er nå en sur bæsjebleie på vei nedover i systemet. Fy faen i helvete for en hengemyr LSK er i, og det verste er? At ingen kommer til å savne oss når vi blir borte for godt neste onsdag.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn👍 4Kommentar
-
Det blir er helt annen kamp på Åråsen på onsdag. Vi er vesentlig bedre hjemme på gress enn borte på kunstgress, og Start er mye dårligere borte enn hjemme. I tillegg så har Start gjennom alle tider gjort det dårlig på Åråsen, så jeg ser på oss som favoritter på tross av 12 kamper på rad uten seier.👍 2Kommentar
-
-
-
Det blir er helt annen kamp på Åråsen på onsdag. Vi er vesentlig bedre hjemme på gress enn borte på kunstgress, og Start er mye dårligere borte enn hjemme. I tillegg så har Start gjennom alle tider gjort det dårlig på Åråsen, så jeg ser på oss som favoritter på tross av 12 kamper på rad uten seier.👍 1Kommentar
-
DAGENS DIKT: Jeg husker det som det var i går. Jeg til Åråsen på barneføtter går. Dette var i 1973 ,og vi så alltid opp og ikke ned. Kjærlighet ble tent ved første spark, Banen ble min barndoms park. Jeg så et lag som reiste seg og ble ,bedre enn de andre i divisjon 3. Følelsen av seier kjenner jeg, som den sterkeste som har skylt i gjennom meg. Den følelsen må gutta kjenne på , når de løper ut på matta etterpå. Her har de største slag i historien blitt spilt , motstanderen skal ned , d bør bli vilt. Om man treffer ballen med fot eller kinn. Det spiller ingen rolle den ballen skal inn. I dag når dere hører det bruser ,er det av ballen i målet som suser. I dag er det møteplikt for liten og stor. Jeg vil høre «vi rykker aldri ned» i et fulltallig kor. Alt for Lillestrøm Alt for Lillestrøm👍 5Kommentar
-
Fem år etter at denne tråden ble opprettet er nedrykket altså et faktum – og det kommer på den verst tenkelige måten. Kunne vi ikke bare tapt 5-0 da om vi først skulle drite oss ut? Torturen vil ingen ende ta med dette møkkalaget👍 3Kommentar
-
Regner med at Maric, Tamm, Salquist, DAP, Smarason, TLO, Gustafsson forsvinner.
Igonen
Rafn - Sheriff - Sandberg - SKM
Melgalvis - Krogstad - Knudsen - Ødemarksbakken
Sannes - Moses
Ezeh kan kanskje ta en plass sentralt. Haaken kan ta enten venstreback eller venstre midt. Melga kanskje et alternativ som hengende. Baccay banker også på døra.
Kjører vi Tom og 4-3-3 så:
Igonen
Melgalvis - Krogstad - Baccay
Sannes - Moses - Ødemarksbakken👍 1Kommentar
-
Regner med at Maric, Tamm, Salquist, DAP, Smarason, TLO, Gustafsson forsvinner.
Igonen
Melgalvis - Krogstad - Knudsen - Ødemarksbakken
Sannes - Moses
Ezeh kan kanskje ta en plass sentralt. Haaken kan ta enten venstreback eller venstre midt. Melga kanskje et alternativ som hengende. Baccay banker også på døra.
Kjører vi Tom og 4-3-3 så:
Igonen
Melgalvis - Krogstad - Baccay
Sannes - Moses - ØdemarksbakkenKommentar
Kommentar