Nedrykkstråden
Collapse
X
-
Kommentar
-
1-1 mot Grorud hjemme lover vel ikke all verdens for neste år selv om det ikke var så mye å spille for. Stygt redd for at vi blir slaktet neste år. Det er jo ingen plan når vi står der med ballen på motstanderens halvdel.
Spådom - Ender opp med at Bakke og Myhre får fyken til sommer/høsten når vi ligger på kvalik/nedrykk etter å ha blitt slaktet av enten Molde/RBK/VIF eller neste års overraskelse etter en match vi blir rundspilt så til de grader, inn kommer rike onkler og kanarifansen som stiller midler og vi starter på nytt enda en gang. Mesfin går ut porten samtidig og skjønner ikke hvorfor. Inn kommer en tidligere helt med et bredt nettverk som endelig får skuta på rett kjøl.Kommentar
-
Spådom - Ender opp med at Bakke og Myhre får fyken til sommer/høsten når vi ligger på kvalik/nedrykk etter å ha blitt slaktet av enten Molde/RBK/VIF eller neste års overraskelse etter en match vi blir rundspilt så til de grader, inn kommer rike onkler og kanarifansen som stiller midler og vi starter på nytt enda en gang. Mesfin går ut porten samtidig og skjønner ikke hvorfor. Inn kommer en tidligere helt med et bredt nettverk som endelig får skuta på rett kjøl.
Kommentar
-
Kan jeg aldri tenke meg. Er som nevnt optimist til det siste, men å underkjenne det faktum at vi pr i dag er langt unna å ha et lag som vil overleve i ES vil bare gjøre denne tråden enda dystrere neste år. Selvfølgelig kan alt endre seg til seriestart, "in Mesfin we trust" og alt det der, men pr i dag har vi kvittet oss med vår beste back, og ikke signert noen signalspillere, og det er det jeg forholder meg til.
Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Blir kamp mot døra i år og. opprykket i fjor framstår som et siste krampetrekk fra en døende klubb👍 1Kommentar
-
Vi må få trenere og ledere som finner spillere som kan danne et lag. Flauere og flauere. Den ene etter den andre blomstrer i andre klubber. Best treningsforhold , beste supportere hjelper ikke når vi ikke får de rette folkene rundt klubben👍 2Kommentar
-
Brann blir totalt rævkjørt av Molde. Kommer til å stå med 0p på 3 kamper. Sandefjord ble knust 3-0 av Mjøndalen. Det finnes andre svake lag der ute. Det får være håpet. Jeg synes Godset så ganske så bra ut. Tror med Valsvik inn og Friday i form at Godset klarer seg helt fint i år.Kommentar
-
Brann blir totalt rævkjørt av Molde. Kommer til å stå med 0p på 3 kamper. Sandefjord ble knust 3-0 av Mjøndalen. Det finnes andre svake lag der ute. Det får være håpet. Jeg synes Godset så ganske så bra ut. Tror med Valsvik inn og Friday i form at Godset klarer seg helt fint i år.Kommentar
Kommentar