Da var vi på øvre halvdel. Pakk bort tråden, drama queens
Nedrykkstråden
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
👍 1👎 1
Kommentar
-
-
Dette tror jeg faktisk går gærent! Vi har en lærling til trener som ikke evner og verken ta grep underveis eller legge en taktikk etter motstander. Det finnes ingen plan B og plan A har han ikke spillere til å utføre. Vi trenger altså en helt ny 11'er. Hvordan er det mulig å bomme så grovt på en ansettelse?
Mange av de som tviholder på Georgson blir blendet av at fotballen han står for tilsynelatende er mer attraktiv enn den vi vanligvis ser på Åråsen. Faktum er det at når du ikke har spillere som evner å spille den type fotball, ja da ser det bare helt jævlig ut. Jeg kritiserte enkelte her inne for å være negativ før seriestart og gi mannen en sjanse. Jeg innser at jeg må bite i det sure eplet å innrømme at de hadde rettI år så tar vi alt👍 3Kommentar
-
Dette tror jeg faktisk går gærent! Vi har en lærling til trener som ikke evner og verken ta grep underveis eller legge en taktikk etter motstander. Det finnes ingen plan B og plan A har han ikke spillere til å utføre. Vi trenger altså en helt ny 11'er. Hvordan er det mulig å bomme så grovt på en ansettelse?
Mange av de som tviholder på Georgson blir blendet av at fotballen han står for tilsynelatende er mer attraktiv enn den vi vanligvis ser på Åråsen. Faktum er det at når du ikke har spillere som evner å spille den type fotball, ja da ser det bare helt jævlig ut. Jeg kritiserte enkelte her inne for å være negativ før seriestart og gi mannen en sjanse. Jeg innser at jeg må bite i det sure eplet å innrømme at de hadde rettKommentar
-
Veldig spent på om han overlever et tap i Tromsø. Grunnen er enkel at det er EM-pause, og mulighet til å gjøre en restart før det har gått for langt tid.
Første kamp etter pause et Kåffa hjemme. Kræsjstart der med AG i roret vil være katastrofalt for fortsettelsen.👍 1Kommentar
-
Nytt gress og Kåffa og 21-kamp, burde kunne bli en fin begynnelse for noe nytt om vi taper for Tromsø. Da MÅ Goggen vekk.👍 2Kommentar
-
Hvorfor har man ikke rigget en tropp som tåler to kamper i uka? Hvorfor er andre klubber i grisegrente strøk mer attraktive enn oss?...Vi ligger to mil fra Oslo sentrum, vi ligger tre mil fra hovedflyplassen, vi har en av Norges mest intime stadioner med fantastisk gressmatte, vi har noe av Norges beste treningsfasiliteter, vi har blant Norges beste fans hjemme og borte, vi er en tradisjonsklubb med stolt historikk og medaljeskap. Hva skal til for at vi skal få kvalitetsspiller hit? Vi skal signere topptopp eliteseriespillere eller spillere som har potensiale til å bli det, eller salgsobjekter for klubber på kontinentet. Hvorfor er majoriteten av spillere vi henter enten tidligere LSK spillere eller spillere i stallen i Atta? Er det latskap eller hva er de?👍 9Kommentar
-
Hvorfor har man ikke rigget en tropp som tåler to kamper i uka? Hvorfor er andre klubber i grisegrente strøk mer attraktive enn oss?...Vi ligger to mil fra Oslo sentrum, vi ligger tre mil fra hovedflyplassen, vi har en av Norges mest intime stadioner med fantastisk gressmatte, vi har noe av Norges beste treningsfasiliteter, vi har blant Norges beste fans hjemme og borte, vi er en tradisjonsklubb med stolt historikk og medaljeskap. Hva skal til for at vi skal få kvalitetsspiller hit? Vi skal signere topptopp eliteseriespillere eller spillere som har potensiale til å bli det, eller salgsobjekter for klubber på kontinentet. Hvorfor er majoriteten av spillere vi henter enten tidligere LSK spillere eller spillere i stallen i Atta? Er det latskap eller hva er de?Kommentar
-
👍 6👎 1Kommentar
-
Jeg tipper han sitter som trener i LSK til denne tiden neste sesong. Da ryker han etter en dårlig start i OBOS-ligaen.
Dette er selvsagt flåsete sagt, men ikke noe jeg ser på som utenkelig. Georgson sitter helt trygt. Han har full tillit i spillergruppa og hos de som sitter over han hierarkiet. Virker som en type det er enkelt å like og veldig hyggelig med sin lugne væremåte. Den samme fotballen kommer til å spilles. Plan B er å gjøre Plan A. Spille seg ut bakfra med skyhøy risiko for balltap (det gjøres på 2-3 måter, så de som gjør hjemmeleksa si som feks FFK nøytaliserer dette) før alt stopper opp når midtsirkelen er passert.
Om LSK rykker ned i 2024? Kanskje. Om LSK ikke rykker ned, så vil det ikke være langt unna tror jeg. Tipper det er 50/50. Skal man unngå nedrykk, er det behov for å knuse sparegrisen i sommervinduet.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Jeg tipper han sitter som trener i LSK til denne tiden neste sesong. Da ryker han etter en dårlig start i OBOS-ligaen.
Dette er selvsagt flåsete sagt, men ikke noe jeg ser på som utenkelig. Georgson sitter helt trygt. Han har full tillit i spillergruppa og hos de som sitter over han hierarkiet. Virker som en type det er enkelt å like og veldig hyggelig med sin lugne væremåte. Den samme fotballen kommer til å spilles. Plan B er å gjøre Plan A. Spille seg ut bakfra med skyhøy risiko for balltap (det gjøres på 2-3 måter, så de som gjør hjemmeleksa si som feks FFK nøytaliserer dette) før alt stopper opp når midtsirkelen er passert.
Om LSK rykker ned i 2024? Kanskje. Om LSK ikke rykker ned, så vil det ikke være langt unna tror jeg. Tipper det er 50/50. Skal man unngå nedrykk, er det behov for å knuse sparegrisen i sommervinduet.
Det kan være at jeg har havna i et lignende forhold som Brann-supporterne hadde til Norling i 2014, men jeg har utrolig sterk tro på Georgson og hans ideer.👍 6Kommentar
Kommentar