Nedrykkstråden
Collapse
X
-
-
Når det er sagt, så tror jeg alle byttene som gjøres elefanten i rommet når det kommer til å prestere kampen ut. Det er så mange posisjonsbytter i løpet av en kamp og spillere som dyttes inn i posisjoner de ikke passer inn i. De to siste kampene er det gjort trippelbytte (regner med Godset, selv om Uba måtte vente til neste stopp i spillet pga manglende leggskinn) på uavgjort - det har jo ikke slått heldig ut? Maks to om gangen og færrest mulig bytter.
Jeg mener også at man snart må putte flest mulig spillere inn der de trives best. Og alle må ikke få prøve seg - det er på G12 at alle skal få spilletid.Sint og tverr på felt N👍 2Kommentar
-
Målsnittet hans i år er kunstig oppblåst grunnet straffer (3 spillemål og 4 straffer på 1300 min. sier egentlig alt).
Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Som jeg har svart deg i en annen tråd, så er hans xG uten straffer omtrent på det han har scoret. Hele laget har levert ræva offensivt, selv om det kun er der Georgson har lagt sin energi. Med Åsen på rett side (han skal ikke spille på høyre - han er ingen "tier"...) ville han ofter fora TLO med "gode legg".Sint og tverr på felt N👍 2Kommentar
-
-
Spår 2 eller kanskje også 4 noe heldige poeng de neste 2 som igjen gir AG litt ro innad og en landslagspause. Før man så skal fylle Åråsen å få så juling av trønderne, igjen. =g man er tilbake i sumpen og et stengt overgangsvindu. Dette blir nedrykk.Kommentar
-
Han bidrar mye dypere i banen enn han strengt tatt burde. Tipper han hadde profitert med å stå ved midtsirkelen med hoftefeste langt oftere enn han gjøre. Ville gjort at han hadde mer enerigi i angrep.
Som jeg har svart deg i en annen tråd, så er hans xG uten straffer omtrent på det han har scoret. Hele laget har levert ræva offensivt, selv om det kun er der Georgson har lagt sin energi. Med Åsen på rett side (han skal ikke spille på høyre - han er ingen "tier"...) ville han ofter fora TLO med "gode legg".
At målsnittet hans er lik xG betyr vel bare at han er helt gjennomsnittlig?
Jeg tror det eneste vi kommer til å bli enig om er at laget har prestert elendig offensivt i år.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Den dritten av en spillestil vi har fått servert av LSK i 2024 burde vært straffbar!
Jeg kjenner ikke igjen laget jeg trofast har fulgt i 50 år. (Liker heller ikke den trege rævafotballen jeg ser)
Det eneste positive ved gårsdagens nedsabling, var at resultatet ble så bedritent dårlig at selv «sves» våkna og krever trenerbytte.
Han har åpenbart litt tungt for det, men det kan jo unnskyldes da han er fanboy
Hvis jeg skal nevne en ting jeg liker dårligere enn VAR, må det være den sportslige ledelsen i LSK. Makan til evneveik fiasko-gjeng.
Nå er klokka snart 13 og jeg har ikke sett at det varsles pressekonferanse på Åråsen. Hva faen ventes det på???
👍 5👎 3Kommentar
-
Kommentar
-
Ser overveiende sannsynlig ut at dette går dårlig. Liker ikke terminlista heller. Men vi kan jo håpeKommentar
-
-
Haugesund vinner mot FFK. Sandefjord vinner mot KBK
KBK -3, 21 poeng (to kamper til gode)
Haugesund har -9, 21 poeng
Sandefjord har -4, 20 poeng (kamp til gode)
Vi har -14, 20 poeng
ODD har - 13, 18 poeng før RBK kampen
Detta går rett ned! Takk til alle Involverte!
Kommentar
-
takk for optimismen din. Forhåpentligvis har de involverte mer guts enn det du viser.👍 1Kommentar
Kommentar