Det er å ta i. Han får omtrent de perfekte forholdene å gjøre en god jobb. En uke nå før KFUM borte, 1p her vil være ok. Så kommer en landslagspause hvor han får 2 uker før RBK. En kamp hvor han skal slippe å få gnist i spillerne, full stadion og mot et av de svakeste bortelagene. Han får en god tropp og et åpent overgangsvindu. Alt ligger til rette for å klare dette, men så var det å faktisk gjøre det.
Nedrykkstråden
Collapse
X
-
de mange 100% sjansene omtrent som han brenner hver sesong, og da gjerne når det teller som mest.👍 2Kommentar
-
Håper de fleste har skjønt at vi ikke skal ta lett på Kåffa nå? Det er et lag med overskudd, samhold og spillemønster, eller med andre ord det stikk motsatte av oss.
DN har en formidabel utfordring, og skal det være minste håp om noe som helst fremover så må klippekortene bort (jeg ser på deg Gjermund, men både Kitolano, Lehne og Gabrielsen bør også sitte urolig på stolen) og kvalitetsspillere bli skadefrie (Lundemo og Roseth først og fremst).
I tillegg har jeg hørt at vi har en mental trener, der har du en som ikke fortjener penga sine - vi er så forknytte at ingen egentlig vil ha ballen👍 3Kommentar
-
Dyster lesning fra Kanaripedia:- Flest tap på rad (6) tangeres med tap mot Kåffa
- Vi er to tap unna å tangere flest serietap i én og samme sesong med 30 kamper (14 tap)
- Rekorden på antall baklengs i løpet av én sesong fra 2011 (52 innslupne) lever farlig. Baklengssnittet vårt så langt i år tilsier 57 innslupne mål etter 40 spilte kamper.
Kommentar
-
Jeg orker ikke enda en julefeiring med "Lillestrøm a?"...
Kommentar
-
Jeg er positiv til ideen om xG og xA, men det er tydelig at det må utvikles. F. Eks er xG på straffer for lav. Den er sikkert statistisk riktig dersom man inkluderer straffekonkurranser i mesterskap, men i vanlig ligasammenheng vil jeg si at scoringsprosenten er vesentlig høyre. Et annet graverende eksempel er kampen i går. Åsen har tre avslutninger i god posisjon, men har en xG på 0,2. Mulig at Fotmob er bevisst på at Åsen er en elendig avslutter, men jeg mistenker at de opererer med statistikker.
Vi kommer nok aldri til å bli enig om Lehne Olsen. De som liker han tror han går på vannet. De som er skeptisk ser alle de brente sjansene og en helt gjennomsnittlig Eliteseriespiller.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Elska þetta félag👍 4Kommentar
-
Nettopp. Det store flertallet ser kanskje også at Lehne blir eldre, og at å satse på at han både er skadefri og like god i morgen uten å ha en god backupplan, er uklokt.👍 7Kommentar
-
Jeg havner i båsen hvor både Lehne og Åsen kan bidra neste sesong også, men detmå være å komme inn fra benken i bestemte situasjoner. Primært når vi trøkker motstander bakover i jakt på mål kan begge komme inn med friske bein og kanskje enda viktigere, friske hoder, og banke inn både innlegg og scoringer. En opplagt Lehne i de siste 30 når motstander begynner å bli mør kan bli et lystig skue.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Der var vi tabelljumbo for første gang i år! Nordås brenner fire feite, mens ringreven Børven er kald.😞 2Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
KBK opp i ledelsen mot S08… Særpingene er ikke ute av gjørma ennå. Tøft kampprogram igjen.
Får bare håpe det står seg mellom Godset og FKH… Så kan gjerne Brann sette en til…
Og idet jeg skriver dette er det heller SF som scorer. Helvetes udugelige bergensere… Snakker luke opp til trygg plass om resultatene står seg og vi ikke vinner i kveldKommentar
Kommentar