Nedrykkstråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • plantemiddel
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2012
    • 807

    Forstår ikke den som driver å teller poeng og hvis om dersom. Klubben har rykka ned. Det andre nedrykket på få år er et faktum.

    Siden spillerne åpenbart ikke har tenkt å spille mer fotball er mitt forslag at man fratar dem drakta. De har uansett ikke fortjent å spille mer med klubbens drakt. Utstyr dem med klovnekostyme de gjenstående sju kampene. Så rykker vi i alle fall ned med en fin historie å fortelle barnebarna.

    Kommentar

    • kanarisuper
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2019
      • 644

      Opprinnelig skrevet av Klimtkongen

      Mener vi har tre cupfinaler hjemme vi MÅ vinne. De er mot laga rundt oss. Hvis ikke VI vinner så får jo DE poeng da,.. Det gir 30 poeng. Så blir som russisk rullett med tre kuler i gønnern.

      Tror på null mot Viking, Brann og Glimt. Så er det en bortekamp mot Fredrikstad som kanskje kan gi noe hvis vi har flaks.


      All ære til deg for det regnestykket men etter å ha sett Fredrikstad mot Viking i går, samt den begredelige forestillingen på Åråsen tidligere i år - tror jeg ikke vi kan regne med poeng mot dem heller.

      Kommentar

      • kanarisuper
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2019
        • 644

        Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
        Vi trenger ikke sannsynlighetsregning for å forstå at LSK ligger i førersetet når det gjelder sjansen for nedrykk. Det er bare å se på tabellen. For alle oss som også har pint oss gjennom å se på kampene og registrert den voldsomt negative trenden i prestasjon, er bildet, om mulig, enda mer tydelig.

        Jeg tenker at nå har vi rykket ned. Spenningen i de neste kampene blir å se om de fortsetter på post nord nivå (unnskyld til alle post nord spillere), eller om de kan overraske med et resultat før det også matematisk er for sent. Ser ikke bort fra at det siste skjer, og da blir vi jo alle lurt til å fatte et lite håp.

        Hvis jeg skulle ha angitt en sannsynlighet for nedrykk, basert på formkurve og prestasjon, ville jeg nok heller ha lagt meg på 85-90.
        Dessverre helt enig. Denne stallen trenger underverker for å holde seg slik det er nå. Er jo gjennomsyret fra topp til tå med elendighet. Eneste måten å overleve dette på er om DN plutselig splitter Rødehavet i to og går på vannet - men det har jeg aldri hatt tiltro til tidligere, og i hvertfall ikke nå.

        Kommentar

        • kanarisuper
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2019
          • 644

          Snodig å høre Erling Moe svarer at det er sjelden man møter lag i eliteserien som ikke har sjanser i mot - , i pausen mot Kåffa. Sjelden eller aldri har jeg følt meg så truffet….
          Selv om det var neppe LSK han hadde i tankene.

          Kommentar

          • Klimtkongen
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2014
            • 422

            Opprinnelig skrevet av kanarisuper

            All ære til deg for det regnestykket men etter å ha sett Fredrikstad mot Viking i går, samt den begredelige forestillingen på Åråsen tidligere i år - tror jeg ikke vi kan regne med poeng mot dem heller.
            Ser mørkt ut ja. Det er ikke mange veier ut av det. Slår vi ikke alle laga rundt oss blir det vanskelig å passere 30. og det er ikke sikkert 30 er nok.

            Kommentar

            Working...