Nedrykkstråden

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • plantemiddel
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2012
    • 821

Forstår ikke den som driver å teller poeng og hvis om dersom. Klubben har rykka ned. Det andre nedrykket på få år er et faktum.

Siden spillerne åpenbart ikke har tenkt å spille mer fotball er mitt forslag at man fratar dem drakta. De har uansett ikke fortjent å spille mer med klubbens drakt. Utstyr dem med klovnekostyme de gjenstående sju kampene. Så rykker vi i alle fall ned med en fin historie å fortelle barnebarna.

Kommentar

• kanarisuper
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2019
      • 731

Opprinnelig skrevet av Klimtkongen

Mener vi har tre cupfinaler hjemme vi MÅ vinne. De er mot laga rundt oss. Hvis ikke VI vinner så får jo DE poeng da,.. Det gir 30 poeng. Så blir som russisk rullett med tre kuler i gønnern.

Tror på null mot Viking, Brann og Glimt. Så er det en bortekamp mot Fredrikstad som kanskje kan gi noe hvis vi har flaks.

All ære til deg for det regnestykket men etter å ha sett Fredrikstad mot Viking i går, samt den begredelige forestillingen på Åråsen tidligere i år - tror jeg ikke vi kan regne med poeng mot dem heller.

Kommentar

• kanarisuper
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2019
        • 731

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
        Vi trenger ikke sannsynlighetsregning for å forstå at LSK ligger i førersetet når det gjelder sjansen for nedrykk. Det er bare å se på tabellen. For alle oss som også har pint oss gjennom å se på kampene og registrert den voldsomt negative trenden i prestasjon, er bildet, om mulig, enda mer tydelig.

Jeg tenker at nå har vi rykket ned. Spenningen i de neste kampene blir å se om de fortsetter på post nord nivå (unnskyld til alle post nord spillere), eller om de kan overraske med et resultat før det også matematisk er for sent. Ser ikke bort fra at det siste skjer, og da blir vi jo alle lurt til å fatte et lite håp.

Hvis jeg skulle ha angitt en sannsynlighet for nedrykk, basert på formkurve og prestasjon, ville jeg nok heller ha lagt meg på 85-90.
        Dessverre helt enig. Denne stallen trenger underverker for å holde seg slik det er nå. Er jo gjennomsyret fra topp til tå med elendighet. Eneste måten å overleve dette på er om DN plutselig splitter Rødehavet i to og går på vannet - men det har jeg aldri hatt tiltro til tidligere, og i hvertfall ikke nå.

Kommentar

• kanarisuper
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2019
          • 731

Snodig å høre Erling Moe svarer at det er sjelden man møter lag i eliteserien som ikke har sjanser i mot - , i pausen mot Kåffa. Sjelden eller aldri har jeg følt meg så truffet….
          Selv om det var neppe LSK han hadde i tankene.

Kommentar

• Klimtkongen
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2014
            • 424

Opprinnelig skrevet av kanarisuper

All ære til deg for det regnestykket men etter å ha sett Fredrikstad mot Viking i går, samt den begredelige forestillingen på Åråsen tidligere i år - tror jeg ikke vi kan regne med poeng mot dem heller.
            Ser mørkt ut ja. Det er ikke mange veier ut av det. Slår vi ikke alle laga rundt oss blir det vanskelig å passere 30. og det er ikke sikkert 30 er nok.

Kommentar

• Kroktåa
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2015
              • 2962

Brann gjør jobben mot Haugesund. Et bittelite glimt av lys i mørket. Håper bare Skogvold husker hvor han kommer fra i kveld.

Kommentar

• Langballa
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2014
                • 329

Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                Brann gjør jobben mot Haugesund. Et bittelite glimt av lys i mørket. Håper bare Skogvold husker hvor han kommer fra i kveld.
                Like usynlig som vanlig så langt. Får håpe han tar seg opp, unner virkelig den gutten en stor karriere

Kommentar

• trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7135

Opprinnelig skrevet av Langballa
                  Like usynlig som vanlig så langt. Får håpe han tar seg opp, unner virkelig den gutten en stor karriere
                  Syns han har vært helt ok, bra i presspillet. Men fortsatt lite i målpoeng, så klart.
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Langballa
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2014
                    • 329

Opprinnelig skrevet av trigz

Syns han har vært helt ok, bra i presspillet. Men fortsatt lite i målpoeng, så klart.
                    Der ja deilig å ta feil noen ganger

Kommentar

• trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7135

Se der, ja. Tenk om vi hadde brukt ham i stedet for å handle møkk fra Sverige.

Kommentar

• LS89
                        Kamptrådkongen
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2013
                        • 3410

Det er så sjukt at det er umulig å forstå.

Kommentar

• worthy
                          Medlem
                          Møteplager
                          • Apr 2011
                          • 71

Se der ja. Simons geniale plan slår til igjen. Endelig noen som skjønner hvordan han skal brukes. Fuck deg Simon.

Kommentar

• fredpet76
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2004
                            • 1267

Opprinnelig skrevet av LS89

Det er så sjukt at det er umulig å forstå.
                            Jo, det er mulig å forstå. Skogvold reiste fordi han ville få mer spilletid, ikke at vi ville kvitte oss med han. Ali var heller ikke tenkt som en erstatter for Skogvold men det er derimot Diop. Det kjøpet kan umulig kritiseres selv om Diop ikke har vist allverden enda.

Kommentar

• trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7135

Opprinnelig skrevet av fredpet76
                              Jo, det er mulig å forstå. Skogvold reiste fordi han ville få mer spilletid, ikke at vi ville kvitte oss med han. Ali var heller ikke tenkt som en erstatter for Skogvold men det er derimot Diop. Det kjøpet kan umulig kritiseres selv om Diop ikke har vist allverden enda.
                              Jo, det er fullstendig mulig å kritisere å selge en rask og mobil angriper og førsteforsvarer som er fra Lillestrøm, fordi en eller annen nepe mente at vi i stedet burde bruke penga på en tung og lite mobil angriper som minner til forveksling om vår dyre, gamle og passé spiss.

Kommentar

• Dole
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2004
                                • 1634

Ja, det er virkelig fantastisk hvor mange målpoeng han har etter overgangen fra oss.

Kommentar

• kunden
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 2429

VAR redder oss igjen. Nuller ut straffe til S08. Lenge leve VAR

Kommentar

• Kroktåa
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2015
                                    • 2962

Lysglimt nr 2 på tampen av kvelden. Takk til ex-fugla Simen og Henrik.

Kommentar

• trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7135

Opprinnelig skrevet av Dole

Ja, det er virkelig fantastisk hvor mange målpoeng han har etter overgangen fra oss.
                                      To målpoeng på de to siste kampene nå. Handler om tillit. Det fikk han ikke i LSK. Vi samler på trege og lite mobile spisser i stedet. Synd de ikke scorer mål.

Kommentar

• Zindrinho
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2019
                                        • 601

To målpoeng på de to siste kampene nå. Handler om tillit. Det fikk han ikke i LSK. Vi samler på trege og lite mobile spisser i stedet. Synd de ikke scorer mål.
                                        Virker som FFK har en eller annen merkelig idé om å bruke Skogvold i samme posisjon i hver kamp også, hvorfor får han ikke ny posisjon og rolle for hver kamp sånn som hos oss? Driver han og trener på denne éne samme rollen på trening hver dag og da eller?

Kommentar

• G-Man
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2011
                                          • 3263

Nå må denne ukritiske hyllingen av Skogvold komme til et realistisk nivå snart. Ikke var han god hos oss, og ikke har han imponert i FFK. Løper mye, men skaper minimalt (har ikke putta på ett år). Virker som en fin fyr, men å beskrive hans avgang som noe på nivå med verdens undergang er som å hevde at Sam Rodgers er en gave til fotballen.

Kommentar

Working...