Matchtråd LSK-Brann
Collapse
X
-
Sorry for at jeg opptrer pessimistisk nå, men denne taper vi.
"Alle" forventer at LSK skal vinne denne, inkludert oss selv. Brann skaper mye, men virker helt evneveike foran kassa. Hvilket lag er da bedre å møte enn koseklubben grei, som elsker å bli pissa på av antatt dårligere motstand? Motbevis meg gjerne, men det er lite de siste åra som tyder på at vi skal bare valse over Brann på hjemmebane. Stygt redd for at dette blir sesongens flause, i likhet med kamper som Stabæk borte 2012, Ulf hjemme 2012 og Aalesund borte 2013.Kommentar
-
"Alle" forventer at LSK skal vinne denne, inkludert oss selv. Brann skaper mye, men virker helt evneveike foran kassa. Hvilket lag er da bedre å møte enn koseklubben grei, som elsker å bli pissa på av antatt dårligere motstand? Motbevis meg gjerne, men det er lite de siste åra som tyder på at vi skal bare valse over Brann på hjemmebane. Stygt redd for at dette blir sesongens flause, i likhet med kamper som Stabæk borte 2012, Ulf hjemme 2012 og Aalesund borte 2013.Kommentar
-
Med seier her er vi 15 poeng unna direkte nedrykk og mer eller mindre sikret kontrakt for neste år. Så dette blir etter alle solemerker tap. Vi taper "alltid" kamper der vi kan dra i fra eller tette igjen, alltid!Kommentar
-
Her er jeg opptimist som vanlig.
Mulig dette er en kamp vi normalt taper, men i år har vi hvert gode.
De siste kampene har vi også hvert gjerrige bakover.
Skulle vi alikevel tape blir det med 1 mål etter en tabbe/feil i forsvar.
Men 3 poeng går jeg for.Kommentar
-
Detta tar vi!
Tror Lundemo endelig får en rein og god treff på et skudd utenfra, og starter 3-1 ballet.
Håper videre at Erling får det til å løsne foran mål og kan senke skuldrene litt, og at vår hjemvendte sønn fortsetter i samme stil som debuten.¯\_(ツ)_/¯Kommentar
-
Mjelde melder ifølge tv2 og NRK at han tror Brann rykker ned. Tror vi har bortimot 100 % statistikk på tap når noen fra LSK kommer med tilsvarende uttalelser i media før kamp. Men nå har vel ganske mange andre meldt det samme.Kommentar
-
-
Mot Sogndal og Stabæk slapp vi å slippe utpå en så lite samkjørt backrekke. Jeg vet vi klarte oss greit i Ålesund, men er spent på hvordan de takler Branns kontringsspill...Kommentar
-
Laget:
Arnold Origi - Bjørn Helge Riise, Magnar Ødegaard, Marius Amundsen, Stian Ringstad - Petter Vaagan Moen, Johan Andersson, Marius Lundemo, Moryke Fofana - Palmi Palmason, Erling Knudtzon
Altså eneste forandring fra aafk kampen, ohi ut PVM innKommentar
-
Så Brann mot Viking, der de egentlig skulle ha vinni 4-1. Detta blir ikke noen walk over for vårs. Hvis fiskespisera tør å satse like hardt som i siste kamp er vi ferdige før pause. Alt pratet om at de kommer til å ligga lavt er tøys. De fikk en real opptur med aggressivt spill mot Viking, og sjøl om de tapte regner jeg med at uttellinga de fikk i form av sjanser fører til at de driter i at de er på bortebane nå. Derfor er jeg ikke så skeptisk hvis Erling starter for oss, sjøl om han hører hjemme på friidrettsbanen.Kommentar
-
Kommentar