10. august 2014: LSK snuser på bronsen, men er fornøyd med 0-0 mot bunnlaget. Herlig.
Sandnes Ulf vs. LSK 10.08.2014 kl. 18.00
Collapse
X
-
-
Svakt borte mot Ulf, men heldigvis resulterte ikke den såkalte Nordlie-effekten i mål for Ulf. Ett poeng er vel strengt tatt mer enn LSK fortjener. Får håpe dette bare ble en treg oppladning til Drømmeuka, og at det løsner offensivt da (forhåpentligvis med Friday fra start på topp).---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Jeg begynte å få trua på Haglund igjen, men spesielt bortekampene gjør at jeg er veldig usikker på om jeg vil ha han med.
Kampen i dag var latterlig dårlig og det er ikke første gang vi viser slikt på bortebane.
Ulf hadde tapt seks kamper på rad før denne og lå desidert sist med 10 poeng på 18 kamper og vi presterer å legge oss bakpå. Og samtidig er Haglund fornøyd.
skremmende skremmende skremmende!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Dårlig match. Heldige som får med oss ett poeng, selvom vi også burde putta hvertfall ett. Stort sett det eneste positive er at vi atter en gang holder nullen.
Men kom dere på Åråsen i drømmeuka folkens. LSK trenger støtte fra tribunen!..................Kommentar
-
Må bare digge BHR. Jobber og står på hele matchen.
Vi har vel forøvrig blitt vant med at LSK spiller søppel når vi møter lag som på papiret er mye dårligere enn oss?
Tipper det er mye mer krutt og tenning i gutta på de viktigere matchene til uka.Kommentar
-
Kommentar
-
Knudtzone kom seg til nok sjanser til å avgjøre kampen, men mangler noe på avslutningene. Palmi merka jeg ikke at var utpå der."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Har lenge irritert meg over folk som Drillo som mener vi er et utprega kontringslag, i dag ser man hvorfor det henger igjen når vi omtales. Stadig mer sjeldent forøvrig. Igjen viser vi at vi overhode ikke har noen plan mot etablert, det er faktisk den beste måten å gjøre oss passive og usikre. Vi har to avslutninger på mål mot det desiderte bunnlaget, som på sin side har ni.
Hva vil den jevne LSK-supporter? Skal vi ikke ha noe å by på der ute på banen annet enn kontringer og den ymse dødballen? Vil vi være en faktor eller er vi fornøyd med en hverdag uten hovedsponsor og media som ikke interesserer seg for hva vi gjør?Kommentar
-
Knudzon dro fram klippekortet igjen og overraskende nok ende det med målløs match igjen, noen målscorer blir han aldri!Kommentar
-
Folk må huske hvilke forutsetninger vi har. Vi har ikke hatt et lag å snakke om siden 2007, og vi er inne i den mest kritiske økonomiske situasjonen i klubben på mange, mange år. Deilig å kunne gå på Åråsen i sluttrundene igjen og ikke hver redd for å rykke ned.Kommentar
-
Synes ikke Ohi var så værst når han kom inn. Men jeg så kampen på mobil. Hva Palmi bidrar med som forsvarer fulle kamper hele tiden er jeg derimot mer usikker på.runarMKommentar
-
Minner om årsaken til at vi sparket Henning Berg.Kommentar
Kommentar