Sandnes Ulf vs. LSK 10.08.2014 kl. 18.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rune
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2008
    • 1229

Virker som om det er mange av spillerne våre som begynner å merke en lang sesong. I dag kunne vi med fordel hvilt både Stian og Marius L. Vi har brukbare erstattere for disse på benken, og vi trenger dem i skikkelig slag til uka.

Synes vi var bedre til dette i begynnelsen av sesongen, spesielt med tanke på Lundemo.
    "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

Kommentar

• Oldtimer
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2011
      • 316

Det positive er selvsagt at ingen behøver å dusje etter kampen, samt at de kan hoppe over restitusjonstreningen i morgen, den er allerede unnagjort!

Håper denne elendigheten var et utslag av at man tenkte på kvartfinalen, det var jo også bra at vi unngikk skader

Ønsker mer offensive takter fremover, vi har vel fått noen spisser?

Kommentar

• zkinny
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2012
        • 322

Opprinnelig skrevet av Oldtimer
        Det positive er selvsagt at ingen behøver å dusje etter kampen, samt at de kan hoppe over restitusjonstreningen i morgen, den er allerede unnagjort!

Håper denne elendigheten var et utslag av at man tenkte på kvartfinalen, det var jo også bra at vi unngikk skader

Ønsker mer offensive takter fremover, vi har vel fått noen spisser?
        Vi har jo 2 spisser i stallen....bare synd dem ikke får spille

Kommentar

• bjarmann
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 3034

Opprinnelig skrevet av zkinny
          Vi har jo 2 spisser i stallen....bare synd dem ikke får spille
          Vi hadde Høiland men han var jo ikke bedre enn Erling tydeligvis. Putter jevnt og trutt for norges beste lag da
          I år så tar vi alt

Kommentar

• andee
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2004
            • 1191

Erling og Høiland er helt (på det) jevne når det kommer til goaler, hvis vi ser på mange års statistikk. Hvis Udjus holder nullen for Sogndal en match, og Origi slipper inn, er klubben og Haglund idioter da også? Slapp av. Om så Høiland garanterte 10 mål for oss, ville jeg ikke bytta ham mot Amundsen, Bonke og Pellegrino. Og at Osvold putter i Finland er selvsagt suverent, kom i gang, for han har knapt putta i tredje i hele år.
            TS05 - Felt C

Kommentar

• krogen
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Aug 2009
              • 228

Opprinnelig skrevet av andee
              Erling og Høiland er helt (på det) jevne når det kommer til goaler, hvis vi ser på mange års statistikk.
              Du har helt rett når det gjelder antall goaler. Begge har scoret 20. Problemet er at Erling har brukt 181 kamper på det, mens Tommy har spilt 111 eliteseriekamper. Hvis man i tillegg ser på antall kamper fra start, blir forskjellen enda mer åpenbar. Erling har startet i 138, mens Tommy har vært med fra avspark i 54. Erling har riktignok en rekke kamper i andre posisjoner på banen. Man kan godt argumentere for at Erling bør brukes så mye som han gjør. Laget leverer jo, til en viss grad i alle fall, resultater, og ingen vet om de hadde vært bedre med en annen på topp. Men han er ingen goalgetter.

Kommentar

• Mynten
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2008
                • 484

Dritkjip kamp offensivt fra LSK. Pasningsfeil og tekniske feil i mengder, og når spillerne i tillegg står i ro blir det ikke noe sus over angrepsspillet. Rett og slett utrolig kjedelig å se på.

Svakt at vi ikke tør mer mot seriens desiderte bunnlag som knapt nok scorer mål. Hadde Haglund på forhånd trodd på LSK seier hadde denne kampen endt med seier er min påstand. Det må gå an å være litt offensiv i hodet og i forberedelsene til denne kampen.

Svakt, kjedelig og planløst.

Kommentar

• vermu
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2008
                  • 1729

Jeg kan ikke begripe at Haglund kan være "ok fornøyd" med dette. Hva er han egentlig fornøyd med bortsett i fra å holde nullen?

Spillemessig var Sandnes best. 51-49 i ballbesittelse. Sjansestatistikken viser 4-4 (VG). Skudd på mål 9-2! Hverken prestasjon, antall sjanser eller resultatmessig er dette godt nok mot Tippeligaens svakeste lag.

Legger han lista for lavt? Er ambisjonene og inngangen til kampen så defensiv at ett poeng i denne er bra nok?

Jeg stiller spørsmålstegn til hele tankegangen (uten at jeg har noe behov for å "fjerne" Haglund pga en dårlig kamp).
                  Last edited by vermu; 11.08.2014, 19:44.

Kommentar

Working...