Har kjøpt 4 billetter som jeg har tilbudt familie og venner. Dersom noen av de ønsker å betale meg for billetten, har jeg bedt de om å sende VIERLSK til 2454 i stedet. Da blir det dobbelt opp
Nå eller aldri - forumet trår til igjen!
Collapse
X
-
Jeg ønsker å bidra på en ny måte. Vet det er mange der ute som ikke har råd til å dra på kamp eller finne på andre ting med barna sine. Jeg ønsker derfor å bidra til at en mor eller far kan ta med seg et eller to av barna sine på denne kvartfinalekampen (maks 3 billetter).
Merk at dette er et tilbud til en vanskeligstilt familie som ikke har råd til dette eller noe annet ellers. Dette skal være et lite lysglimt i en ellers trang hverdag.
Jeg trenger ikke å vite noe om deg eller dine, men jeg forventer at du er ærlig på at du ikke har råd til å finne på noe med barna dine, som kanskje aldri har vært på Åråsen før.
Send meg en pm, så kjøper jeg billetter og sender dem over til deg på mail. Om du ikke har mulighet til å skrive ut, så fikser vi det på et vis også.
Førstemann til mølla, så jeg må bare beklage til dere som ikke er først.
Edit: Ingen får selvfølgelig greie på hvem du/dere er, det blir mellom oss.
Edit2: Nærmer seg kamp, så jeg høyner meg selv og sier to barn og to voksne, eventuelt tre barn og en voksen.
Bengt NilsenLast edited by Uwes disippel; 13.08.2014, 07:21.Kommentar
-
Gjelder samme prinsipp på VIF kampen som i kvarten? Det har blitt hausa lenge at kvartifinalen er #vierlsk kampen hvor næringsgivet bidrar per tilskuer. Men først nå jeg leser at dette gjelder i begge kamper?
Jeg har 31mil kjøring på kampdag og søndagen passer best av disse to!Lauken er vår venn!Kommentar
-
Jeg ønsker å bidra på en ny måte. Vet det er mange der ute som ikke har råd til å dra på kamp eller finne på andre ting med barna sine. Jeg ønsker derfor å bidra til at en mor eller far kan ta med seg et eller to av barna sine på denne kvartfinalekampen (maks 3 billetter).
Merk at dette er et tilbud til en vanskeligstilt familie som ikke har råd til dette eller noe annet ellers. Dette skal være et lite lysglimt i en ellers trang hverdag.
Jeg trenger ikke å vite noe om deg eller dine, men jeg forventer at du er ærlig på at du ikke har råd til å finne på noe med barna dine, som kanskje aldri har vært på Åråsen før.
Send meg en pm, så kjøper jeg billetter og sender dem over til deg på mail. Om du ikke har mulighet til å skrive ut, så fikser vi det på et vis også.
Førstemann til mølla, så jeg må bare beklage til dere som ikke er først.
Edit: Ingen får selvfølgelig greie på hvem du/dere er, det blir mellom oss.
Edit2: Nærmer seg kamp, så jeg høyner meg selv og sier to barn og to voksne, eventuelt tre barn og en voksen.
Bengt NilsenKommentar
-
-
MVH,
Andreas Lier
Tlf: send PM
Som UD skriver ønsker jeg ikke noen utredning av hvorfor billettene trengs men håper noen som faktisk trenger det melder seg. Har ingen eller ønsker ikke at dette skal være en vanskelig ting å ringe om så håper noen melder seg og dette er grunnen til at de tar turen.
Takker UD som starta dette som gjorde at jeg ville være med. Fantastisk tiltak!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Fortsatt ingen som har meldt sin interesse.
Så om du har lyst til å dra med familien, men ikke har råd så må du ta kontakt relativt raskt.
Om ikke går pengene pluss 70,- pr billett til #vierlskKommentar
-
Ja dette gikk jo virkelig rette veien. At ingen benyttet seg av Uwe sitt tilbud er trist, men folk har vel antakelig bedre ting å finne på. At LSK ikke har forstått sitt eget beste er rett ut tragisk. Hva skal egentlig til for å banke inn i huet på de som driver klubben at de må tenke L-A-N-G-S-I-K-T-I-G, og samtidig innse at LSK er et lokalt produkt? Tæring etter næring?
Samtidig så vil jeg berømme Lars som trådstarter, og alle dere andre som har bidratt som faen enten det er via sms, innskudd eller tråder på forumet for å stable Sportsklubben på beina. Problemet er i første rekke hverken spillere eller han som dømmer, men de fulle sjømennene som naivt har trodd at feks. høye lønninger til nye klovner med pent navn automatisk betyr flere på kamp dersom navnet er kjent nok. Hellstad? Riseth? Kiko?
Angående Haglund, så ser selv jeg at han faen ikke har peiling på hva han holder på med. At han vant full pott i lotto med sin forrige klubb betyr ikke at vi automatisk overtar hans karma. Snart 3 år er gått siden han steppa inn, og vi er like ustabile som 3 fulle sjømenn på en horeklubb i Taiwan.
Enten så henter vi inn en trener som veit hva han holder på med, eller så lar vi ganske enkelt være.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Ja dette gikk jo virkelig rette veien. At ingen benyttet seg av Uwe sitt tilbud er trist, men folk har vel antakelig bedre ting å finne på. At LSK ikke har forstått sitt eget beste er rett ut tragisk. Hva skal egentlig til for å banke inn i huet på de som driver klubben at de må tenke L-A-N-G-S-I-K-T-I-G, og samtidig innse at LSK er et lokalt produkt? Tæring etter næring?
Samtidig så vil jeg berømme Lars som trådstarter, og alle dere andre som har bidratt som faen enten det er via sms, innskudd eller tråder på forumet for å stable Sportsklubben på beina. Problemet er i første rekke hverken spillere eller han som dømmer, men de fulle sjømennene som naivt har trodd at feks. høye lønninger til nye klovner med pent navn automatisk betyr flere på kamp dersom navnet er kjent nok. Hellstad? Riseth? Kiko?...................Kommentar
-
Ingen som er uenig med deg her. Men de som hadde ansvaret for de spillerne du nevner er ikke her lenger. Fjøra & co er historie. De som sitter i styret i dag gjør alt de kan for å redde klubben og gjør kutt i budsjett, samtidig som de prøver å gjøre smarte kjøp i billige, yngre spillere. Hva med å prøve å hjelpe de istedenfor å rippe opp i galehuset fra 2007?
Men for all del, ingenting hadde gledet meg mer enn ubetinga suksess, fulle tribuner og manneklemmer, men sånn som vi holder på så er det laaaaaangt unna. Dessverre.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Så lenge de som styrer Sportsklubben aldri lærer, så føler jeg for å ripe opp i galehuset fra 2007, sånn bare for å minne alle på at det er lov til å lære av egne feil. Du kjøper ikke en flaske sprit til en alkis, du setter deg ned og forklarer hvorfor han har et problem. Først da hjelper du.
Men for all del, ingenting hadde gledet meg mer enn ubetinga suksess, fulle tribuner og manneklemmer, men sånn som vi holder på så er det laaaaaangt unna. Dessverre...................Kommentar
Kommentar