Lillestrøm SK - vif, søndag kl.19.00
Collapse
X
-
Skiller 1 poeng mellom laget Drillo hevder kjemper om medalje og laget samme mann hevder kjemper om en plass midt på tabellen.... Drillo sier også at det ikke er helt ufortjent at LSK vinner.... Hæ? Han er faen meg ikke snau, legg opp Drillo!Kommentar
-
Får vel kanskje muligheten mot Sogndal når EK må stå over pga gule kort. Da har han i alle fall muligheten til å ta plassen med en god prestasjon. Herlig innhopp og herlig innstilling fra han i alle fall, og lover godt for den videre LSK karrièren.
Viktigst av alt er uansett 3 poeng, og EK leverer som vanlig mot vif, selv om ha burde hatt et par mål til i dag.Kommentar
-
Hadde vært gøy å spurt Drillo om hvor mange kamper han fortjente å vinne med Norge og Flopassninger.Kommentar
-
Ikke noe vits å la seg provosere av den demente gamle gubben..Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Pelle virker meget lovende. 100% innsats. Løper som en gaselle, og løper på alle baller."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Gud bedre land for en utladning dette var. Godt kjempa stort sett hele kampen, minus starten av andre. Vi var mye nærmere 3 og 4 enn engen var 2. Lenge siden jeg har sett en slik innsats hos gutta, mer av det takk!
Nesten umulig å kåre BB, men går for Marius og BHR igjen. Faen Bjørn Helge, du er som skapt for backen.
Edvardsen var uhorvelig svak i dag, sjelden jeg har sett så dårlig dømming og så mye fordel ett lag.
Tv2 suger også balle. Null intervjuer etter kamp. Er heller ikke første gang de setter en kommentator som er pro et av laga. Jeg blir kvalm.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Tydelig preget av at nettavisen publiserte en blogg skrevet av en vif supporter i dag med antydninger til at Edvardsen sin rolle i Lørenskog gjorde han uegnet til å dømme denne kampen. Noe jeg forøvrig er enig i, men her var det tydelig at han liksom skulle bevise at det ikke var tilfelle.Kommentar
Kommentar