Lillestrøm SK - vif, søndag kl.19.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ahh, for en kamp gutta stiller opp med idag! Alle kjemper som løver. Riise og PVM er banens beste. Erling burde putta minst 3 idag men det går greit når han endelig blir matchvinner igjen. Elsker deg Erling, men vær så snill å be om å bli satt på kant neste kamp. Enga har ikke en eneste sjanse men putter på den standard dritten de alltid scorer på. Vår beste kamp hjemme mot Enga på evigheter. Burde blitt 4-1. Edvardsen skal tydeligvis ta over som leder i Vålerenga Hockey fra neste år. Makan til svak dømming. Igjen!I år så tar vi altKommentar
-
Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Drillo oppsummerte forresten bra, lsk best i alle kategorier i fotballkveld.Kommentar
-
Det jeg likte aller best i kommentaren hans var nyvinningen "fett og slett"! Fett nok!
Her ble det litt feil. Sitatet jeg gjengir er hentet fra Ola Bernhus (den kjente, men altfor lenge bitre skapLSKtilhengeren) i Aftenposten, ikke Lersveen.Last edited by DoubleHi5; 17.08.2014, 23:30.Elska þetta félagKommentar
-
Uwes disippel har llinken i sitt innlegg på forrige side. Men her er den igjen: http://www.aftenposten.no/100Sport/m...r-457170_1.sndElska þetta félagKommentar
-
Uwes disippel har llinken i sitt innlegg på forrige side. Men her er den igjen: http://www.aftenposten.no/100Sport/m...r-457170_1.sndKommentar
-
DEILIG!!!
Stort pluss til mange i dag. PVM og BHR særdeles bra (igjen), JA og ML likeså (og Fofana) - men for meg var kampens åpenbaringer SKM som kommer til å bli STOR og Pelle (som har potensiale til å bli en helt i gult og svart.
Deilig for Erling å få putte. Stort takk!
Siden jeg ikke akkurat har vært Ohis varmeste forsvarer skal jeg også si at han gjorde en langt bedre kamp i dag, men hans store akilleshel er og blir farten. Klarer noen å skremme litt toppfart inn i gutten skal jeg få tilbake troen.
Palmi var skuffelsen for meg. Virker helt fjern.
Banens verste? Edvartsen - er faen meg helt på Hobber Nilsen nivå, og det skal ikke være mulig!Kommentar
-
Børsen, VGLive.no:
77 A. Origi 5
8 B. Riise 6
5 M. Ødegaard 6
4 M. Amundsen 5
3 S. Mikalsen 5
16 O. Omoijuanfo 4
15 M. Lundemo 5
7 J. Andersson 5
21 M. Fofana 7
10 P. Vaagan Moen 6