Lillestrøm SK - vif, søndag kl.19.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • CocaJerry
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2532

storteple (VG debatt)
    18.08.14 12:30

Var på Åråsen i går som nøytral tilskuer, og fikk akkurat det jeg forventet. Et tett og innholdsrikt oppgjør med en fin ramme og bra trøkk fra begge supportergrupperinger.
    Det eneste som skuffet meg var den gjengen med svartkledde pøbelunger som sto rett bak det ene målet på vif-siden. Dette var en gjeng med sinte, unge menn uten særlige fremtidsutsikter. Det var også disse som stormet banen da vif scoret, og en av dem stilte seg sågar rett foran Origi og viste ham begge langfingrene omtrent 10 centimeter fra ansiktet hans. Dette gjorde at sympatiene flyttet seg litt mot å håpe på nok en lsk-scoring, og det kom selvsagt.
    Da var det herlig å se Origi ta igjen mot de samme supporterne etter kampen. Vi var en god gjeng på tribunen som fikk litt å flire av da. Det haglet jo med snusbokser, og en av spillerne til lsk gikk faktisk frem og tok seg en snus fra en av boksene.
    Et av høydepunktene før kampen var da vif rullet ut en imponerende tifo, kun for å bli bombardert med gule og sorte ballonger fra leilighetene bak bortefeltet.
    Gratulerer til Lillestrøm for 3 velfortjente poeng
    Veit noen hvem tok seg en snus ?

Kommentar

• DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 4260

Opprinnelig skrevet av El Caco
      Det er helt vanvittig dårlig. Har forsøkt å ta det opp med Sveegarden på twitter, men han synes at Zahid forsøkte å løse floker som derfor ga han en tydeligvis fortjent 6er. Mens en som faktisk gjorde det får 5.

Natta!
      Haha! Knut Espen Svegarden er en overflatisk og svak sportsjournalist som følger stallordren i VGSporten som går ut på at bydelslaget skal favoriseres, sammen med Brann. Dette er så åpenlyst at en sportsjournalist med bare et snev av faglig stolthet ville ha sluttet i en slik redaksjon på timen! Men dette er beinhard økonomi. Det er ingen tvil om at VG har mange, mange flere potensielle kjøpere med latent søpla- eller Brannsympatier, enn det samme med LSK-sympatier.

Det er så komisk at man nesten ikke tror det før man ser det, men på børsen i dagens papir-VG presterer denne avisen å gi Stian Ringstad 5 poeng! Ja, du leste riktig. Nesten rart ikke Kippe også fikk en femmer!
      Elska þetta félag

Kommentar

• Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

Er fortsatt i himmelen jeg...
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• gorken
          Administrator
          • May 2006
          • 1483

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
          Det er så komisk at man nesten ikke tror det før man ser det, men på børsen i dagens papir-VG presterer denne avisen å gi Stian Ringstad 5 poeng!
          Godt betalt. Ringstad var helt usynlig i går.
          I have this condition.

Kommentar

• lillestroom
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2007
            • 1020

Opprinnelig skrevet av CocaJerry
            18.08.14 12:30

Veit noen hvem tok seg en snus ?
            Ganske sikker på at det var Ohi

Kommentar

• FUGlinho
              KFL styremedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 2454

Opprinnelig skrevet av trigz
              Omoijuanfo må spille på høyre. Hans klart beste kamp i år, kommer mer til sin rett der enn midt i bana. Smarte valg og bevegelser, lav feilprosent og stor duellstyrke. Frigjorde Riise til å storme fremover.
              RB mener han gjorde seg helt bort på høyrekanten og kom seg mere til rette i midten av banen. Ikke helt sikker på at jeg er så enig...
              Kim
              Styremedlem KFL

Kommentar

• Uwes disippel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6039

Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                RB mener han gjorde seg helt bort på høyrekanten og kom seg mere til rette i midten av banen. Ikke helt sikker på at jeg er så enig...
                Min påstand er at kampen i går er en av hans beste i LSK-trøya!

Kommentar

• LS89
                  Kamptrådkongen
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2013
                  • 3410

Tja, Ohi startet kampen svakt i mine øyne, men ble bedre og bedre utover kampen. Ingen kantspiller, og kom mer til sin rett som defensivt anker utover. I mine øyne en av hans beste kamper. Moro å se hvor stor han ble utover 2.omgang.

Kommentar

• Tittil
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2009
                    • 341

Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                    Kan vi risikere noen straff etter banestorminga i går?
                    Ifølge NFF er det i så fall Enga som skal straffes, men det er vel mulig at de vurderer det annerledes når det skjer på Åråsen og ikke Lerkendal eller Ullevål.

Kommentar

• tilt
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2007
                      • 813

Akkurat det er jo veldig interessant da. I og med at LSK får bot for idiotene som blussa i Trondheim.
                      Logikken da vil jo være at Vif får bot for det de gjør på Åråsen.
                      livet er en gamp for de som ikke kan si k
                      https://twitter.com/#!/KjetiI

Kommentar

• Ivailo Kirov
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Jul 2012
                        • 62

Pellegrino var det som tok en snus :-)
                        "Det er de gule som spiller spillet"

Sitat : Kong Haakon

Kommentar

• Xavi
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2008
                          • 1275

Hvis hjemmelaget får bot for at bortelaget stormer banen vil det jo bare oppfordre til at vi f'eks stormer banen på ullevål, trøndra på aker stadion osv osv. NFF er korrupte som faen, men så dumme er de vel ikke. (?)
                          Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                          Anders, Tidligere styremedlem KFL

Kommentar

• Tvilling
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2006
                            • 1480

Opprinnelig skrevet av Xavi
                            Hvis hjemmelaget får bot for at bortelaget stormer banen vil det jo bare oppfordre til at vi f'eks stormer banen på ullevål, trøndra på aker stadion osv osv. NFF er korrupte som faen, men så dumme er de vel ikke. (?)
                            Det må dere ikke - det er jo forskjell på folk (og klubber) - nok bøter til Lsk ;-)

Kommentar

• FUGlinho
                              KFL styremedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 2454

Det er jo arrangør som har ansvaret for sikkerheten, så ikke umulig at vi får denne. Samtidig så mener jeg at avtalen mellom LSK og vif er at bortelaget har ansvaret for bortesvingen frem til det skjer noe, da tar arrrangør/politi over (som skjedde igår, og Ullevaal 2012). Veit ikke hvor utslagsgivende det er for en evt bot.
                              Kim
                              Styremedlem KFL

Kommentar

• Tittil
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2009
                                • 341

Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                Det er jo arrangør som har ansvaret for sikkerheten, så ikke umulig at vi får denne. Samtidig så mener jeg at avtalen mellom LSK og vif er at bortelaget har ansvaret for bortesvingen frem til det skjer noe, da tar arrrangør/politi over (som skjedde igår, og Ullevaal 2012). Veit ikke hvor utslagsgivende det er for en evt bot.
                                Men hvorfor får da LSK bot for oppførselen på Lerkendal. Det rimer jo ikke med at arrangør er ansvarlig for sikkerheten?

Kommentar

• Kanariz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2005
                                  • 2507

Opprinnelig skrevet av Tittil
                                  Men hvorfor får da LSK bot for oppførselen på Lerkendal. Det rimer jo ikke med at arrangør er ansvarlig for sikkerheten?
                                  Hvis en streaker stormer banen, får han en bot, personlig. Her var det mange som stormet banen. Altså umulig å gi alle personlige bøter. Jeg tipper utfallet av dette blir nada. Det er umulig for LSK og unngå at noen løper ut på gresset.Men både KFL/LSK og Klanen/vif er vel såpass hata av nff at det skal ikke forundre meg om vif får en bot for dette. Men å gi LSK en bot er det samme som å oppfordre bortesupportere til å storme banen på bortekamper.

Kommentar

• FUGlinho
                                    KFL styremedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 2454

Vålerenga fikk bota da de stormet banen etter seriegull i 2005. Logikken tilsier da at de skal få det denne gangen og....
                                    Kim
                                    Styremedlem KFL

Kommentar

• Yellow-not-jella
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2009
                                      • 1606

Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                                      Det er en misforståelse at ballen var inne. Tom Nordlie tror fortsatt på dette, og nå har også Wathne hengt seg på. Fra vinkelen på stadionskjermen i Sandnes som publikum så, og den som ble vist på Fotballkveld, ser man situasjonen fra bak mål, og der er det ikke mulig å fastslå hverken det ene eller andre. Ser man situasjonen fra langsidens kameraer, ser man med en tv med høy oppløsning at hele ballen er ute. Du ser også at ballen er ute på reaksjonen til spillerne som er involverte.
                                      Nei, umulig å se fra sideveis bilder. Det veit du godt. Må være ovenfra eller fra cornerflagget det bildet. Uansett, inntil motsatt bevist, dommern dømmer - og har følgelig rett.

Kommentar

• Xavi
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2008
                                        • 1275

Var på kampen og vi var plassert nede i hjørnet der det skjedde. Ballen var klart ute.
                                        Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                        Anders, Tidligere styremedlem KFL

Kommentar

• Tittil
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2009
                                          • 341

Var på kampen og vi var plassert nede i hjørnet der det skjedde. Ballen var klart ute.
                                          Ser jo på represisen at Origi drar ballen inn mot banen for å unngå hjørnespark. Forstår ikke hvorfor denne skravlebøtta Wathne alltid er så opptatt av å få negativ fokus i LSK's disfavør. Utfordrer alle til Twittre ned David for dette

Kommentar

Working...