Lillestrøm SK - vif, søndag kl.19.00
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Jaaaaa!! Utrolig digg. Litt Merkelig å se at Reka bommer så mye på taktikken.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Syns vel at Johan Andersson kanskje kunne kåres til BB. Vaagan også god. Fofana. ML litt preget etter sist 90 min?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Noen som vet tilskuertallet? Hørte det ikke over TV2s idiotiske mikking av Klanen. Helt vanvittig viktig at vi vinner denne med tanke på hvor mange som var på stadion. Hvis ikke det her frister til gjentagelse, så er rett og slett ikke fotball sporten for deg.Kommentar
-
Selvfølgelig skal vi ikke "sprenge banken". Det er bare en uttrykksmåte i ren eufori for å gradere hvor bra han var ved flere anledninger i dag! Glimrende også på 2-0 målet. På en dag som dette må vi få lov til å ta av litt!Elska þetta félagKommentar
-
-
Hadde PVM levert opp mot dette hver runde hadde det jo ikke vært noe problem, men faktum er at han ikke engang er bankers på laget og får spille der han helst vil. Åssen kan vi ha råd til å holde på en slik spiller? Nå må LSK få mer igjen for det de bruker penger på.Kommentar
-
Tusen på tusen takk for seier. Men syns nesten det bare skulle mangle snart. Vent litt; vi gjorde det uten Kippe! Og de som dro. Sååå deilig.Kommentar
-
Hadde PVM levert opp mot dette hver runde hadde det jo ikke vært noe problem, men faktum er at han ikke engang er bankers på laget og får spille der han helst vil. Åssen kan vi ha råd til å holde på en slik spiller? Nå må LSK få mer igjen for det de bruker penger på.
Vent, kan jo bli Fred og Pelle på topp neste år.Kommentar
-
Kommentar
-
Enig. Har tidligere forsvart Edvardsen med at han pleier å være jevnt ræva mot alle, men i dag gikk det galt."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Første omgang helt utrolig, det stod 4-15 i frispark til pause. Ikke at jeg bryr meg i dag, det gjør seieren bare søtere at vi som vanlig ble forsøkt bortdømt mot svina. Deilig at det ble Erling som putta, han kommer til å bøtte inn fremover. Alt går på selvtillit der i gården. Pellegrino er rett og slett en lirare, tror det blir mye moro med ham.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
Kommentar