Sogndal - Lillestrøm SK

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

Opprinnelig skrevet av Folke
    Hvor mange (få) poeng har LSK tatt mot bunnlagene i forhold til lagene rett over seg på tabellen?
    Vi har tatt 8 poeng mot de 4 dårligste lagene siden ferien. Må være godkjent det.

Kommentar

• Yellow-not-jella
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2009
      • 1606

-jaa, vi gjör inga större kamp i da. Veldig få perioder der vi er bra..

Kommentar

• Tittil
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2009
        • 341

Opprinnelig skrevet av Folke
        Fantastiske kjøp siste året. Lundemo, SKM, Pelle, Marius A, Friday og forhåpentlig Magnar Ø.. Jeg håper vi ser mer av Friday og SKM, disse har fysikk laget trenger.
        Synes ikke mange av disse sto frem i dag. I dag var det vel kun Origo som spiller til godkjent og vel så det. Forferdelig dårlig fremover på banen. Ohi har rett og slett ikke tempo for TL. Profiler som Johan og PVM er usynlige, og angrepsspillet var rett og slett fraværende. Det er skremmende hvor lavt bånnivået er for dette laget. På den annen side er det positivt at vi scorer på 1 av 2 sjanser. Men en god Origi og dårlige spisser hos Sogndal gjør at vi for en gangs skyld holder nullen. Men som sagt, prestasjonen på banen ødelegger mye av gleden ved å vinne. Med det angrepsspillet vi har, er det egentlig merkelig at vi ligger såpass høyt på tabellen.

Kommentar

• Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

Tre sjanser. Enig i resten, men urettferdig å ikke trekke frem Amundsen som ikke bare ble matchvinner men også var vår suverent beste utespiller. Han var storartet og nære en sjuer.
          Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

Opprinnelig skrevet av KFL41
            Vi har tatt 8 poeng mot de 4 dårligste lagene siden ferien. Må være godkjent det.
            Jepp, på den annen side har vi 6 poeng mot de 6 dårligste på bortebane. Det er svakt.

Kommentar

• Seb.R
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 4159

Opprinnelig skrevet av Grusom B
              Tre sjanser. Enig i resten, men urettferdig å ikke trekke frem Amundsen som ikke bare ble matchvinner men også var vår suverent beste utespiller. Han var storartet og nære en sjuer.
              Får sikkert en svak 5er på VG-børsen.
              www.sebastianramsland.com
              www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 4260

Nå står itte værda tel påske! Jeg sitter og ser på reportasjene fra kampene på TV2 Sportskanalen og jeg anbefaler ALLE å se på Fotballkveld når det sendes på TV2 kl 22.45! Da vil dere oppleve noe helt ekstraordinært: Både Årst og Solveig Gulbrandsen skryter av LSK! Du tror det ikke før du ser det!
                Elska þetta félag

Kommentar

• DoubleHi5
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2011
                  • 4260

Disse utvalgte kommentarene fra rb.no sin live-oppdatering sier antageligvis det meste om dagens prestasjon. Legg merke til at han i pausa skriver at LSK har vært veldig tamme. Etter 66 minutter skriver han at vi har vært mykje svakare enn i første...

I pausa:
                  Sogndal burde ha leia, men Origi har vore glimrande for LSK. Gutta frå Romerike har vore veldig tamme og Haglund må verkeleg snakka karane sine til rette i pausen.

66 min Derimot ser Lillestrøm mykje svakare ut enn i 1.omgang så det er framleis Sogndal som trykkjer.
                  Etter kampslutt:
                  Så lenge underteikna har referert frå Fosshaugane Campus har eit lag aldri spelt så dårlig og alikevel fått med seg alle tre poenga. Lillestrøm er nesten ikkje i nærheiten av målet til Sogndal i 2.omgang. Men eit glimrande hjørnespark av Vaagan Moen, og ei like glimrande heading av Marius Amundsen sender LSK opp på 5.plass og berre tre poeng unna bronsemedalja.
                  Elska þetta félag

Kommentar

• OlaG
                    Oversetterdrone
                    Myklebust Light
                    • May 2008
                    • 924

Opprinnelig skrevet av Seb.R
                    Får sikkert en svak 5er på VG-børsen.
                    Nei nei, Anders Østli får en svak femmer på VG-børsen
                    Last edited by OlaG; 24.08.2014, 19:47. Begrunnelse: herregud da, skrive Østli feil :S

Kommentar

• trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7134

På TV2s nettsider er det i øyeblikket saker fra alle kampene i runden, unntatt vår. Noen i redaksjonen der har virkelig lite til overs for LSK. Vi kjemper om medaljer, og de skriver IKKE NOE om kampen. Det er direkte useriøst av en riksdekkende TV-kanal.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Rune
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2008
                        • 1229

Opprinnelig skrevet av trigz
                        På TV2s nettsider er det i øyeblikket saker fra alle kampene i runden, unntatt vår. Noen i redaksjonen der har virkelig lite til overs for LSK. Vi kjemper om medaljer, og de skriver IKKE NOE om kampen. Det er direkte useriøst av en riksdekkende TV-kanal.

Magnus Haglund var godt fornøyd etter seieren mot Sogndal på bortebane.
                        "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

Kommentar

• armykanari
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2009
                          • 745

Jeg skjønner ikke hvorfor prestasjonene er så jævla svingende!! Etter en god kamp mot bydelslaget og dagen etter regelrett knuser Grue 10-1 i hallen. Vi fortjener kanskje alt annet enn å vinne i dag. Utrolig digg å vinne på en sånn dag, absolutt!! Men jeg bare skjønner det ikke.

Kommentar

• Kristiansen
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2007
                            • 1332

Vi VINNER på en dårlig dag i dag, samt ligger på en solid 5. plass. Smil litt a!

Kommentar

• Tittil
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2009
                              • 341

Opprinnelig skrevet av Grusom B
                              Enig, Amundsen og Origi var bra, men resten av laget var rufsete, for å si det mildt. Men fortsetter vi å ta 3 poeng med så dårlig spill, blir det garantert medalje.

Kommentar

• Percy Nilegård
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 5146

Stian var friskere offensivt enn på lenge. Hadde dog en solid hjerneblødning defensivt i starten.
                                "Alltid blodsprengt"!
                                Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• Rønnern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6690

Opprinnelig skrevet av Kristiansen
                                  Vi VINNER på en dårlig dag i dag, samt ligger på en solid 5. plass. Smil litt a!
                                  Tror alle LSK-supportere smiler i dag, men samtidig er litt undrende til hvordan prestasjonene kan variere så mye. En spiller som Lundemo hadde vel knapt en konstruktiv og positiv ballberøring i dag. Og hadde Kippe hatt så mange feilpasninger som Magnar hadde i dag, tør jeg nesten ikke tenke på hvordan dette forumet hadde klart belastningen med sinte innlegg.

Uansett, tre usannsynlige digge poeng og det viser bare at man må spille til fløyta tuter for siste gang. Mål kan dukke opp helt ut av intet
                                  Mvh Ronnie "The Runner"
                                  LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Canário
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 1471

Ekstremt deilig seier, klarer å følge opp med tre poeng og klatre forbi flere lag når muligheten byr seg! Sliteseier 1-0 på bortebane kjennes meget bra, spesielt med en lillestrømling som går opp og header inn på overtid. Amundsen begynner å se ut som en helstøpt Tippeliga-stopper alledere, Riise gjør nok en akseptabel kamp på høyre back og Ringstad så friskere ut enn på lenge. Ødegaard gjør også lite feil i andre (omgangen jeg så) - totalt sett ganske godt levert av forsvaret, til tross for en del sjanser i mot og ballinnhav på minussiden. Sognal "måtte" vinne denne kampen og mobliserte alt for å komme lenger unna kvalikkplassen, likevel følte jeg at de var et stykke unna de store sjansene i 2. omgang. Så ikke hele første - fikk med meg blant annet tverliggersjansen der - men det lukta ikke akkurat påtrengende mål av Sogndal i andre. Bra stått imot av våre, spesielt mot slutten, derimot mye tynnere suppe offensivt.

Kombinasjonen av Ohi og Palmason på kantene, som forsterker det stakato og temposvake framfor Fofanas vanlige rykk og dribleferdigheter, svekker oss ganske mye, spesielt i en bortekamp som denne. Fofana drar oss opp i etablert også. En kantkombie som dette håper jeg vi ikke ser ofte igjen. Kontringer burde vi vært farligere på. I tillegg burde selvfølgelig det etablerte spillet vært hevet noen hakk også, selv om Sogndal kjemper oss ut av stilen og inn i sin rytme.

Uansett står vi distansen nok en gang ut, og leverer enda en gang uten Kippe på banen. Når Kippe var ute i mai i fjor, raknet mye av fundamentet, i år har vi vært mye mer jevnere og stabile selv uten kapteinen, noe som kan tyde på at vi (på tross av spillet i dag) har tatt ett steg eller to under Haglund, ikke minst støttet av synet av tabellen. Lillestrøm har aldri vært høyere opp etter 21 runder siden 2007.

Dette var deilig! 0-1 er herlig lesning!

Kommentar

• LS89
                                      Kamptrådkongen
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2013
                                      • 3410

Hvem smaker tresmak når Frode er tilbake? Dilemma delux

Kommentar

• G-Man
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2011
                                        • 3260

Deilig seier på en elendig dag.

Siden noen her inne etterlyser hakkekyllinger, så nominerer jeg de forventede: Ohi og Palmi!

Kommentar

• trigz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 7134

Opprinnelig skrevet av Rune
                                          Hmmmf. Det lå granngivelig ikke noe på forsiden... Men ålreit.
                                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

Working...