Sogndal - Lillestrøm SK
Collapse
X
-
Godt sagt, er det ikke på tide at LSK går på banen og stoler på egne ferdigheter og tør spille sitt eget spill. LSK er ikke noe duellag lenger, og må spille ut motstander for å vinne.Kommentar
-
Ohi varierer, men tok seg opp sist på vingen, så folk flest er vel mest spent på hva presterer videre (har ikke vært en höydare på midten).
Erling tynes, med rette (LSK er liksom eneste klubben i Europa hvor spissen ikke på noen måte skal måles i antall skårte mål), men nå putta han sist mot engen, så hvis ikke erstatter'n putter mot Sogndal, så starter'n nesten på scrætch neste gang han spiller. Men tålmodigheten er kort...
Hvis Palmi framstår like uinspirert som tidligere, så er vel han den du leiter etter Ronnie. Ringstad, selv om han er skada, er også under lupen. Det samme er Origi, og Fofana (bittelitt) siden han har jævli mye å gå på.
Kommentar
-
Kjørdasves tipper samme lag som sist, dersom alle er friske, bortsett fra et Ringstad-bytte med SKM (uforståelig i mine øyne) og Pellegrino inn for Erling. Fofana og Lundemo er dessverre usikre kort, så både Mjelde og PRP kan være aktuelle fra start. Flere svar får vi sikkert etter at Fugla har trent på kunstgress i Sogndal i mårra kl. 17.
Petter Strand, som skal ha vært sterk på Sogndals midtbane, soner for tre gule (5,45 på altomfotballs spillerbørs, og rundens lag fire ganger).TS05 - Felt CKommentar
-
Kommentar
-
Kan vel kanskje gå bra om ikke laget sjekker tabell og dagens resultater..."When you're on the top, there's a lot of people who are jealous at you, and they are always trying to find the hair in the soup, so let them keep looking for that."
- Uwe Rösler (Våren 2006)Kommentar
-
Kommentar
-
I 2. omgang var han til tider drivende og god, og spilte seg opp. I 1. omgang var han svak og skapte lite, med høy feilprosent. Totalt sett ikke mer en godkjent i mine øyne. Må løfte spillet sitt og bli mer stabil framover - det er på tide at han får sitt ordentlige gjennombrudd nå.Kommentar
-
Godset taper, søpla slipper inn tre og spiller uavgjort. Alt ligger rette for at drømmeuka jobber på overtid med ei uke.
Vi skal spille mot et usannsynlig drittlag med 18 supportere som ligger langt inni gokk. Ett lag vi aldri slår der borte, men nå har vi sjansen til å lukte medalje langt inn i korridorene på Åråsen. Ett LSK lag som bør være stinne av selvtillit etter å ha slått søpla. Ett LSK som i denne kampen skal spille med en spiss som faktisk er flink på å score mål, ikke være best defensivt.
Taper vi kampen mot Sogndal? Garantert! Vi spiller ikke med "verdens beste defensive spiss" så Haglund legger en strategi hvor vi må legge oss dypt så vi ikke får kontringer i mot, og hvor det viktigste av alt er å holde ballen i laget.Kommentar
-
I 2. omgang var han til tider drivende og god, og spilte seg opp. I 1. omgang var han svak og skapte lite, med høy feilprosent. Totalt sett ikke mer en godkjent i mine øyne. Må løfte spillet sitt og bli mer stabil framover - det er på tide at han får sitt ordentlige gjennombrudd nå.Kommentar
-
Det er jeg 100% enig med deg i. Det jeg ikke er enig med Haglund i er at Ohi konsekvent foretrekkes fremfor Mjelde. Jeg mener vi til enhver tid bør stille med det best mulige laget.Kommentar
Kommentar