Sogndal - Lillestrøm SK
Collapse
X
-
-
Det som irriterer meg mest med Haglund er den defensive inngangen han alltid har til bortekampene, uansett hvem vi møter. Frustrerende og provoserende å se. Hva er det vi har, 2 seiere borte i år?Kommentar
-
Si hva dere vil om Origi, men de redningene der er han god på.---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
-
Utrolig demotiverende for Friday å ikke få starte når han har stått på, og tatt de små få sjansene han har fått. Særlig når han taper konkurransen om å få starte mot en som bare spaserer rett inn på laget etter noen få dager i klubben..Kommentar
-
-
så dere han som bøyde seg ned.. fy fff livredde stakkar
bare å vente på "conceeding of the ball"Kommentar
-
Hører nok hjemme i en annen tråd, men akkurat den manglende vinnermentaliteten er mitt største ankepunkt mot Haglund.Kommentar
-
I denne omgangen har vi fått Sogndal til å se ut som Moldes suverene overmenn. Hva er det, 7-8 store sjanser i mot? Sogndal har vel det samme i de 5-6 siste kampene.Kommentar
-
-
Jeg får ikke sett kampen, følger med på tv2 og må si at de presenterer et ganske annerledes bilde av kampen enn det folk kommer med her. Ifølge tv2 er et en relativt underholdende kamp som bølger fram og tilbake. Og jeg mistenker ikke akkurat tv2 for å hype fugla...Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
Kommentar
-
Minst 4-5 store sjanser til hjemmelaget.. Minst. Bortelaget har vel 1? Stor avstand fra midtbane opp til angrep.Kommentar
-
Her gjør de det. Det er divisjonsforskjell.Kommentar
-
-
Denne antifotballen kan ikke LSK være bekjent av. Kynisk fotball er greit det, hvis det ligger dyktighet i bunn. Dette er bare rør og marginer. Hvor er spillegleden, vil de ikke være med i medaljekampen? Ett poeng er to for lite!Kommentar
Kommentar