Haha. Rimelig ufortjent, men hvem pokker bryr seg om det.
Sogndal - Lillestrøm SK
Collapse
X
-
Kommentar
-
-
Dårlig kamp, fantastisk resultat utfra spill. Bjørn Helge fortjener å fortsette som kaptein, det han har vist siste kampene er det bare å ta av seg hatten for. PVM er sist eller nest sist på alt, han må signeres asap. Marius A og Magnar Ø blir seriens beste stopperpar i 2016 om de får fortsette sammen, kanskje alt i 2015.Kommentar
-
Deilig med en ufortjent seier for en gangs skyld. Men denne kampen forteller meg hvor mye Fofy betyr for laget, og at Ohi og Palmi er det som ingen skulle vært, og det har jeg ment lenge. Banens beste etter min mening Origi, med trygt og godt spill uten å ha blitt satt på de store prøvene bortsett fra to ganger.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Godt å høre at Haglund innrømmer at det var en dårlig kamp av LSK. Men som han sier, så lenge det står 0-0 kan hvem som helst vinne. Forbi Søpla... utrolig digg!---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Gir deg halvt poeng for dette, Amundsen har heller ikke fått med seg at vi ikke scorer på hjørnesparkKommentar
-
Kommentar
-
Ser på repriser av målet at dommeren venter veldig med å godkjenne målet, men jeg klarer ikke så noen feil bli begått?Kommentar
-
Var nok det han ikke klarte heller. Håpte vel i det lengste."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Ujah, Nosa, Björn, Lundemo, Kind Mikalsen, Amundsen, Origi.
vs.
M. Johnsen, Midtuen Lie, Brenne, Bjørkøy, Kiesenebner.
Selvsagt noen feilskjær her og der, men foreslår vi bare snevrer inn pengesekken i all overskuelig fremtid.Kommentar
-
Er noe gruff foran Amundsen mellom Ødegård og et par Sogndalsspillere. Nesten en håndballsperre av Magnar, muligens det. Lite resolutt opptreden av dommeren ihvertfall.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar